Flegmaattisen miehen tapailu
Mitä tekisit jos olisit minä, ottaisitko etäisyyttä ja odottaisit, muuttuuko mies aktiivisemmaksi? Mies viestittelee kyllä, mutta ei koskaan pyydä, että nähtäisiinkö. Minä teen aina aloitteet tapaamisiin. Silloin kun nähdään, on aina tosi kivaa ja ollaan molemmat ihan fiiliksissä.
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:17"]Joo voin naisena kertoa että jos miehestä on kiinnostunut, viestiin vastaa nanosekunnissa! Ei ole estettä ainakaan minulla miksi en vastaisi heti kun olen viestin lukenut. Jollen taas ole kiinnostunut, en vastaa nopeasti.
[/quote]
Mikset vastaa, ettei kiinnosta, jos ei kiinnosta? Tai jätä kokonaan vastaamatta?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:18"]
No mites ap, mikä se päivä on mistä olette puhuneet? Että joutuuko tässä kauankin odottelemaan :)
[/quote]
Torstai :) ap
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:43"]Hei miäs, mitä se nainen vastasi sulle?
[/quote]
Joo, no nyt suvaitsi neiti vastata nopeastikkin ja sain kaverikortin. Vastasin, että tässähän tää näköjään oli ja leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Kolme kuukautta hukkaan, mutta normisettiä tällä pärställä. Yritin siis ihan tosissani.
[/quote]
No voi ei.. mut uutta matoa koukkuun! :)
[/quote]
Joo. Pitää yrittää laittaa seuraavalla kerralla aiemmin hommat poikki, jos tulee vastaavaa, että kaikki yhteydenotot on mun puolelta ja viesteihin vastaaminen kestää päiviä. Ei sitä jaksa, kun turhaa näyttäisi olevan.
[/quote]
No nyt tuli viesti, että jos sittenkin kokeiltaisiin vielä treffejä! Tiedän olevani koira, mutta vastasin että, kokeillaan vaan....
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:17"]Joo voin naisena kertoa että jos miehestä on kiinnostunut, viestiin vastaa nanosekunnissa! Ei ole estettä ainakaan minulla miksi en vastaisi heti kun olen viestin lukenut. Jollen taas ole kiinnostunut, en vastaa nopeasti.
[/quote]
Mikset vastaa, ettei kiinnosta, jos ei kiinnosta? Tai jätä kokonaan vastaamatta?
[/quote]
Usein jätänkin sitten lopuilta vastaamatta.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:43"]Hei miäs, mitä se nainen vastasi sulle?
[/quote]
Joo, no nyt suvaitsi neiti vastata nopeastikkin ja sain kaverikortin. Vastasin, että tässähän tää näköjään oli ja leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Kolme kuukautta hukkaan, mutta normisettiä tällä pärställä. Yritin siis ihan tosissani.
[/quote]
No voi ei.. mut uutta matoa koukkuun! :)
[/quote]
Joo. Pitää yrittää laittaa seuraavalla kerralla aiemmin hommat poikki, jos tulee vastaavaa, että kaikki yhteydenotot on mun puolelta ja viesteihin vastaaminen kestää päiviä. Ei sitä jaksa, kun turhaa näyttäisi olevan.
[/quote]
No nyt tuli viesti, että jos sittenkin kokeiltaisiin vielä treffejä! Tiedän olevani koira, mutta vastasin että, kokeillaan vaan....
[/quote]
No mut sit vaan itsevarmana ja iloisella mielellä sinne treffeille!! Et mee sinne sit mököttämään :)
Minä kysyisin asiasta suoraan, mikäli mies on luvannut parantaa tapansa, niin sitten sanoisin asiasta uudestaan kun muutosta ei ole tapahtunut ja kysyisin haluaako mies todella tapailla. En viitsisi vain lakata itse tekemästä alotteita, sillä silloin jäisin roikkumaan epätietoisuuteen siitä mitä toinen haluaa ja miettimään että ottaakohan se vielä yhteyttä, on paljon helpompaa vain selvittää asiat suoraan ja välttyä väärinkäsityksiltä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:02"]Nainen teki on nyt tehnyt mulle kolme kuukautta samaa. Itse aina ehdotin tapaamista. Kerään tässä rohkeutta, että saan laitettua viestin, että tää varmaan oli tässä....
[/quote]
Jaa. Minä oon joskus nuorena saanut tuollaisen viestin. En kyllä alkuunkaan tajunnut, että se tarkoitti, että voisitko olla aktiivisempi. Luulin sen tarkoittaneen, että toinen ei oo enää kiinnostunut.
Joten mun suositus on, että laita sellainen viesti, jonka sisältö vastaa sun ajatuksia äläkä mitään "tää oli nyt tässä..."
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:41"]Mitä tekisit jos olisit minä, ottaisitko etäisyyttä ja odottaisit, muuttuuko mies aktiivisemmaksi? Mies viestittelee kyllä, mutta ei koskaan pyydä, että nähtäisiinkö. Minä teen aina aloitteet tapaamisiin. Silloin kun nähdään, on aina tosi kivaa ja ollaan molemmat ihan fiiliksissä.
[/quote]
Onko mies ujo tai epävarma?
[/quote]
On. Kuinka niin?
Oletko ap ihan varma, että haluat seurustella flegmaattisen, ujon ja epävarman ihmisen kanssa?
On kyllä tyhmä kundi, jos ei toimi, kun nainen ottaa yhteyksiä. 90:ssä prosentissa tapauksissa kun se homma menee niinkuin tämän ketjun miehellä, eli mies tekee kaiken työn.....
Mä antaisin olla. Vuosia sitten tapailin lyhyen aikaa yhtä miestä, jolta ei koskaan tullut tapaamisehdotuksia, vaikka kavereidensa mukaan oli kovasti kiinnostunut musta. No, jonkun aikaa kuvio meni niin, että kun miehen kaverit tuli sanomaan että "Mika" on ihan surkeena kun musta ei ole kuulunut, laitoin viestiä ja tavattiin. Sitten aloin tapailla toista miestä, enkä enää juurikaan nähnyt edes "Mikan" kavereita, en edes muistanut koko tyyppiä. Muutaman kuukauden päästä tuli viesti, että mitä kuuluu... Siinä vaiheessa seurustelin jo tän toisen miehen kanssa. Tämäkin mies on kyllä osoittautunut hyvin flegmaattiseksi arjen keskellä, ja aiheesta riidellään jatkuvasti. Valitettavasti tästä ei nyt enää niin vain lähdetäkään - 10 vuoden aikana on tullut kolme lasta ja niin edelleen.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:03"]
Oletko ap ihan varma, että haluat seurustella flegmaattisen, ujon ja epävarman ihmisen kanssa?
[/quote]
Siis nyt joku on vastannut minun puolestani. En ole itse missään viestissä sanonut, että mies olisi ujo ja epävarma. Tää minun tyyppini on ihan itsevarma tapaus, vähän hajamielinen tosin. ap
En ottaisi etäisyyttä, vaan sanoisin jonkin tapaamisen aikana kun mies on lämmennyt että olen miettinyt miksi olen se joka aina ottaa yhteyttä. En aggressiivisesti vaan keskustelevasti.
Ite otin etäisyyttä, kuukausi meni ettei ottanut mitään yhteyttä ennenkuin ehdotti tapaamista. Sen jälkeen lähes kaikki tapaamiset onkin tullu miehen ehdotuksesta.
Joskus kun tapaatte ja juttelette muuten vaan, niin kerro jostain "kaverin poikaystävästä" joka on flegmaattinen ja kaveria raivostuttaa kun mies ei koskaan osoita mitään aloitekykyä.
Viimeksi kun nähtiin, sovittiin alustavasti että nähtäsiin tällä viikolla tiettynä päivänä. Testaanpa nyt sitten, että ehdottaako mies tapaamista tuolle päivälle, jos minä en sitä tee. Harmittaa, kun tiedän jo etukäteen, mikä lopputulos todennäköisesti on :( ap
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:45"]
Joskus kun tapaatte ja juttelette muuten vaan, niin kerro jostain "kaverin poikaystävästä" joka on flegmaattinen ja kaveria raivostuttaa kun mies ei koskaan osoita mitään aloitekykyä.
[/quote]
Tätä voisikin testata.. mutta mietin, että tajuaakohan mies edes vihjeen :D ap
No mites ap, mikä se päivä on mistä olette puhuneet? Että joutuuko tässä kauankin odottelemaan :)