Flegmaattisen miehen tapailu
Mitä tekisit jos olisit minä, ottaisitko etäisyyttä ja odottaisit, muuttuuko mies aktiivisemmaksi? Mies viestittelee kyllä, mutta ei koskaan pyydä, että nähtäisiinkö. Minä teen aina aloitteet tapaamisiin. Silloin kun nähdään, on aina tosi kivaa ja ollaan molemmat ihan fiiliksissä.
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:58"]
En jaksais yhtään tuollaista pelleilyä eli etäisyyttä ottaisin ja reilusti..
[/quote]
Teen niin. Palaan ilmoittamaan sitten, miten kävi jos jotakuta kiinnostaa. ap
Nainen teki on nyt tehnyt mulle kolme kuukautta samaa. Itse aina ehdotin tapaamista. Kerään tässä rohkeutta, että saan laitettua viestin, että tää varmaan oli tässä....
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:02"]
Nainen teki on nyt tehnyt mulle kolme kuukautta samaa. Itse aina ehdotin tapaamista. Kerään tässä rohkeutta, että saan laitettua viestin, että tää varmaan oli tässä....
[/quote]
Laita ihmeessä viestiä, niin saat ainakin tietää. En pysty ymmärtämään, miksi jotkut toimii noin :( ap
Miks pitää laittaa mitään tää oli tässä -viestiä? Älä laita mitään. Ei toisen puolesta kannata järjestää ja hoitaa kaikkea, sitä saa jatkaa loputtomiin.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:07"]Miks pitää laittaa mitään tää oli tässä -viestiä? Älä laita mitään. Ei toisen puolesta kannata järjestää ja hoitaa kaikkea, sitä saa jatkaa loputtomiin.
[/quote]
Tulee mielenrauha ja sinetti asialle, kun ei enää tarvi arpoa asiaa, että haluaako toinen nähdä, onko tsänssejä, etc.
Sen verran monta kertaa on tuo kuvio nähty, että ottaisin etäisyyttä. Pitäisin miehen viestikaverina.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:41"]
Mitä tekisit jos olisit minä, ottaisitko etäisyyttä ja odottaisit, muuttuuko mies aktiivisemmaksi? Mies viestittelee kyllä, mutta ei koskaan pyydä, että nähtäisiinkö. Minä teen aina aloitteet tapaamisiin. Silloin kun nähdään, on aina tosi kivaa ja ollaan molemmat ihan fiiliksissä.
[/quote]
Et kai ole jo valmiiksi varattu...
Ei ihme, jos ei kiinnosta.
Jännittävä tapa muuten kysyä, "jos olisit minä, mitä tekisit". Vaikutat todella epävarmalle ihmiselle
.. Sellaiset ovat rasittavia niin kaveri, kuin parisuhteessakin...
Ja "fiiliksissä". Oletko aivan varma, että vauva sivusto on sinua varten? Ettei paremmin vaikka joku Demi...
Ei pahalla...
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:58"]
[/quote]
Eipä oikeastaan...
Teen niin. Palaan ilmoittamaan sitten, miten kävi jos jotakuta kiinnostaa. ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:07"]Miks pitää laittaa mitään tää oli tässä -viestiä? Älä laita mitään. Ei toisen puolesta kannata järjestää ja hoitaa kaikkea, sitä saa jatkaa loputtomiin.
[/quote]
Tulee mielenrauha ja sinetti asialle, kun ei enää tarvi arpoa asiaa, että haluaako toinen nähdä, onko tsänssejä, etc.
[/quote]
Laitoin mimmille viestin, että haluaisin kyllä vielä yrittää, mutta että sieltä päästä ei taida löytyä tarpeeksi kiinnostusta. Katotaan vastaako jotain.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 14:15"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:07"]Miks pitää laittaa mitään tää oli tässä -viestiä? Älä laita mitään. Ei toisen puolesta kannata järjestää ja hoitaa kaikkea, sitä saa jatkaa loputtomiin.
[/quote]
[/quote]
Laitoin mimmille viestin, että haluaisin kyllä vielä yrittää, mutta että sieltä päästä ei taida löytyä tarpeeksi kiinnostusta. Katotaan vastaako jotain.
[/quote]
Ja tää oli siis viimeinen viesti mitä itse pistän, jos ei vastaa mitään. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä....
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:41"]Mitä tekisit jos olisit minä, ottaisitko etäisyyttä ja odottaisit, muuttuuko mies aktiivisemmaksi? Mies viestittelee kyllä, mutta ei koskaan pyydä, että nähtäisiinkö. Minä teen aina aloitteet tapaamisiin. Silloin kun nähdään, on aina tosi kivaa ja ollaan molemmat ihan fiiliksissä.
[/quote]
Onko mies ujo tai epävarma?
Hei miäs, mitä se nainen vastasi sulle?
Kaksi sanaa: Älä tapaile. Paljon mikään ei ole turhauttavampaa kuin flegmaattinen mies, hyi!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:43"]Hei miäs, mitä se nainen vastasi sulle?
[/quote]
Joo, no nyt suvaitsi neiti vastata nopeastikkin ja sain kaverikortin. Vastasin, että tässähän tää näköjään oli ja leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Kolme kuukautta hukkaan, mutta normisettiä tällä pärställä. Yritin siis ihan tosissani.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:41"]
[/quote]
Et kai ole jo valmiiksi varattu...
Ei ihme, jos ei kiinnosta.
Jännittävä tapa muuten kysyä, "jos olisit minä, mitä tekisit". Vaikutat todella epävarmalle ihmiselle
.. Sellaiset ovat rasittavia niin kaveri, kuin parisuhteessakin...
Ja "fiiliksissä". Oletko aivan varma, että vauva sivusto on sinua varten? Ettei paremmin vaikka joku Demi...
Ei pahalla...
[/quote]
Olipa hienoa, että onnistuit lyhyen viestini perusteella tulkitsemaan, että en ainoastaan ole pettäjä, mutta myös epävarma, rasittava ja lapsellinen. Sinä varmasti olet sisältä kultaa, suukkoja sinne vaan! :D ap
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:43"]Hei miäs, mitä se nainen vastasi sulle?
[/quote]
Joo, no nyt suvaitsi neiti vastata nopeastikkin ja sain kaverikortin. Vastasin, että tässähän tää näköjään oli ja leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Kolme kuukautta hukkaan, mutta normisettiä tällä pärställä. Yritin siis ihan tosissani.
[/quote]
Jos sitä avaisi nettideittiprofiilit uudelleen, kun tästä kotiin.....
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:43"]Hei miäs, mitä se nainen vastasi sulle?
[/quote]
[/quote]
No voi ei.. mut uutta matoa koukkuun! :)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:43"]Hei miäs, mitä se nainen vastasi sulle?
[/quote]
[/quote]
No voi ei.. mut uutta matoa koukkuun! :)
[/quote]
Joo. Pitää yrittää laittaa seuraavalla kerralla aiemmin hommat poikki, jos tulee vastaavaa, että kaikki yhteydenotot on mun puolelta ja viesteihin vastaaminen kestää päiviä. Ei sitä jaksa, kun turhaa näyttäisi olevan.
Joo voin naisena kertoa että jos miehestä on kiinnostunut, viestiin vastaa nanosekunnissa! Ei ole estettä ainakaan minulla miksi en vastaisi heti kun olen viestin lukenut. Jollen taas ole kiinnostunut, en vastaa nopeasti.