Flegmaattisen miehen tapailu
Mitä tekisit jos olisit minä, ottaisitko etäisyyttä ja odottaisit, muuttuuko mies aktiivisemmaksi? Mies viestittelee kyllä, mutta ei koskaan pyydä, että nähtäisiinkö. Minä teen aina aloitteet tapaamisiin. Silloin kun nähdään, on aina tosi kivaa ja ollaan molemmat ihan fiiliksissä.
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 12:44"]
En ottaisi etäisyyttä, vaan sanoisin jonkin tapaamisen aikana kun mies on lämmennyt että olen miettinyt miksi olen se joka aina ottaa yhteyttä. En aggressiivisesti vaan keskustelevasti.
[/quote]
Oon jo kysynyt nätisti tuota ja mies on naurahtaen luvannut parantaa tapansa. Sitä ei kuitenkaan ole tapahtunut. ap
Ap olen pettynyt jollet tuu kertomaa kuulumisia
No ap miten kävi? Nyt on torstai :)
No ap, onko miehestä kuulunut?? :)
Apua :D tapaillaankohan me ap samaa miestä kenties... Täysin sama tilanne ja ihan näillä näppäimillä kyllä luovutan. En jaksa tätä. Saan usein viestejä mutta se itse tapaaminen on nähtävästi mahdotonta sopia. Ja tosiaankin kun on nähty on ollut hauskaa ja mies on aina silloin tuntunut aktiiviselta ja innokkaalta. Sitten menee taas vain viestittelyksi, eikä nähdä.
Ei se kuule tuost amiksikään muutu. Älä ainakaan perhettä perusta, mies on lasten kanssa yhtä flegmaattinen, sillä menee kuukausi kun se miettii lähteekö lasten kanssa kirjastoon vai ei. Eikä se lähde.