Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunaisen harrastuksena yhden illan jutut-oikein vai väärin?

Vierailija
05.01.2015 |

Olen sinkkunainen ja takana näin tinder-aikoina joitakin yhden illan juttuja. Mahdollisuudet olisi myös vakiintua. Silti yhden illan jutuissa on oma jännityksensä... Eikä vielä ole tullut vastaan välttämättä sitä miestä, jonka kohdalla sydän läpättäisi "Löysin herra oikean". Mitä mieltä olette-kannattaako harrastaa yhden illan juttuja löytääkseen unelmiensa miehen vai voiko nainen harrastaa yhden illan juttuja "tietoisena" valinnastaan? (Tuntematta huonoa omatuntoa "nais"playerinä olosta?) Onko nykyään väliä onko nainen "siveyden sipuli" vai ei?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä yhden illan jutut on vähän tunkkaista toimintaa molemmilta sukupuolilta. En ole kuitenkaan mikään tiukkis, vaan seksiä saa harrastaa mielin määrin kunhan vaan tekee sen turvallisesti. Yhden illan jutut ei ole turvallista toimintaa kummallekkaan sukupuolelle.

Vierailija
42/61 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan. Nämä "miehet ei ota vaimoks jos antaa ekalla kerralla" puhuu bullshittiä. Mä oon kohta 15v ollu miehen kans vaikka annoin ekana iltana :-D ja muutama muuki halus kyllä enemmän ja mä yhen yön huvia ( siis nuorempana)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on taas neljä kuukautta tapaillut naista joka ei vieläkään ole "antanut" niin kyllä harmittaisi aika isosti kuulla että on harrastanut yhdenyön juttuja kymmenien miesten kanssa.

Vierailija
44/61 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 05:24"]

Yksi asia mitä rakastan suomessa on se, että naisetkin saa rellestää ilman huora-leimaa, mikä on merkki siitä oikeasta tasa-arvosta. Naapurimaan perslävissä sellainen nainen olisi heti huora, missä logiikka? Miehiä vartenko tässä eletään niinkuin muslimimaissa, jossa naisen seksuaalisuus tukahdetaan vain että miehet saisivat neitsyen.. Vielä ei olla täysin päästy vanhanaikaisista mielipiteistä, mutta onneksi nykynuoriso pitää huolta muutoksesta antaa naisille valta omasta ruumiistaan. Toivottavasti huora tarkoittaa tulevaisuudessa huoraa eli sitä joka ottaa rahaa seksuaalipalveluista. Itse en ole harrastanut yhdenillanjuttuja koskaan, mutta kaikki valta niille jotka niin haluavat tehdä. GO WOMEN GO!

[/quote]

Mutta mites ratkaiset yhtälön, jossa kuitenkin Suomi-tyttöjä nimitellään huoriksi, ulkomailla. Ulkkismies putkiaivoillaan ajattelee oman kulttuurinsa kautta, "käyttää hyväkseen" suomalaisnaisen erilaista moraalikoodistoa, joko ulkomailla tai Suomessa ja sitten levittää sanaa, että Suomi-tytöt ne sitten on "helppoja nakkeja" ja horatsuja.

Jokin ainakin minua ärsyttää tässä kuviossa, mutta minkäs teet!?? Minä en ainakaan "anna" kellekään ulkomaalaiselle, vaan pitäydyn suomalaisessa miestarjonnassa. :)

Vierailija
45/61 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voit elää noin ap. Mitä paheksuttavaa noissa yhdenillan jutuissa? Luonnollista, että kaipaat seksiä ja jännitystä, ja miksi sitoutua suhteeseen ainoastaan seksin takia, jos et ole löytänyt sopivaa kumppania. Ja nykypäivänä sua tuskin kukaan enää paheksuu, ellet satu asumaan jossain sisäänlämpenevässä tuppukylässä.

Vierailija
46/61 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma muuttuu. Eivät nykypäivän kolmekymppiset ja alle olevat miehet jaksa vauhkota siitä jos nainen on harrastanut seksiä. Ok, osa tietty vauhkoaa, mutta ne fiksut, järkevät, mukavat, seksistä itsekin tykkäävät (= parisuhdemateriaali) eivät ole kiinnostuneita tietämään toisen seksihistoriasta tai jos hiukan ovatkin niin eivät vedä palkokasvia sieraimeen jos toinen ei olekaan neitsyt. 

Vierailija
47/61 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:56"]"nais"playerinä

Hahhah, voihan sitä uskotella itselleen ihan mitä tahansa kun todellisuudessa alistuu vain miesten paineidenpurkajaksi
[/quote]Ai sinäkö et itse nauti seksistä?Harmi.Mä olen nainen ja nautin täysillä.Miehet on ihania kun ne purkaa mun paineita.Kun on kunnolla saanu niin on kyllä aika autuas olo.

Vierailija
48/61 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:26"]

Maailma muuttuu. Eivät nykypäivän kolmekymppiset ja alle olevat miehet jaksa vauhkota siitä jos nainen on harrastanut seksiä. Ok, osa tietty vauhkoaa, mutta ne fiksut, järkevät, mukavat, seksistä itsekin tykkäävät (= parisuhdemateriaali) eivät ole kiinnostuneita tietämään toisen seksihistoriasta tai jos hiukan ovatkin niin eivät vedä palkokasvia sieraimeen jos toinen ei olekaan neitsyt. 

[/quote]

Me fiksut miehet valehdellaan, että naisen lutkailu on ok. Helppo saada helppoa pesää noin.

Mulla ei ole mitään mielenkiintoa siittää tähän maailmaan yhtää lasta, joten hienoa, että naiset ovat niin "vapaita". Pääsee helposti panee ilman mitää sitoutumista.

Pisin suhde oli 5v, mutta sekin seksin takia. Niin hyvä pano, ettei uskaltanu jättää. Nainen haaveili perheen perustamisesta ja naimisiin menosta, mutta itse en halua kumpaakaan. Tietenkin neitsyt naisen vielä kehtaa vihille viedä.

Vierailija
49/61 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:26"]

[/quote]

Me fiksut miehet valehdellaan, että naisen lutkailu on ok. Helppo saada helppoa pesää noin.

Mulla ei ole mitään mielenkiintoa siittää tähän maailmaan yhtää lasta, joten hienoa, että naiset ovat niin "vapaita". Pääsee helposti panee ilman mitää sitoutumista.

Pisin suhde oli 5v, mutta sekin seksin takia. Niin hyvä pano, ettei uskaltanu jättää. Nainen haaveili perheen perustamisesta ja naimisiin menosta, mutta itse en halua kumpaakaan. Tietenkin neitsyt naisen vielä kehtaa vihille viedä.
[/quote]
no mistäköhän löydät nykyaikana neitsytnaisen? Lapsia kun ei suomessa vihitä.

Vierailija
50/61 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:06"]Anna mennä vaan. Nämä "miehet ei ota vaimoks jos antaa ekalla kerralla" puhuu bullshittiä. Mä oon kohta 15v ollu miehen kans vaikka annoin ekana iltana :-D ja muutama muuki halus kyllä enemmän ja mä yhen yön huvia ( siis nuorempana)
[/quote]Mulla sama.Annoin samana yönä kun tavattiin ja nyt ollaan oltu yhdessä 20 v.

Vierailija
51/61 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:26"] Maailma muuttuu. Eivät nykypäivän kolmekymppiset ja alle olevat miehet jaksa vauhkota siitä jos nainen on harrastanut seksiä. Ok, osa tietty vauhkoaa, mutta ne fiksut, järkevät, mukavat, seksistä itsekin tykkäävät (= parisuhdemateriaali) eivät ole kiinnostuneita tietämään toisen seksihistoriasta tai jos hiukan ovatkin niin eivät vedä palkokasvia sieraimeen jos toinen ei olekaan neitsyt.  [/quote] Me fiksut miehet valehdellaan, että naisen lutkailu on ok. Helppo saada helppoa pesää noin.   Mulla ei ole mitään mielenkiintoa siittää tähän maailmaan yhtää lasta, joten hienoa, että naiset ovat niin "vapaita". Pääsee helposti panee ilman mitää sitoutumista.   Pisin suhde oli 5v, mutta sekin seksin takia. Niin hyvä pano, ettei uskaltanu jättää. Nainen haaveili perheen perustamisesta ja naimisiin menosta, mutta itse en halua kumpaakaan. Tietenkin neitsyt naisen vielä kehtaa vihille viedä. [/quote] no mistäköhän löydät nykyaikana neitsytnaisen? Lapsia kun ei suomessa vihitä.

[/quote]

Kääntyy muslimiksi ja ottaa ympärileikatun 15.v somalitytön. Taatusti neitsyt ja tuskin kovin hanakasti vieraissa ramppaa.

Vierailija
52/61 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiperän kysymyksen heitit. Ensinmäiseksi sanoisin, että minulle ei vastaukseni kannalta ole väliä sillä, oletko nainen vai mies, en siis näe, että kumpikaan sukupuoli olisi näissä asiossa jotenkin parempi jonkin toimintatavan vuoksi.

Ymmärrän, että nuoruudessa haluaa kokeilla jonkin verran juttuja, jotka tavallaan kuuluvat siihen itsensä hakemiseen, ja jokin määrä kokeiluita menee sen piikkiin. Toisaalta fiksu oppii mielestäni aika äkkiä, eikä samaa kaavaa tarvitse toistaa ainakaan tuosta syystä kerta toisensa jälkeen.

Itsellenikin saattaa myös tulla joskus vastaan ihminen, jonka kanssa tuntee niin voimakasta molemminpuolista sähköä, joka ei rajoitu vain fyysiseen himoon, että se kaikki vaan tuntuu käskevän luonnostaan seksiin, vaikka syystä tai toisesta on selvää, että muita tulevaisuudennäkymiä ei ole (esim. haluttomuus muuttaa eri paikkakunnalle); baari-iskemisistä näitä ei juuri löydy. Tällaisia kohtaamisia ei montaa kappaletta ole mahtunut elämääni. 

Toisaalta taas minun on vähän vaikea samaistua ajatukseen, että toisia ihmisiä voisi oppia käyttämään rutiininomaisesti vain ikään kuin seksivälineinä, joten todennäköisesti henkiset piuhani on viritetty vähän liian eri tavalla kuin sellaisen ihmisen, jolle tunteeton kertakäyttöseksi on helppoa kivaa. En siis näe kauhean todennäköisenä yhteistä tulevaisuutta sellaisen partnerin kanssa, ajatusmaailmamme kulkevat sen verran eri latuja.

Lisäksi oman omatuntoni herkkyyden pohjalta arvelen, että sellaisen ihmisen, jolla ei ole kovin välineellinen suhtautuminen seksiin, on luultavammin vaikeampi harkitakaan pettämistä. En toki tahdo sanoa tällä sitä, että kaikki seksuaalisesti kokeneetkaan olisivat pettämisalttiita.

Kai niitä Tinder-miehiä voi tavata ja kokea tutustumisen jännitystä myös ilman aikomusta päätyä jokaisen kanssa sänkyyn, vai ovatko ajat todella muuttuneet niin paljon siitä, kun itse treffailin? 

-HerkkisM

Vierailija
53/61 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille imartelevinta on se kun nainen nauttii seksistä täysillä.Ei se että saa panna jotain puupökkelöä joka ei oo antanu kellekään muulle.

Vierailija
54/61 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:56"]

"nais"playerinä

Hahhah, voihan sitä uskotella itselleen ihan mitä tahansa kun todellisuudessa alistuu vain miesten paineidenpurkajaksi

[/quote]

Aika erikoinennäkemys sulla. Kyllä mulla ainakin on naisena tarpeet, ei ne mitään miehelle alistumista ole, vaan haluan nauttia ihan itse. Kahden aikuisen ihmisen seksisuhteessa ei ole mitään alistajaa tai alistujaa. Aika sairas ajatuksenkulku sulla. Ja naista halventava. Ilmeisesti olet itsekin nainen?  Tuolla logiikalla olet ihan samanlainen seksileluksi alistuja myös vakisuhteessa, jos kerran käsität naisen halun nauttia olevan miehelle alistumista.

Vierailija
55/61 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. "Mies ei ota vaimoksi", "alistuu miehen tarpeille" jne. Millä helvetin vuosisadalla nämä av-mammulit oikein elelee. Kyllä se on kuulkaas niin, että aikuinen nainen ja mies ovat tasavertaisia, ei siinä kukaan mitään ota tai alistu. Onko nyt niin että nämä av-mammulit kaipaavat elämäänsä isähahmoa ja itselleen vastuuttoman pikkurouvan elämää jos vain joku kunnon mies tulisi ja ottaisi? Ja sitten avioliiton satamasta voisi paheksua muita, sillä kun mies on kerran uolinut, se omakin surkea identiteetti on jotain?

Vierailija
56/61 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 17:06"]

Anna mennä vaan. Nämä "miehet ei ota vaimoks jos antaa ekalla kerralla" puhuu bullshittiä. Mä oon kohta 15v ollu miehen kans vaikka annoin ekana iltana :-D ja muutama muuki halus kyllä enemmän ja mä yhen yön huvia ( siis nuorempana)

[/quote]

Kyllä miehen saa helpoiten aloittamalla seksistä.

Vierailija
57/61 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä naista edes haittaa nykyään olla sinkku? Kun seksiäkin saa milloin haluaa.

Vierailija
58/61 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok harrastaa yhdenillan juttuja, jos itse niistä pitää! Ole kuitenkin huolellinen ja pyri välttämään hyvällä suojautumisella sukupuolitaudit! :)

Vierailija
59/61 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan minulta. Elin samanlaista elämää viime kesään asti mutta kaikki loppui kuin seinään kun yksi potentiaalinen miesehdokas katosi kuin tuhka tuuleen tartutettuaan minulle syyhypunkin. Itsehän tartutin tautia eteenpäin asiasta tietämättömänä (koska oireet alkoivat vasta reilu kuukauden päästä). Siihen loppui miesten treffailu ja yhdenillanjutut ja tuskin takaisin tuolle linjalle enää lähden koska pelkään uutta tartuntaa enemmän kuin kuolemaa. Voin ketoa että kamalin tauti mitä olen kantanut. Oireita vieläkin. 

Vierailija
60/61 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei voi saada lapsia; kohdunkaulasyöpä joka todennäköisesti johtui jostain hankitusta HPV-viruksesta (kondylooma).