Sinkkunaisen harrastuksena yhden illan jutut-oikein vai väärin?
Olen sinkkunainen ja takana näin tinder-aikoina joitakin yhden illan juttuja. Mahdollisuudet olisi myös vakiintua. Silti yhden illan jutuissa on oma jännityksensä... Eikä vielä ole tullut vastaan välttämättä sitä miestä, jonka kohdalla sydän läpättäisi "Löysin herra oikean". Mitä mieltä olette-kannattaako harrastaa yhden illan juttuja löytääkseen unelmiensa miehen vai voiko nainen harrastaa yhden illan juttuja "tietoisena" valinnastaan? (Tuntematta huonoa omatuntoa "nais"playerinä olosta?) Onko nykyään väliä onko nainen "siveyden sipuli" vai ei?
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:15"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:56"]
ei sitä oikeaa sieltä sängynpohjalta löydä. miehet ei lopulta arvosta naista joka on helppo nakki, mielellään kyllä seksiä harrastavat mut eivät vakikumppanikseen kelpuuta. itsetunto sulta vaan siinä harrastuksessa hupenee.
[/quote]
En kyllä itse edes kelpuuttaisi tuollaista sovinistitapausta puolisoksi joten eipä liiemmin haittaa jos näin on.
[/quote]
Tulet huomaamaan karun totuuden sitten kun joskus menet jollekin sun mielestä kunnon miehelle kertomaan seksihistoriastasi ja helppoudestasi. Voin taata että kiinnostus muuhun kuin sänkyhommiin loppuu siltä puolelta aika äkkiä. Lähinnä ne epätoivoisimmat miehet kelpuuttavat jonkun polkupyörän vakikumppanikseen, ja hekin salaa toivovat parempaa.
[/quote]
Olen mies ja minua suoraan sanottuna v***ttaa se että joku toinen ilmoittaa mitä ajattelisin asioista. Kerronpa mitä ajattelen: Jos kerrot suoraan seksihistoriasi, pääset suoraan eroon ahdasmielisistä tuhkamunista ja jäljelle jää vain terveellä itsetunnolla varustetut moderniin aikaan sopeutuneet miehet. Win-win. Paitsi sille ahdasmieliselle, mutta eihän hän sinua halunnutkaan.
[/quote]
Olen myös mies, ja siis tuon viestin kirjoittaja. Kuvasin myös sinua viestissäni seuraavasti: "Lähinnä ne epätoivoisimmat miehet kelpuuttavat jonkun polkupyörän vakikumppanikseen, ja hekin salaa toivovat parempaa."
[/quote]
Minä voin uskoa että sinä ajattelet niinkuin ajattelet. Ihmiset voivat omata erilaisia ajatuksia kuin omasi, vaikka se voi uskomattomalta tuntuakin.
[/quote]
Juurihan viestissäni sanoin että löytyy myös epätoivoisempia miehiä, jotka ajattelevat toisin kuin minä. Eli miehillä voi olla myös erilaisia ajatuksia. Miten et ymmärrä noin yksinkertaista tekstiä?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:35"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:15"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:56"]
ei sitä oikeaa sieltä sängynpohjalta löydä. miehet ei lopulta arvosta naista joka on helppo nakki, mielellään kyllä seksiä harrastavat mut eivät vakikumppanikseen kelpuuta. itsetunto sulta vaan siinä harrastuksessa hupenee.
[/quote]
En kyllä itse edes kelpuuttaisi tuollaista sovinistitapausta puolisoksi joten eipä liiemmin haittaa jos näin on.
[/quote]
Tulet huomaamaan karun totuuden sitten kun joskus menet jollekin sun mielestä kunnon miehelle kertomaan seksihistoriastasi ja helppoudestasi. Voin taata että kiinnostus muuhun kuin sänkyhommiin loppuu siltä puolelta aika äkkiä. Lähinnä ne epätoivoisimmat miehet kelpuuttavat jonkun polkupyörän vakikumppanikseen, ja hekin salaa toivovat parempaa.
[/quote]
Olen mies ja minua suoraan sanottuna v***ttaa se että joku toinen ilmoittaa mitä ajattelisin asioista. Kerronpa mitä ajattelen: Jos kerrot suoraan seksihistoriasi, pääset suoraan eroon ahdasmielisistä tuhkamunista ja jäljelle jää vain terveellä itsetunnolla varustetut moderniin aikaan sopeutuneet miehet. Win-win. Paitsi sille ahdasmieliselle, mutta eihän hän sinua halunnutkaan.
[/quote]
Olen myös mies, ja siis tuon viestin kirjoittaja. Kuvasin myös sinua viestissäni seuraavasti: "Lähinnä ne epätoivoisimmat miehet kelpuuttavat jonkun polkupyörän vakikumppanikseen, ja hekin salaa toivovat parempaa."
[/quote]
Minä voin uskoa että sinä ajattelet niinkuin ajattelet. Ihmiset voivat omata erilaisia ajatuksia kuin omasi, vaikka se voi uskomattomalta tuntuakin.
[/quote]
Juurihan viestissäni sanoin että löytyy myös epätoivoisempia miehiä, jotka ajattelevat toisin kuin minä. Eli miehillä voi olla myös erilaisia ajatuksia. Miten et ymmärrä noin yksinkertaista tekstiä?
[/quote]
mitä epätoivoista on siinä, kun tapaa kivan tytön ja tahtoo olla hänen kanssaan? Se menneisyys kun ei liity nykyaikaan mitenkään.
hoh hoijaa! olen hyvin onnellinen, että olen nuoruuteni elänyt 80-luvun alkupuolella. ei ollut ap.n kaltaisi ongelmia. silloin yhdenyön naisille ja miehille oli ihan omat nimityksensä. maine kiiri ja heitä todella vältettiin.
Itse en yhden illan juttuja harrastaisi, koska en niistä mitään nautintoa voisi saada, koska seksi on minulle sellainen asia, jota en pysty harrastamaan ellei minulla ole tunteita sitä ihmistä kohtaan. Mutta jos ne sinun kumppanisi ovat sen asian kanssa ok, että kyse on yhdenillan jutusta, niin mikäs siinä. Ja saatahan sinä ehkä löytääkin "sen oikean" sitä kautta, mutta valitettavasti aika monet yhden illan juttuja harrastavat eivät aina etsi seurustelukumppania. Ja valitettavasti yhdessä illassa ei yleensä kerkeä näkemään, onko se mies mahdollisesti "se oikea". Itse ehkä deittailisin jonkun aikaa, ja katsoisin onko miehestä potentiaalia poikaystäväksi. Jotkut miehet kyllä halveksivat naisia, jotka paljon yhdenillan juttuja harrastavat, mutta se joka sinuun oikeasti rakastuu, pitäisi olla valmis hyväksymään tämä. Vaikkakin hampaita kiristellen. Itselläni on ollut ainoastaan yksi kumppani, olen seurustellut hänen kanssa jo jonkin aikaa. Hänellä on ollut mielestäni hyvin paljon kumppaneita ennen minua, ja se kyllä hieman noh, suoraan sanottuna vitutti. Minulla kun joskus on tapana miettiä typeriä asioita kuten: "Olikohan joku niistä parempi sängyssä kuin minä" tms. Kun mieheni kertoi minulle että monta kumppania hänellä oli ollut, niin siitä tuli riita. Mutta rakastan häntä, enkä häntä sen takia jättäisi koskaan, vaikka se joskus ärsyttääkin.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:26"]Ei huorasta vaimoa saa.
[/quote] Tämä kiteyttää omatkin fiilikset. Noin juuri minäkin itseasiassa ajattelen. En vain saa pysäytettyä itseäni harrastamasta yhden illan juttuja.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:51"]Itse en yhden illan juttuja harrastaisi, koska en niistä mitään nautintoa voisi saada, koska seksi on minulle sellainen asia, jota en pysty harrastamaan ellei minulla ole tunteita sitä ihmistä kohtaan. Mutta jos ne sinun kumppanisi ovat sen asian kanssa ok, että kyse on yhdenillan jutusta, niin mikäs siinä. Ja saatahan sinä ehkä löytääkin "sen oikean" sitä kautta, mutta valitettavasti aika monet yhden illan juttuja harrastavat eivät aina etsi seurustelukumppania. Ja valitettavasti yhdessä illassa ei yleensä kerkeä näkemään, onko se mies mahdollisesti "se oikea". Itse ehkä deittailisin jonkun aikaa, ja katsoisin onko miehestä potentiaalia poikaystäväksi. Jotkut miehet kyllä halveksivat naisia, jotka paljon yhdenillan juttuja harrastavat, mutta se joka sinuun oikeasti rakastuu, pitäisi olla valmis hyväksymään tämä. Vaikkakin hampaita kiristellen. Itselläni on ollut ainoastaan yksi kumppani, olen seurustellut hänen kanssa jo jonkin aikaa. Hänellä on ollut mielestäni hyvin paljon kumppaneita ennen minua, ja se kyllä hieman noh, suoraan sanottuna vitutti. Minulla kun joskus on tapana miettiä typeriä asioita kuten: "Olikohan joku niistä parempi sängyssä kuin minä" tms. Kun mieheni kertoi minulle että monta kumppania hänellä oli ollut, niin siitä tuli riita. Mutta rakastan häntä, enkä häntä sen takia jättäisi koskaan, vaikka se joskus ärsyttääkin.
[/quote] Mä olen varsinaisesti seurustellut myöskin vakavammin vain yhden kerran. Huomasin, että ajan myötä petihommatkin muuttuivat parempaan suuntaan. Siis, kun oppii tuntemaan kumppanin, sänkyhommatkin oikeasti tuntuu paremmalta. Sain jopa orgasmin. Siinä mielessä pitäisi varmaan sitoutua (ja äkkiä) :)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 03:29"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:51"]Itse en yhden illan juttuja harrastaisi, koska en niistä mitään nautintoa voisi saada, koska seksi on minulle sellainen asia, jota en pysty harrastamaan ellei minulla ole tunteita sitä ihmistä kohtaan. Mutta jos ne sinun kumppanisi ovat sen asian kanssa ok, että kyse on yhdenillan jutusta, niin mikäs siinä. Ja saatahan sinä ehkä löytääkin "sen oikean" sitä kautta, mutta valitettavasti aika monet yhden illan juttuja harrastavat eivät aina etsi seurustelukumppania. Ja valitettavasti yhdessä illassa ei yleensä kerkeä näkemään, onko se mies mahdollisesti "se oikea". Itse ehkä deittailisin jonkun aikaa, ja katsoisin onko miehestä potentiaalia poikaystäväksi. Jotkut miehet kyllä halveksivat naisia, jotka paljon yhdenillan juttuja harrastavat, mutta se joka sinuun oikeasti rakastuu, pitäisi olla valmis hyväksymään tämä. Vaikkakin hampaita kiristellen. Itselläni on ollut ainoastaan yksi kumppani, olen seurustellut hänen kanssa jo jonkin aikaa. Hänellä on ollut mielestäni hyvin paljon kumppaneita ennen minua, ja se kyllä hieman noh, suoraan sanottuna vitutti. Minulla kun joskus on tapana miettiä typeriä asioita kuten: "Olikohan joku niistä parempi sängyssä kuin minä" tms. Kun mieheni kertoi minulle että monta kumppania hänellä oli ollut, niin siitä tuli riita. Mutta rakastan häntä, enkä häntä sen takia jättäisi koskaan, vaikka se joskus ärsyttääkin. [/quote] Mä olen varsinaisesti seurustellut myöskin vakavammin vain yhden kerran. Huomasin, että ajan myötä petihommatkin muuttuivat parempaan suuntaan. Siis, kun oppii tuntemaan kumppanin, sänkyhommatkin oikeasti tuntuu paremmalta. Sain jopa orgasmin. Siinä mielessä pitäisi varmaan sitoutua (ja äkkiä) :)
[/quote] Joo, se on kyllä totta että seksi alkaa tuntumaan ajan kuluessa paremmalta. :D Kun tietää "mistä naruista vetää". Miinuspuoli pitkässä suhteessa tosin on se, että seksistä joskus häviää jännitys (ja mies saattaa vähän laiskistua), mutta siksipä pitääkin koittaa keksiä joskus jotain vähän erikoisempaa. :D
Yksi asia mitä rakastan suomessa on se, että naisetkin saa rellestää ilman huora-leimaa, mikä on merkki siitä oikeasta tasa-arvosta. Naapurimaan perslävissä sellainen nainen olisi heti huora, missä logiikka? Miehiä vartenko tässä eletään niinkuin muslimimaissa, jossa naisen seksuaalisuus tukahdetaan vain että miehet saisivat neitsyen.. Vielä ei olla täysin päästy vanhanaikaisista mielipiteistä, mutta onneksi nykynuoriso pitää huolta muutoksesta antaa naisille valta omasta ruumiistaan. Toivottavasti huora tarkoittaa tulevaisuudessa huoraa eli sitä joka ottaa rahaa seksuaalipalveluista. Itse en ole harrastanut yhdenillanjuttuja koskaan, mutta kaikki valta niille jotka niin haluavat tehdä. GO WOMEN GO!
Eikä! Älkää rakkaat ihmiset yleistäkö ikinä mitään! :) te teette niinku parhaaksi itse näette tai koette asianne. Kuhan itsellä on hyvä olla, muulla ei väliä. Itse olen mies ja ymmärrän kaikki pointit enkä pysty lokeroimaa itseäni pelkästään yhteen lokeroon. Tiedän tunteen ku joutuu kelaa onks pari se ns. Polkupyörä sekä samalla historiaani mahtuu samaa paskaa itseäni huoraten koska oliha se ny överi "coool" yms. Olla "pleijjeri".... joooop, sekä nykyään on fiilis (ikävä kyllä?) Sellainenkin kuin ollaan petetty toinen toisiamme liian monta kertaa eikä luottoa ole, mut silti mennään yhdessä eteenpäin. KUHAN ET MENETÄ YÖ UNIAS. PITÄIS OLLA Ok? Emt.. mut mene ja koe! Sillä asiat selviää. Hyvää aamua jep ja töihin. :)
Eiks tää "1vs1 suhteet muutenkin lähteny kirkon avulla 1800- luvulla suosioon.. sitä ennen kaikki jaettiin kylä keske.. kaikki oli kaikkien lapsia, äitejä, isejä, petikumppaneita yms... takasin ne hyvät ajat? Kenenkää tarvinnu Omistaa toista ja itsemurhatki pysyivät low..?
Nainen ei voi olla playeri koska voi kävellä kadulle ja kysyä seksiä miehiltä Varmaan jokaisen naisen kelpuutta joku ensimmäisestä kymmenestä vastaantulijasta. Miesten kohdalla tilanne on karumpi
Mies hakee yhdenillanjutuista valloitusta, naisen iholle pääsyä ja siemensyöksyä. Naisten motivaatio on epäselvempi
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 06:20"]Eiks tää "1vs1 suhteet muutenkin lähteny kirkon avulla 1800- luvulla suosioon.. sitä ennen kaikki jaettiin kylä keske.. kaikki oli kaikkien lapsia, äitejä, isejä, petikumppaneita yms... takasin ne hyvät ajat? Kenenkää tarvinnu Omistaa toista ja itsemurhatki pysyivät low..?
[/quote] Juu kaikki me ollaan sukua toisillemme muutenkin, varsinkin täällä pohjolassa. Jos jokaisella ihmisellä on kaksi vanhempaa (äiti ja isä), joilla molemmilla on kaksi vanhempaa, joilla jokaisella.... 1200 luvulle saavuttua, jos ajatellaan että lapset, eli uusi sukupolvi, saadaan aina noin 25 vuotiaina, on yhdellä ihmisellä enemmän isovanhempia kuin ihmisiä on koskaan elänyt. Eli kaikki ollaan ennen pantu pakostakin omia kakaroita, siskoja, veljiä, isiä, äitejä, serkkuja, tätejä, setiä, enoja, vaareja, mummoja ja ihan mitä vaan. Ei ihme et täällä kaikki on niin samannäköisiä. Siinä vielä lisää tuosta suku hommasta, pelkkää matikkaahan se on mut moni ei vaan suostu uskomaan http://www.itsokaytobesmart.com/post/50523412948/we-are-all-royalty-descended-from-charlemagne
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:19"]Kun mietin asiaa itse, en minäkään miehenä välttämättä pitäisi plussana naisen kokeneisuutta petihommissa, jos haluaisin vakiintua kyseisen naisen kanssa. Silti tuntuu, että jos mies tosiaan rakastaisi minua, ei hän minua dumppaisi vain siksi, että olen kokenut seksihommissa. On vähän tekopyhää moittia naista seksin harrastamisesta kun "sitä herra oikeaa" ei ole vain vielä osunut (etsinnöistä huolimatta) kohdalle. Niinpä taidan jatkaa "harrastukseni" parissa. Eipähän tarvitse harmitella vuosien päästä, ettei "viettänyt villiä nuoruutta". :) jJasaattaa se ukkokin sieltä löytyä... Omantunnon tuskista/morkkiksesta: kyllä omakuva on vähän muuttunut kieltämättä kriittisempään suuntaan. Nykyään yrittää näyttää mahdollisimman menestyvältä ja "asialliselta", kun ennen en välittänyt niin paljoa. Haluaa näyttää nykyään mahd.fixulta ja "epähuoramaiselta", koska olen tajunnut, että miehilläkin tosiaan on tunteet ja mikä estäisi minun tuomitsemiseni "horatsuksi", kun aina häivyn paikalta aktin jälkeen. En halua kaiken päälle vieläpä näyttää "horatsulta". Ts. nykyään haluaa näyttää kiltiltä ja herättää mahd.vähän huomiota liikkuessaan kaupungilla. Jos en "pomppaa" silmille, omatuntonikin jotenkin "sallii" yhden illan panot paremmin. En menetä mainettanikaan niin helposti, kun en jää ulkonäöltä niin mieleen (ainakaan toivottavasti)....
[/quote]
Ihan vapaasti voit tehdä kuten haluat, mutta tämä kommentti on minusta säälittävä. Et ole toimissasi kovin vankalla pohjalla, jos itse kuitenkin ajattelet olevasi horatsu ja tietoisesti haluat olemuksellasi viestittää ettet ole. Ristiriitaista.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:26"]
Ei huorasta vaimoa saa.
[/quote]
Ei ap ole koskaan maksua ottanutkaan, olet väärässä ketjussa kun huoraksi erehdyt haukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:26"]
Ei huorasta vaimoa saa.
[/quote]
Eikä playboy-sonnista vastuullista ja sitoutumiskykyistä kumppania.