Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi Elisa?

Vierailija
05.01.2015 |

Kuvaile.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen kun pääsin eroon. En halua edes muistella puolen vuoden suhdetta. Ei koskaan pitänyt mitä lupasi. Rahat kyllä kelpasi.

Vierailija
22/30 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT narkkari. Oudon näköinen. Kahden lapsen äiti, joilla molemmilla eri isät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis, urheilullinen

Vierailija
24/30 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 01:21"]Olen tyytyväinen kun pääsin eroon. En halua edes muistella puolen vuoden suhdetta. Ei koskaan pitänyt mitä lupasi. Rahat kyllä kelpasi.
[/quote]
Siis vain puolen vuoden määräaikainen sopimus? Onko niitä nykyään sellaisiakin?

Vierailija
25/30 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea, hössö, tarkka ulkonäöstä ja painostaan

Vierailija
26/30 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 02:03"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 01:21"]Olen tyytyväinen kun pääsin eroon. En halua edes muistella puolen vuoden suhdetta. Ei koskaan pitänyt mitä lupasi. Rahat kyllä kelpasi. [/quote] Siis vain puolen vuoden määräaikainen sopimus? Onko niitä nykyään sellaisiakin?

[/quote]

Minä mitään määräaikaisia, koskaan. Aina sellainen, josta pääsee heti tarvittaessa eroon, vaikka tulee vähän kalliimmaksikin. Kestin puoli vuotta ennen kuin uskoin ettei tää tästä parane.

Vierailija
27/30 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, suloinen, punatukkainen 3-vuotias tyttäreni! Pieni aurinkoni!

Vierailija
28/30 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 08:49"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 01:21"]Olen tyytyväinen kun pääsin eroon. En halua edes muistella puolen vuoden suhdetta. Ei koskaan pitänyt mitä lupasi. Rahat kyllä kelpasi. [/quote] Siis vain puolen vuoden määräaikainen sopimus? Onko niitä nykyään sellaisiakin?

[/quote]

Minä mitään määräaikaisia, koskaan. Aina sellainen, josta pääsee heti tarvittaessa eroon, vaikka tulee vähän kalliimmaksikin. Kestin puoli vuotta ennen kuin uskoin ettei tää tästä parane.

[/quote]

Enkä minä alunperinkään olisi halunnut sen kanssa. Tuli vähän pakosta entisen jatkona, kun Elisa lopetti vuodesta Rytsölät ennen Lamborghineja jatkuneet vanhat, toiselta ostamansa palvelut. Domina-palvelut minulla oli niiltä. Ajattelin että annan sille mahdollisuuden, mutta kun nosti taksojaan kolminkertaiseksi eikä hommat alkaneet sujumaan, vaihdoin toiseen.

Vierailija
29/30 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt sen palveluita. Ainakaan muistaakseni?

Vierailija
30/30 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 08:58"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 08:49"]

[/quote]

[/quote]

Enkä minä alunperinkään olisi halunnut sen kanssa. Tuli vähän pakosta entisen jatkona, kun Elisa lopetti vuodesta Rytsölät ennen Lamborghineja jatkuneet vanhat, toiselta ostamansa palvelut. Domina-palvelut minulla oli niiltä. Ajattelin että annan sille mahdollisuuden, mutta kun nosti taksojaan kolminkertaiseksi eikä hommat alkaneet sujumaan, vaihdoin toiseen.

[/quote]

Melkoista ruoskimista se kyllä oli, mutta en minä siitä pystynyt nauttimaan. Ei osannut hommiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä