Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen miestä, joka harrastaa edelleen seksiä exänsä kanssa

Vierailija
28.10.2021 |

Heillä on yhteinen lapsi jonka vuoksi ovat tekemisissä keskenään. Ovat siis tavallaan kavereita, jotka p.anevat.

Nainen on mustasukkainen minusta. Minä en juurikaan hänestä, mikä on yllättänyt minut, sillä aina ennen olen ollut tosi mustasukkainen ihminen. Jostain syystä tämän miehen kanssa ei tule sitä tunnetta. Tykkään hänestä jotenkin erityisellä tavalla. Ei olla oltu sängyssä kuin kerran, eikä se ihan hirveästi haittaakaan, vaikka molempien tekisi kyllä mieli. Enemmän tykkään katsella häntä, halailla ja pussailla.

Mistä voisi johtua, että mustasukkaisuutta ei ilmene tämän miehen kanssa?

Odotan vain tapaamistamme...hänen näkemisensä on aina yhtä ihanaa.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisia suhteita on. Kannattaa kuitenkin pitää huolta, ettet satuta itseäsi.

Vierailija
2/43 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun harrastin seksiä eksäni kanssa niin kyse oli siitä ettemme kumpikaan olleet päässeet erosta yli ja kaipasimme toisiamme. Palasimmekin sitten yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aiapeukutti. Tule kertomaan ajatuksesi, kun sellainen sinulla on!

Ap

Vierailija
4/43 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩 diili

Vierailija
5/43 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimppa sit vaan.

Vierailija
6/43 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää sinua hyväkseen saadakseen eksänsä takaisin rai kostaakseen tai jotain

Vierailija
7/43 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on edelleen suhteessa exänsä kanssa, älä nyt mene tähän vanhaan vipuun.

Vierailija
8/43 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin että et oikeasti ole kiinnostunut tuosta tapailumiehestä seksuaalisesti ja siksi et ole mustasukkainen. Oletan että mies ei arvosta tai rakasta sinua oikeasti koska silloin jättäisi exän oikeasti koska haluaisi olla sinun kanssasi.

Miehen puolella vielä sellainen vaihtoehto että ehkä hänen ex ei tiedä edes olevansa ex ja mies vain valehtelee sinulle eronneensa.

Kiva ajatus että vaihtelette kaikenlaisia pöpöjä miehen kautta, paneeko lie monia muitakin tai entä ex paneeko hän monia. Eli pahimmillaan saat vielä jonkun sukupuolitaudin tuosta kuviosta.

Kannattaa kysyä tuolta mieheltäsi että onko ok jos sinäkin panet jonkun muun kanssa. Reilu peli että molemmille samat säännöt…

Vierailija
9/43 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmen kimppa sit vaan.

Ainakin exä on 3kimppaan tyytyväinen, kun saa itse kunnon panot, kun ap tykkää vaan halailla ja pussailla.

Sehän voi vaikka kokkailla ja keitellä kaffet sillä aikaa kun nuo kaksi kumpsuttavat.

Vierailija
10/43 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jossain vaiheessa tunteesi ja mustasukkaisuutesi todennnäköisesti kasvavat ja silloin huomaat olevasi yhtäkkiä aika veemäisessä suhteessa.

Vierailija
11/43 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kertoa, mikset tunne mustasukkaisuutta. Pohjimmiltasi tiedät, että hän ei ole se oikea joten pidät vaan hänen kanssaan hauskaa, koska hänessä on jotain vikaa. Todennäköisesti tuo exänsä paneminen.

Vierailija
12/43 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän ja nyxän kanssa 3kimppa, siinä olisi jo yritystä...

Vierailija
13/43 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy näin:  hän korostaa aikansa kuinka paljon exä merkitsi, sitten on vihainen kun kukaan ei ole vaivassa.

Exän kanssa hän taas korostaa jotain muuta.

Ota pitkät.

Vierailija
14/43 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👺👹👺👹👺🤣👺🤣

Vierailija
15/43 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tuntenut mustasukkaisuutta ja jälkeenpäin ajatellen se taisi johtua siitä että toisessa oli vain niin paljon red flageja joita en sillä hetkellä kuitenkaan halunnut nähdä. Ihmetytti kuitenkin koska aiemmin olen ollut hyvin mustasukkainen.

Vierailija
16/43 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun harrastin seksiä eksäni kanssa niin kyse oli siitä ettemme kumpikaan olleet päässeet erosta yli ja kaipasimme toisiamme. Palasimmekin sitten yhteen.

Hieman sama, harrastin seksiä exän kanssa ja hän pyysi takaisin. En kuitenkaan suostunut, koska kyseeseen olisi tullut mm. toiseen maahan muutto.

Vierailija
17/43 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta a ryhmää kun exsältä saa ja uuttakin tyrkyllä. Kateeksi käy miestä.

Vierailija
18/43 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tunne mustasukkaisuutta, koska et koe että mies kuuluisi sinulle. Olet bonus-naisen asemassa, vedät sitä roolia. Tästä samasta syystä harva kakkosnainen kokee mustasukkaisuutta siitä, että mies harrastaa seksiä puolisonsa kanssa. Sen sijaan esim. kolmosnaisen ilmestyminen kuvioihin tuntuisi tosi loukkaavalta. 

Vierailija
19/43 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti et tunne mitään, miehen käytös on jo jäädyttänyt sinut. Olet jonkun toisen ihmissuhteiden ylimääräinen pyörä eikä se haittaa sinua koska et halua oikeasti miestä.

Vierailija
20/43 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, mun mieheni ex oli lihonut suhteen aikana aikalailla ja jotenkin oli ilmeisesti omahyväinen ja itsekäs käytökseltään. Oli päässyt suhteessa niskan päälle kun hänellä oli elämässään sattumuksia joiden vuoksi mies jotenkin sääli häntä ja halusi leikkiä jotain ritaria. Mies hoki joka kerran sängyssä sitä kuinka kaunis vartalo mulla on. En tuntenut mustasukkaisuutta vaan tilanne oli jotenkin lähinnä surkea. Älkää kuluttako itseänne noissa kolmiodraamoissa, noista jää vain likainen olo, hrrrh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi