Tapailen miestä, joka harrastaa edelleen seksiä exänsä kanssa
Heillä on yhteinen lapsi jonka vuoksi ovat tekemisissä keskenään. Ovat siis tavallaan kavereita, jotka p.anevat.
Nainen on mustasukkainen minusta. Minä en juurikaan hänestä, mikä on yllättänyt minut, sillä aina ennen olen ollut tosi mustasukkainen ihminen. Jostain syystä tämän miehen kanssa ei tule sitä tunnetta. Tykkään hänestä jotenkin erityisellä tavalla. Ei olla oltu sängyssä kuin kerran, eikä se ihan hirveästi haittaakaan, vaikka molempien tekisi kyllä mieli. Enemmän tykkään katsella häntä, halailla ja pussailla.
Mistä voisi johtua, että mustasukkaisuutta ei ilmene tämän miehen kanssa?
Odotan vain tapaamistamme...hänen näkemisensä on aina yhtä ihanaa.
Kommentit (43)
Mä en koskis pitkällä tikullakaan tuollaseen mieheen. Inhottaa tuollaiset monen kanssa säätäjät.
Miksi kukaan olisi varatun kanssa?
Miksi naiset aina rakastuvat jänniin miehiin?
Onpa outo kuvio. Elämäsi rakkaus?
Vierailija kirjoitti:
Onpa tullut paljon vastauksia, kiitos!
Tiedän kyllä että tämä ei ole mitenkään ideaali tilanne varmaan kenellekään (miehelle, exälleen tai minulle) mutta näillä nyt mennään. On minulla itselläkin ollut epäilys, että heillä on vielä tunteita toisiaan kohtaan. Mutta mies nyt ei ole sitä minulle vahvistanut. Olen sanonutkin hänelle, että kertoo vaan heti kun on tehnyt päätöksen, jos siis haluaakin palata yhteen exänsä kanssa. Se ei minua haittaa. Tottakai tulee haikea mieli, mutta kyllä siitäkin taas yli pääsee. En halua kenellekään mitään pahaa. Olen ilmaissut tämänkin miehelle ja uskon hänen ottavan sanani tosissaan. Hän kehuu minua aina ihanaksi ihmiseksi.
Joku epäili ettei minulla varmaankaan ole niin vahvoja seksuaalisia haluja tätä miestä kohtaan ja se kyllä pitää paikkansa. Siis aiemmissa tapailuissa/suhteissa olen aina fantasioinut miehestä kun olemme olleet erossa, mutta tämän miehen kanssa haluja herää harvemmin ja siihen vaaditaan läheisempi kontakti kuin vaikka vain puhelimessa puhuminen. Jotenkin saan niin paljon mielihyvää pelkästään katselemalla häntä (hän ihastui myös minun ulkonäkööni, kun lähestyi minua).Ap
Te olette ihastuneita, ette rakastuneita. Siksi ei satu eikä tunnu eikä koske.
Vierailija kirjoitti:
Äh, mun mieheni ex oli lihonut suhteen aikana aikalailla ja jotenkin oli ilmeisesti omahyväinen ja itsekäs käytökseltään. Oli päässyt suhteessa niskan päälle kun hänellä oli elämässään sattumuksia joiden vuoksi mies jotenkin sääli häntä ja halusi leikkiä jotain ritaria. Mies hoki joka kerran sängyssä sitä kuinka kaunis vartalo mulla on. En tuntenut mustasukkaisuutta vaan tilanne oli jotenkin lähinnä surkea. Älkää kuluttako itseänne noissa kolmiodraamoissa, noista jää vain likainen olo, hrrrh
No hei, miehet kehuvat meidät läskienkin vartaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh, mun mieheni ex oli lihonut suhteen aikana aikalailla ja jotenkin oli ilmeisesti omahyväinen ja itsekäs käytökseltään. Oli päässyt suhteessa niskan päälle kun hänellä oli elämässään sattumuksia joiden vuoksi mies jotenkin sääli häntä ja halusi leikkiä jotain ritaria. Mies hoki joka kerran sängyssä sitä kuinka kaunis vartalo mulla on. En tuntenut mustasukkaisuutta vaan tilanne oli jotenkin lähinnä surkea. Älkää kuluttako itseänne noissa kolmiodraamoissa, noista jää vain likainen olo, hrrrh
Juu ei siinä mitään mut tää nainen oli inhottava persoonaltaan, kontrolloiva ja painostava ja mies selvästi kaipasi niin paljon hyväksyntää, iloa ja lämpöä. Mut syyllisyys ja sääli oli saanut pyörtään aiemmat eroyritykset. En siis osannut mustistaa vaan olin lähinnä surullinen kaikkien puolesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmen kimppa sit vaan.
Ainakin exä on 3kimppaan tyytyväinen, kun saa itse kunnon panot, kun ap tykkää vaan halailla ja pussailla.
Sehän voi vaikka kokkailla ja keitellä kaffet sillä aikaa kun nuo kaksi kumpsuttavat.
Kumpsuttavat!
Hieno sana 😀
Sinä et ole mustasukkainen, koska tiedät että tämä mies e oikeasti ole vapailla markkinoilla. Turha siis satsata tunteita tämmöiseen suhteeseen, vaan ottaa asia mukavana ajanvietteenä.
Ex ei halua olla ex, joten tietysti on mustasukkainen. Hän on satsannut suhteeseen paljon.
Mies poimii rusinat pullasta molemmista suhteista ja nauttii tilanteesta niin kauan, kuin te naiset sen hänelle sallitte.
Jos heillä on lapsi, ovat kyllä paljon enemmän kuin panokavereita.
Elämän kestävä side.
Noh, sinähän oot tietoisesti sellaisessa suhteessa missä olet. Veikkaan, että olisi vähän eri fiilis jos se exän kanssa möyriminen olisi tullut tietoosi vahingossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei siinä mitään mut tää nainen oli inhottava persoonaltaan, kontrolloiva ja painostava ja mies selvästi kaipasi niin paljon hyväksyntää, iloa ja lämpöä. Mut syyllisyys ja sääli oli saanut pyörtään aiemmat eroyritykset. En siis osannut mustistaa vaan olin lähinnä surullinen kaikkien puolesta
😂 Kyllä se on vaihtelu joka miestä virkistää. Hoikkien miehet himoaa pullukoita ja pullukoiden miehet hoikkia.
Ala tapailemaan itse jotakuta toista miestä. Se selvittää koko kuvion laadun kaikille osapuolille.
Vierailija kirjoitti:
Ala tapailemaan itse jotakuta toista miestä. Se selvittää koko kuvion laadun kaikille osapuolille.
100% toimiva neuvo, nimim. Kokemuksella
Miksi olet kakkosnaisena perheelliselle miehelle?
Olet päässyt irti yhdestä yhteiskunnan asettamasta normista. Onnittelut, elämäsi on nyt parempaa.
Onpa tullut paljon vastauksia, kiitos!
Tiedän kyllä että tämä ei ole mitenkään ideaali tilanne varmaan kenellekään (miehelle, exälleen tai minulle) mutta näillä nyt mennään. On minulla itselläkin ollut epäilys, että heillä on vielä tunteita toisiaan kohtaan. Mutta mies nyt ei ole sitä minulle vahvistanut. Olen sanonutkin hänelle, että kertoo vaan heti kun on tehnyt päätöksen, jos siis haluaakin palata yhteen exänsä kanssa. Se ei minua haittaa. Tottakai tulee haikea mieli, mutta kyllä siitäkin taas yli pääsee. En halua kenellekään mitään pahaa. Olen ilmaissut tämänkin miehelle ja uskon hänen ottavan sanani tosissaan. Hän kehuu minua aina ihanaksi ihmiseksi.
Joku epäili ettei minulla varmaankaan ole niin vahvoja seksuaalisia haluja tätä miestä kohtaan ja se kyllä pitää paikkansa. Siis aiemmissa tapailuissa/suhteissa olen aina fantasioinut miehestä kun olemme olleet erossa, mutta tämän miehen kanssa haluja herää harvemmin ja siihen vaaditaan läheisempi kontakti kuin vaikka vain puhelimessa puhuminen. Jotenkin saan niin paljon mielihyvää pelkästään katselemalla häntä (hän ihastui myös minun ulkonäkööni, kun lähestyi minua).
Ap