Paras koskaan pelaamasi videopeli?
Kommentit (1039)
AlkuperÀinen Resident Evil 2.
Bloodstained: Ritual of the Night
Melkein 20 vuotta siitÀ taitaa olla kun olin kesÀtöissÀ henkilöstöravintolan tiskarina ja odotin vain ettÀ pÀÀsen kotiin pelaamaan Gta san andreasta,mukavia nuoruus muistoja.
Baldurs Gate 3 parin kuukauden jÀlkeen pelanneena tÀytyy todeta, ettÀ Shadows Of Amn on edelleen parempi ja immersiivisempi. En vÀlitÀ 3-D animaatioista ja dialogista paskaakaan, kun sitÀ ei ole yhtÀ paljon kuin SoA:nissa. LisÀksi pÀivÀ/yö-sykli puuttuu, maksimi party on 4 henkilöÀ ja 5 editionnin sÀÀnnöt on perseestÀ. Voit heittÀÀ kengillÀ Goblinia ja ne tekee damagea 20 metrin pÀÀhÀn. Naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Melkein 20 vuotta siitÀ taitaa olla kun olin kesÀtöissÀ henkilöstöravintolan tiskarina ja odotin vain ettÀ pÀÀsen kotiin pelaamaan Gta san andreasta,mukavia nuoruus muistoja.
Tuohon aikaan tehtiin vielÀ hyviÀ pelejÀ ja oli innovaatiota enemmÀn. Kokeilin Elden RingiÀ, enkÀ pysty ymmÀrtÀmÀÀn, mikÀ siinÀ on hehkutuksen arvo? Hiljainen, tyhjÀ ja iltahÀmÀrÀskene joka paikassa. Ja rÀmpytellÀÀn yhtÀ hyökkÀysnappia ja muutama vÀistely. Super Mario 2 on parempi.
World Of Warcraft: Wrath of the Lich King - Cataclysm - Mists of Pandaria
Mulla on tota 80-luvun tennispeliÀ oikeasti ikÀvÀ;
Vierailija kirjoitti:
http://www.1980-games.com/us/sport-games/tennis.php
No siitÀ vaan pelaamaan! :P
Larry 6 & 7. Alkaa olemaan kohta itsellekin ajankohtainen teema kun lÀhestyn 45-vuotta ja kalju kiiltÀÀ. KyllÀhÀn 25-vuotiaa naiset yhÀ kiinnosta ei siinÀ. <3
Vierailija kirjoitti:
Half-Life. Teki lÀhtemÀttömÀn vaikutuksen aikanaan, tuli pelattua >9000 tuntia. Parempiakin on paljon, mutta mikÀÀn ei tule ylittÀmÀÀn sitÀ fiilistÀ mikÀ tÀtÀ pelatessa aikanaan tuli.
Mulla Quake 1. Oli mahtava meininki laneissa kamujen kanssa. MikÀÀn muu peli ei ole ollut yhtÀ viihdyttÀvÀ. SynkÀt kentÀt ja napakat aseet.
World of Warcraft ekat kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ tuli muistoja mieleen kun joku mainitsi Star Control 2: pelatessa ihan unohti ettei silloisessa koneessa ollut ÀÀnikorttia.
Uudemmista pitÀÀ mainita
Subnautica
Star Control 2:sta on muuten sittemmin tehty ilmaisversio jos haluaa mennÀ vÀhÀn memorylanelle :)
Tinder.
PÀÀsin Kuopion jo lÀpi. Helsinki vielÀ kesken. Ei yhtÀÀn elareita vielÀ!
Rome: Totar War sopivalla modilla muokattuna historiallisesti tarkemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut Pac-Mania ikÀvÀ?
Civilization 4