Paras koskaan pelaamasi videopeli?
Kommentit (1007)
Bloodstained: Ritual of the Night
Melkein 20 vuotta siitä taitaa olla kun olin kesätöissä henkilöstöravintolan tiskarina ja odotin vain että pääsen kotiin pelaamaan Gta san andreasta,mukavia nuoruus muistoja.
Baldurs Gate 3 parin kuukauden jälkeen pelanneena täytyy todeta, että Shadows Of Amn on edelleen parempi ja immersiivisempi. En välitä 3-D animaatioista ja dialogista paskaakaan, kun sitä ei ole yhtä paljon kuin SoA:nissa. Lisäksi päivä/yö-sykli puuttuu, maksimi party on 4 henkilöä ja 5 editionnin säännöt on perseestä. Voit heittää kengillä Goblinia ja ne tekee damagea 20 metrin päähän. Naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Melkein 20 vuotta siitä taitaa olla kun olin kesätöissä henkilöstöravintolan tiskarina ja odotin vain että pääsen kotiin pelaamaan Gta san andreasta,mukavia nuoruus muistoja.
Tuohon aikaan tehtiin vielä hyviä pelejä ja oli innovaatiota enemmän. Kokeilin Elden Ringiä, enkä pysty ymmärtämään, mikä siinä on hehkutuksen arvo? Hiljainen, tyhjä ja iltahämäräskene joka paikassa. Ja rämpytellään yhtä hyökkäysnappia ja muutama väistely. Super Mario 2 on parempi.
World Of Warcraft: Wrath of the Lich King - Cataclysm - Mists of Pandaria
Mulla on tota 80-luvun tennispeliä oikeasti ikävä;
Vierailija kirjoitti:
http://www.1980-games.com/us/sport-games/tennis.php
No siitä vaan pelaamaan! :P
Larry 6 & 7. Alkaa olemaan kohta itsellekin ajankohtainen teema kun lähestyn 45-vuotta ja kalju kiiltää. Kyllähän 25-vuotiaa naiset yhä kiinnosta ei siinä. <3
Vierailija kirjoitti:
Half-Life. Teki lähtemättömän vaikutuksen aikanaan, tuli pelattua >9000 tuntia. Parempiakin on paljon, mutta mikään ei tule ylittämään sitä fiilistä mikä tätä pelatessa aikanaan tuli.
Mulla Quake 1. Oli mahtava meininki laneissa kamujen kanssa. Mikään muu peli ei ole ollut yhtä viihdyttävä. Synkät kentät ja napakat aseet.
World of Warcraft ekat kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuli muistoja mieleen kun joku mainitsi Star Control 2: pelatessa ihan unohti ettei silloisessa koneessa ollut äänikorttia.
Uudemmista pitää mainita
Subnautica
Star Control 2:sta on muuten sittemmin tehty ilmaisversio jos haluaa mennä vähän memorylanelle :)
Tinder.
Pääsin Kuopion jo läpi. Helsinki vielä kesken. Ei yhtään elareita vielä!
Rome: Totar War sopivalla modilla muokattuna historiallisesti tarkemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut Pac-Mania ikävä?
Civilization 4