Paras koskaan pelaamasi videopeli?
Kommentit (1007)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assetto Corsa Competizione.
Ylivoimaisesti realistisin ajosimulaattori.
T: autourheilua harrastava.Pah, Gran Turismo on parempi.
Miksi toisen valintoja arvostelet?
Jos joku sanoo vaikka että pasianssi, niin hänen mielestään se on. Ja sillä selvä.
Mutta hänellä oli siinä väite mukana.
Witcher 3
Runescape
CSGO
Assetto Corsa
GTA V
Minecraft
Näiden kanssa mennyt tuhansia tunteja, näin hyviä pelejä ei enää valitettavasti julkaista.
Civilization III - pelannut sitä julkaisusta asti (2001) ja pelaan yhä
It Came From The Desert II, Amiga 500, ysärillä. Tunnelmaa pystyi leikkaamaan veitsellä. Vahva immersio 50-luvun Amerikasta.
Vierailija kirjoitti:
Super Mario 1. Eikä syy tarvii enempää selityksiä.
Super Mario 1, vaiko Super Mario Bros 1? Koska kyseessä on täysin erilaiset pelit.
Nes: Super Mario Bros 3
Snes: Super Metroid
N64: Legend of Zelda: Ocarina of Time (Ajaton klassikko, peli joka teki paljon oikein, josta on moni peli ottanut mallia.)
Game Cube: Metroid Prime (Onneksi pelistä on tehty myös remasteroitu Switch versio, peli ei opasta pelaajaa liikaa,vaan pelaajan täytyy selvittää ongelmat ihan itse.)
Wii: Zenoblade Cronicles (Switch versio on täydellinen ja pelin musiikki on erittäin onnistunut)
WiiU: Zelda: Super Mario Maker. ( tee ihan itse super Mario Bros 1,3 tai Suoer Mario World kenttä ja laita se jakoon muiden pelattavaksi. Tosin luojan täytyy itse läpäistä tekeleensä, että sen voi laittaa sen muiden riesaksi)
Switch: Legend of Zelda: Breath of the Wild, minusta tämä on parempi kuin pelin jatko-osa.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin laitan ekan Final Fantasyn jota pelasin, eli Final Fantasy VI. Ensin tosi lapsena SNESillä ja myöhemmin teininä emulaattorilla.
Seiska meni toki myös syvälle sieluun, mutta VI on mulle se Oikea.
Täälläkin FF VI ja nimenomaan Snes-versio. Aivan henkeäsalpaava tarina, joka on puhdasta neroutta ja ne musiikit... Alkuintro saa vieläkin ihon kananlihalle. Opin myös ensimmäisen kerran mitä tarkoittaa sana "johtoaihe" eli joka hahmolla on oma uniikki musiikkinsa, josta tietää hahmon olevan lähistöllä, vaikka ei vielä näkyisikään. Seiska mm. tuntui tämän jälkeen jotenkin keskeneräiseltä ja ihmetyttää, miksi siihen tehdään koko ajan jotain uutta eikä kutoseen. Toisaalta täydellinen peli ei enää lisää vaadi. Tuottaja/käsikirjoittaja Hironobu Sakaguchi on aikoinaan sanonut, että FF VI:n jälkeen on ollut suuria vaikeuksia keksiä tarinaa, joka yltäisi edes puoliksi samalle tasolle kutosen kanssa.
Peli joka on kaikkein eniten koukuttanut ja jonka kanssa eniten tunteja on vierähtänyt on ehdottomasti Football Manager. Tällä perusteella sen siis vastaan.
Elite