Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras koskaan pelaamasi videopeli?

Vierailija
28.10.2021 |

Ja saa valita VAIN YHDEN!

Kommentit (1005)

Vierailija
421/1005 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ei pelaa pelejä, vaan esim. lukee kirjoja, katsoo elokuvia (ei lasten supersankari- tai larppauselokuvia) tai tekee muita aikuisten juttuja.

Kyllä aikuinenkin pelaa pelejä, jos on ollut lapsena liian vähän leluja ja vanhemmat ovat muutenkin pitäneet pentuaan paitsiossa kaikelta kivalta. Harvemmin viety mihinkään, harvemmin ostettu uutta jne. Jos on kasvatettu kieroon, niin sitten pentu istuu vielä viiskymppisenäkin koneen ääressä pelaamassa jotain monta tuntia pitkään. Humoristisena mottona: Tämmöst mä oon aina halunnu.

Jos sinulla olisi jotain mielikuvitusta niin et toistelisi tuota ikivanhaa lässyä trolliyrityksessäsi. Vaan kun ei näemmä ole. 

Mistä lähtien se kun jonkin asian yhden kerran sanoo, on ollut toistelua? Pystytkö antamaan selvän vastauksen?

Hulluja ei tarvi kylvää eikä kyntää, niitä tulee ihan itsekseen.

Vierailija
422/1005 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ehdokkaita ja tässä ketjussa on mainittu omia suosikkeja. Mutta jos yksi, niin:

Return to the Castle Wolfenstein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1005 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on Super Mario Bros 3. Ysärillä tuo tuota tuli pelattua tuhansia tunteja. Tuon jälkeen en tosin ole enää pelejä peleillut. 

Vierailija
424/1005 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metro Exodus.

En itse sitä kutsu ensisijaisesti peliksi, ennemminkin se on interaktiivinen seikkailu. Tarina on upea, matka halki apokalyptisten seutujen, erilaisia aivopähkinöitä ja haasteita ratkaistavana, säikyttäviä hetkiä, joskus on ihan kananlihalla jännityksestä, täytyy kerätä aineksia, jotta voi tehdä ammuksia, aseita voi modifioida, mahtavat maisemat, voi nukkua välillä ja valita liikkuuko päivällä vai yöllä, grafiikoista kymppi... jne. Monenlaisia hienoja pelejä olen pelannut, mutta mikään niistä ei yllä ihan samalle tasolle kokonaisuudessa.

Vierailija
425/1005 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Kirkas ykkönen.

Vierailija
426/1005 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goldeneye 007 ysärin lopulla useamman kaverin kanssa multiplayerilla. Parhaita muistoja.

Vierailija
427/1005 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on Super Mario Bros 3. Ysärillä tuo tuota tuli pelattua tuhansia tunteja. Tuon jälkeen en tosin ole enää pelejä peleillut. 

Mä olen lapseni kaveripiirissä Kuningatar! Olen pelannut Marion loppuun asti ja "tap-panut" vastustajan!

Olen vieläkin Legenda!

Aikaa n 30v.

Vierailija
428/1005 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lapseni kaveripiirissä Kuningatar! Olen pelannut Marion loppuun asti ja "tap-panut" vastustajan!

Olen vieläkin Legenda!

Aikaa n 30v.

ja se olikin elämäsi suurin saavutus.

No entäs sitten! Teeppä perässä.

Ainakin olet hyvä vittuilemaan!

Vierailija
429/1005 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super Mario Bros 3

Vierailija
430/1005 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

18Wheels of steel

Vierailija
431/1005 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan että vanhan ajan Bioware joka ei ole peli vaan peliyhtiö. Noiden parempaa tuotantoa on mm. Baldurs Gate osat 1 ja 2, Neverwinter Nights osa 1, siis yksinpeli eikä morppi, Star Wars Knights of the Old Republic ja siitä luotu morppi, Mass effect sarja, Dragon age sarja, Jade Empireä unohtamatta. Siinä on sitä sarjaa jossa on monella yhden tai parin hitin firmalla tekemistä. 

Nuo siirtyi aikanaan EA:n omistukseen ja laatu tippui kuin lehmän häntä. Nyt EA ilmeisesti on "säästämässä" eli tuhoamassa tuonkin yhtiön kun justiinsa sai "toiminnan tehostamiseksi" potkut ne viimeisetkin veteraanikirjoittajat jotka oli mm. Dragon Agen maailmaa luomassa. 

Tässä on oikea vastaus kysymykseen. Wanhan Biowaren tekeleet oli kaikki hyviä, nykyään täyttä kukkua.

Vierailija
432/1005 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

C&C

Vierailija
433/1005 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acid tetris

Vierailija
434/1005 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

elden ring

Vierailija
435/1005 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myst.

Vierailija
436/1005 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elden Ring

Vierailija
437/1005 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa vain yhtä. Mutta sen sanon että paras pelien innovaati otapahtui 90-luvulla. Sitä ei enää näe nykypeleissä. Kaikki ovat tylsähköjä grafiikkamoottoreita.

Vierailija
438/1005 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ei pelaa pelejä, vaan esim. lukee kirjoja, katsoo elokuvia (ei lasten supersankari- tai larppauselokuvia) tai tekee muita aikuisten juttuja.

Pelaappa Fallou 2. Ei ole lasten peli ja siinä voi ampua lapsia, jos siitä saa kiksejä.

Vierailija
439/1005 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelit on helvetinmoista ajanhukkaa. Ja addiktiivisia kuin heroiini.

Itse olin pelikoukussa vuosia, ja elämästä menetetyt tunnit liikkuu tuhansissa, ei sadoissa. Nykyään paljon terveempi ja onnellisempi, kun lopetin pelaamisen

Paras peli mitä oon pelannut on UninstallSteam.exe. Suosittelen kaikille

Olet pelannut paskoja pelejä yksinäsi koska kutsut sitä ajanhukaksi.

Olen havainnut, että kaikki pelit on paskoja.

Paitsi ne, joita et ole vielä pelannut tarpeeksi huomataksesi niiden olevan paskoja.

Et ole pelannut kaikkia pelejä. Niitä on satojatuhansia. Sinun elinkaaresi ei riitä pelaamaan kaikkia maailman pelejä, jotta voisit objektiivisesti todeta, että ne KAIKKI on paskoja. Jos pelit ei ole sinun juttu niin voi voi. Et ole löytänyt omaa genreäsi, tai sitten sinulla on jumalakompleksi.

Vierailija
440/1005 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean vaikea valita vaan yhtä. Listaan siis alustoittain niiltä jotka omistan/olen omistanut.

Nes: Super mario 3.

Snes: Donkey kong country

Nintendo 64: Zelda ocarina of time

Gamecube: Zelda windwaker

Switch: Zelda tears of the kingdom

Sega genesis: Sonic 2

Dreamcast: Shen mue 2 

Xbox 360: Mass effect 2

Playstation: Final fantasy 7

Playstation 4: Final fantasy 7 remake

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme