Paras koskaan pelaamasi videopeli?
Kommentit (1005)
Pelit on helvetinmoista ajanhukkaa. Ja addiktiivisia kuin heroiini.
Itse olin pelikoukussa vuosia, ja elämästä menetetyt tunnit liikkuu tuhansissa, ei sadoissa. Nykyään paljon terveempi ja onnellisempi, kun lopetin pelaamisen
Paras peli mitä oon pelannut on UninstallSteam.exe. Suosittelen kaikille
Tämä on vaikea kysymys. Kun pitäisi näistä valita Tony Hawkit, GTA London tai Colin McRae Rally. Pelit ovat siis olleet PS1 alustalle. Päädyn lukitsemaan vastauksen GTA London.
Crass bandicot tai jotain. Läikytin innoissani lonkerot kaverini lattialle ja kerran meinasin myöhästyä töistä kun vaan pelasin ja pelasin "vielä yhden". Satoi kaatamalla mutta bussilla en enää ehtinyt joten poljin tuhatta ja sataa fillarilla;) Mutta hyvät pelit oli, nam;)
Varmaan fallout 2 tietokoneella joskus lapsena.
Tuntien mukaan: Guild Wars 2. (PvP modet)
Sid Meier's Civilization, se ihan ensimmäinen siis.
Super Mario 1. Eikä syy tarvii enempää selityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Pelit on helvetinmoista ajanhukkaa. Ja addiktiivisia kuin heroiini.
Itse olin pelikoukussa vuosia, ja elämästä menetetyt tunnit liikkuu tuhansissa, ei sadoissa. Nykyään paljon terveempi ja onnellisempi, kun lopetin pelaamisen
Paras peli mitä oon pelannut on UninstallSteam.exe. Suosittelen kaikille
Olet pelannut paskoja pelejä yksinäsi koska kutsut sitä ajanhukaksi.
Vierailija kirjoitti:
World Of Warcraft edelleen. Aina voi aloittaa uuden hahmon, eikä sinulla ikinä ole aikaa gearata kaikkia 40 spekkiä, kunnes tulee uutta sisältöä. Missään muussa pelissä ei edelleenkään ole yhtä hyvä combatti ja animaatiot.
Wow tuhottiin vuoden 2014 jälkeen. Suomalaiset on liian paskoja ja ujoja sitä pelaamaan ja valittavat kuukausimaksuista. Lisäksi serverit on kuolleina ja esim. PvP balanssi on ihan hanurista ollut jo vuosikausia. WoW OLI hyvä peli, mutta nykyään täysin kuollut. Darksorrowilla pelaa enää korkeintaan 3 jantteria ja naisetkaan ei enää pelaa kun kaikenlaista söpöä gacha-paskaa on tarjottimella.
Jos Leisure suit Larry on myös videopeli, niin se sitten.
PlayStation-yksinoikeuspelit ovat parhaita. God of War (2018) on mestariteos ja objektiivisesti paras.
Zak McKracken and the Alien Mindbenders
Oli aikansa paras, nykyisin pelit tulee ja menee.
Vierailija kirjoitti:
Heretic
Hyvinkin voisi olla. Vastaan silti Duke Nukem 3D. Tai eikun Hexen II.
Eldes scrolls online