Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastutaanko sinuun helposti? Miten ns. käsittelet näitä ihastujia? Talttuvatko he sitten?

Vierailija
28.10.2021 |

Onko rasittavaa olla ihminen, johon ihastutaan helposti?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rasittavaa. En vieläkään tiedä, miten toimia näiden ihastujien kanssa eli missä vaiheessa ja miten pitäisi kohteliaasti esittää, että ei ole kiinnostunut vaikuttamatta kuitenkaan tylyltä. 

Vierailija
2/86 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On rasittavaa. En vieläkään tiedä, miten toimia näiden ihastujien kanssa eli missä vaiheessa ja miten pitäisi kohteliaasti esittää, että ei ole kiinnostunut vaikuttamatta kuitenkaan tylyltä. 

Minä sanon yleensä viimeistään toisen panokerran jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus kyllä huomaan, mutta en ala antamaan vastakaikua tai erityisesti noteeraa. Tervehdin kyllä, mutta useimmiten nämä ovat sellaisia ihmisiä joiden kanssa en muuten juttele vaan törmäämme ohi mennen usein. Esim töissä.

Olen mies.

Vierailija
4/86 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin nuorena sellainen, että kaikki miehet ihastuivat. Ei siinä voinut muuta kuin pitää ystävällistä roolia päällä ja toivoa, että tilanne menee ohi. Siis jos oli epämieluisa mies, joka ilmiselvästi ihastui.

Vierailija
5/86 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan huomannut, että kukaan ihastuisi minuun.

Ihan vapaasti saisi niin tehdä. Olen naimisissa, joten kenenkään ihastumisella ei ole saumoja menestyä.

Vierailija
6/86 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä kaikki small talk pois ja puhu vain ja ainoastaan siitä asiasta, minkä takia olette tekemisissä. Älä reagoi mihinkään lisäkeskustelun yrityksiin. Sitten poistut nopeasti.

Vierailija
7/86 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa tytöt pipar*a. Ei se järvi siiyä kulu vaikka vähän soutelee. Kyllä ne sitten jättävät teidät rauhaan.

Vierailija
8/86 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tarvinnut pakkeja antaa.

Vierailija
9/86 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennän kanssakäymistä jos mahdollista ja ystävällinen torjunta.

Vierailija
10/86 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32 v (nainen jos sillä nyt on jotain väliä) eikä muhun ole koskaan ollut ihastunut kukaan, tai ainakaan kukaan ei ole koskaan sitä mulle kertonut.

Vierailija
11/86 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällaista on sattunut, ja siinä kaikkein hämmentävimmän puolen muodostavat todella heppoiset perusteet. Siis jotkut ihmiset voivat ihastua lähes pelkästään, kun jotenkuten tunnetaan näöltä tai ollaan korkeintaan vaihdettu jokunen sana. Itse en ole välttämättä edes laittanut merkille sitä ihmistä tai ei ole ainakaan jäänyt mieleen. Välttämättä ei olla edes livenä tavattu. Muutenkin minulle käy usein niin, että joku saattaa muistaa minut ulkonäöltä monienkin vuosien takaa, oma kasvomuistini on onneton.

Persoonani sitten ei kyllä olekaan sellainen, johon ihastutaan.

Arvostan, jos joku onnistuu vääntämään rautalangasta, millaista se on, kun mielikuvitus oikein lähtee laukalle.

Vierailija
12/86 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa tytöt pipar*a. Ei se järvi siiyä kulu vaikka vähän soutelee. Kyllä ne sitten jättävät teidät rauhaan.

Nämä tälläisen neuvon antajat ovat aina miehiä, jotka kuvittelevat että seksi tuntuu aina hyvältä. Ei tunnu. Huono seksi tuntuu lähinnä hammaslääkärin juurihoidolta, hoten jonkun toisen miellyttämiseksi minun järvellä ei soudella. Vain ja ainoastaan silloin kuin itse haluan.

13/86 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En tiedä että kukaan olis.

Vierailija
14/86 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ihastujat ovat kohdallani useinmiten liian nuoria tai liian vanhoja.

Vierailija
15/86 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä kaikki small talk pois ja puhu vain ja ainoastaan siitä asiasta, minkä takia olette tekemisissä. Älä reagoi mihinkään lisäkeskustelun yrityksiin. Sitten poistut nopeasti.

Mutta eikö tuosta tule paha mieli, jos tosi tylysti livahdan heti pois? Viimeksi eilen kaupassa tuli vastaan mies, jonka olen nähnyt muutaman kerran, mutta en ollut koskaan aiemmin jutellut. En haluaisi vaikuttaa epäystävälliseltä. Ja aina on olemassa mahdollisuus, että olenkin väärässä ja mies haluaa ihan vain jutella. Tosin joku vaisto minussa sanoo, että hän katsoi tietyllä tavalla. Olen niin huono näissä, blaah. 

Vierailija
16/86 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää varsinkin silloin, kun kyseessä on työkaveri, konka kanssa pitää olla paljon tekemisissä.

Muutama vuosi sitten yksi mies oli minuun tosi ihastunut ja teki tikusta asiaa, että pääsi juttelemaan. Mun piti jäädä pikkujouluista pois vain siksi, ettei tule noloa tilannetta, jos hän olisi yrittänyt kännissä lähestyä.

Onneksi vaihtoi sittemmin työpaikkaa. Ja kumpikin kuitenkin naimisissa.

Vierailija
17/86 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena sellainen, johon kaikki ihastuivat. Ulkonäkö suojelee varmaan nykyään siltä.

Yritin vain ystävällisesti jatkaa kaverillista suhdetta.

Ikäviä tilanteita oli nuorena (siis ehkä yläasteikäisenä) ne, kun kaverien ihastukset ihastuivat minuun eikä niihin, ketkä oli heihin lääpällään. Se aiheutti vähän kitkaa omien ystävien kanssa, vaikka en todellakaan ollut itse aktiivinen.

Nyt olisin otettu jos joku edes huomais.

Vierailija
18/86 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivaa

Vierailija
19/86 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun on aina ihastuttu helposti. Miehet ihastuvat myös vastoin tahtoaan ja esimerkiksi naimisissa oleville miehille tulee usein paniikki muistutella itseään siitä, että ovat naimisissa. Työni vuoksi joudun välillä hurmaamaan ihmisiä, joten yritän pitää siinä balanssia ystävällisyyden ja etäisyyden suhteen. En paljasta itsestäni liikoja. Muissa tilanteissa minulla on usein varsin tyly rooli, en katso silmiin, pidän etäisyyttä, juttelen neutraaleja asioita. Jos joku alkaa ns. riippakiveksi, niin sitten saatan muuttua jopa ilkeäksi. En siedä sitä, että rajojani ei kunnioiteta.

Vierailija
20/86 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ovat ihastuneet, mutta ovat rasittavan kiinnostuneita juttelemaan kanssani kun hymyilen ystävällisesti ja kuuntelen. Tuntevat olonsa "kuulluksi" ja hakeutuvat usein luo. Varmaan hivelee itsetuntoa jotenkin. Pääosin itseäni huomattavasti vanhempia miehiä.

Taktiikkani:

Moikkaan vasta kun olen jo puolittain menossa ohi. Siihen saakka vältän katsekontaktia.

Heilutan avaimia kiireisen näköisenä.

Välttelen lounasravintolaa...

Vastaan heidän "tikusta asiaa"-tyyppisiin viesteihin ja soittopyyntöihin vasta päivän lopulla jotta keskustelu ei ehdi paisua.

En tutustu uusiin tulokkaisiin, jotta ei tule lisää roikuskelijoita.