Itse olen jo luopunut pankkikorteista
Verkkopankissa asetin Electronin maksurajaksi nolla euroa, joten se toimii käytännössä vain automaattikorttina. Luottokortti on mutten käytä sitä (eikä ole korttivelkaa joten se siitä). Käytän siis vain käteistä rahaa. Helppoa tämä on kun tietää kauppaan mennessä ettei ostokset jää hihnalle koska pankki on palveluestohyökkäyksen kohteena tai yhteydet ei muuten pelaa.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:33"]
pankki/debit/credit-kortti
[/quote]
3 kertaa jäänyt 10 vuoden aikana. Mutta se on niin noloa että teen kaikkeni ettei toistu.
Avaatkos vähän tuota sinun triplakorttia? Osaatko selittää mitä nuo käytännössä tarkoittaa?
Ei siinä mitään, jos haluaa käyttää käteistä, itsekin käytän. En vain ymmärrä, miksi hankaloittaa tarkoituksella elämäänsä niin, että tekee korttimaksamisen mahdottomaksi.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:33"]
pankki/debit/credit-kortti
[/quote]
3 kertaa jäänyt 10 vuoden aikana. Mutta se on niin noloa että teen kaikkeni ettei toistu.
Avaatkos vähän tuota sinun triplakorttia? Osaatko selittää mitä nuo käytännössä tarkoittaa?
[/quote]
ei mitään triplakorttia tietenkään vaan joku noista kolmesta. Nykyäänhän ei pankkikortteja enää olekaan.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:29"]
Verkkopankissa asetin Electronin maksurajaksi nolla euroa, joten se toimii käytännössä vain automaattikorttina. Luottokortti on mutten käytä sitä (eikä ole korttivelkaa joten se siitä). Käytän siis vain käteistä rahaa. Helppoa tämä on kun tietää kauppaan mennessä ettei ostokset jää hihnalle koska pankki on palveluestohyökkäyksen kohteena tai yhteydet ei muuten pelaa.
[/quote]
Onko sulla useinkin jäänyt ostokset hihnalle noiden ongelmien vuoksi? Mulla ei ikinä, mutta toisaalta mulla onkin aina ollut pankki/debit/credit-kortti eikä electronia.