Paljonko olette laihtuneet superdieetillä?
Kyllästyin täysin näihin läskeihini ja ilmoittauduin mukaan huomenna alkavaan superdieettin nettivalmennukseen, jotta pääsen laihdutuksessani alkuun ammattilaisten ohjeilla. Onko teillä palstalaisilla kokemusta superdieetistä? Oliko ruokavalio- ja treeniohjelmia vaikea noudattaa? Ja tärkein, paljonko laihduit?
Kommentit (7)
Minä oon normaalipainon sisällä kuudessa viikossa saanut nelisen kioa pois.
10kg laihduin. Lähtöpaino oli 84kg. Pituutta 160cm.
Saat tuloksia ilman mitään superdieettiohjelmiakin. N.30min lenkkeilyä päivässä ja iltasyöpöttelyt pois. Olet ensijouluna 10kg hoikempi. Terveisin -25kg.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:54"]Saat tuloksia ilman mitään superdieettiohjelmiakin. N.30min lenkkeilyä päivässä ja iltasyöpöttelyt pois. Olet ensijouluna 10kg hoikempi. Terveisin -25kg.
[/quote]
Mikä toimii sinulla, ei välttämättä toimi muilla. Mulla on BMI 30, vaikka liikun vähintään viisi tuntia viikossa enkä koskaan syöpöttele illalla tai syö herkkuja. Laihtuakseen pitää saavuttaa kalorivaje ja se on vaikeaa normaalilla ruokailulla. En liho, mutta en laihdukaan näin.
Itse olen aloittamassa saman dieetin 26.1. niin kokemukset kiinnostaisi itseäkin
Kai joku teistäkin on tähän osallistunut?