Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystytkö jatkaa ryyppäämistä oksentamisen jälkeen?

Vierailija
04.01.2015 |

Kysymys otsikossa!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mutta nykyisin ei tule juotua niin, että oksentaisin. Nuorempana oksensin puolitahallaan kun huono olo iski, pari tuoppia vettä päälle ja lisää vaan alkoholia. Ei tullut ikinä krapulaa.
Nykyisin ei todellakaan tekisi mieli olla oksennuskunnossa... :D

Vierailija
2/10 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 21:18"]Tottakai!
[/quote]

Lisäyksenä silti etten edes muista milloin viimeksi olisin oksentanut kännissä, saati jatkanut sen jälkeen vetämistä..

Vierailija
4/10 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti. :D Kerran olen humalassa oksentanut, eikä kyllä tehnyt mieli sen jälkeen kuin isoa lasillista vettä ja pitkiä yöunia.

Vierailija
5/10 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en minäkään nykyään aja itseäni siihen jamaan, että pitää yökätä. Tiedän jo rajani ja lisäksi tuo migreenitaipumus suitsii muutenkin tuota juomista. Huono viinapää. miehellä hyvä viinapää ja onkin vähän doku.

Vierailija
6/10 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se lksentaminen kropan tapa kertoa, että olisi aika lopettaa...

Vierailija
7/10 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oksentaminen johtui joskus siitä, etten ollut muistanut huolehtia syömisistäni ryyppäämisen aikana. Kun sitten vahingosta viisastuneena opin syömään reilusti alkoholin juomisen aikana, ei ole tarvinnut oksennella. Mutta silloin aikoinaan oksentamisen jälkeen syöminen, kahvittelu yms. toiminnot mahdollistivat juomisen jatkamisen ja ilta saattoi sujua aivan rattoisissa merkeissä, ilman että huono olo olisi enää missään vaiheessa vaivannut.

Vierailija
8/10 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! Se on muuten alkoholismin merkki, että aamusta jatketaan loiventavilla. Ei ole mulla kyllä krapuloita ollutkaan ikimuistiin. 

Vierailija
9/10 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pystyisin, mutta mielestäni se on kyllä aika hyvä merkki että juominen kannattaa lopettaa... Ei yleensä oksentamisen jälkeen tee edes mieli. 

Vierailija
10/10 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut elämäni aikana vain kaksi kertaa niin humalassa että olen oksentanut, silloinkin oma äly on pelannut sen verran että olen lopettanut juomisen siihen.

Ensimmäinen kerta oli kaverin 16w synttärit joskus teininä. Toisella kerralla olin ystävien tupareissa, jossa maisteltiin eri maan erilaisia viinoja. En muista oliko se turkkilainen viina vai mikä, mutta joku humahti päähän järkyttävän nopeasti.

En kyllä ymmärrä miten ihmiset saa juotua itsensä siihen kuntoon, että muisti menee eikä muista illan tapahtumista mitään. Mulla varmaan lähtisi henki jos joisin noin paljon.