Laskettelusuksista!!
Eli, oon ostamassa justiin kirpputorilta kamoja likalle, niin edellinen käyttäjä arvio että voisi olla hyvät noin 160cm ja meidän likka 166cm, niin jääkö ne liian lyhyiks hänellä? Mies on työmatkalla ja hän yleensä hoitanu nää niin oon ihan kujalla :D Netin mukaan aloittelijalle sopii paremmin hiukan lyhyemmät?
Kommentit (35)
On hyvät. Itse olen 165 cm pitkä(?) nainen ja mulla 150 cm pitkät sukset. Olen kyllä vasta aloittelija rinteessä, mutta minusta hyvä pituus.
Meidän likka on kans lasketellu vasta muutamia kertoja :)
Minkä pituinen sinä olet? Sukset vois mennä sulle (vaikka varasuksina huonommalle kelille jos ei saa myydyksi), jos jäävät tytölle lyhyeksi (ei ole ihan niin tarkkaa, joten saa kyllä kasvaa 175+ cm että paremmallakin sunnuntaihiihtäjällä alkaa vaikuttaa). :)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:46"]Minkä pituinen sinä olet? Sukset vois mennä sulle (vaikka varasuksina huonommalle kelille jos ei saa myydyksi), jos jäävät tytölle lyhyeksi (ei ole ihan niin tarkkaa, joten saa kyllä kasvaa 175+ cm että paremmallakin sunnuntaihiihtäjällä alkaa vaikuttaa). :)
[/quote]
Eikun sori, luin ihan väärin, luulin kyseessä olevan murtomaahiihto. Sovella viestiäni. Ja paino vaikuttaa siteisiin, ne säädetään painon mukaan.
Suosittelisin sentin pari lyhempiä. Jos tommonen pituusero, se alkaa ketuttaa ihan kunnolla jossain vaiheessa.
Siis muutaman sentin lyhyempi ku laskija.
Meidän likka tykkää lasketella, mutta nyt sais noin halvalla kuitenkin hyvät kamat. Tietty kaupasta sais uudet mutta.. Meilläkin tulevia laskioita niin menee ne sitte heille!
Voi juma, en nää yhtään aiempia viestejä! Hiton puhelin :D
voisiko joku vaikka peukuttaa alas jos luulee että huonot ja jos hyvät niin ylös?
Hän laskee niillä ehkä vielä yhden vuoden.
Nyt on paljon suksia halvalla, ostettiin tällä viikolla juuri pojalle uudet :)
Toivottavasti niillä on hintaa alle huntin?
On varmaan hyvät!!