Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa mulle yksinkertaisesti miten saa kuva iPhonesta koneelle!

Vierailija
04.01.2015 |

Hemmetin hankala vehje koko iPhone. Idioottiohjeet kuvien siirtoon kiitos!

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirrän pinterestin kautta.

Lataan puhelimesta pinterestiin ja sitten talletan sieltä tietokoneelle.

Varmaan samalla tavalla onnistuu instagramin tai muun kuvapalvelun kautta.

Tai pilven tai dropboxin.

Ennen käytin sähköpostia mutta sitten huomasin että pinterest on nopeampi tapa.

Vierailija
42/56 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeta on iphone ja windows tietoneen kanssa pelaaminen. Nyt meinasin akun ottaa irti kun ei lata, valot vaan vilkkuu. Eipä onnistukkaan ilman huoltoa!!!

Iphone ihan paska kyllä Nokia oli sentään kunnon puhelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy sallitko kuvien siirron tms ja sit siirrät. Jos siis kaapelit yhdistetty.

Vierailija
44/56 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on MacBook ja iPhone, niin kuvat menevät itsestään koneelle, kun laitan puhelimen ja läppärin edes suurin piirtein lähekkäin.

Vierailija
45/56 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla iphone ja XP. Känny löytyy kamerana omasta tietokoneesta ja sitä kautta saa kuvat koneelle.

Olen myös siirtänyt kuvat pilveen. Siellä pysyvät tallessa ja eivät vie muistia puhelimesta.

Tukeeko mikään enää xp:tä...

Vierailija
46/56 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuppaa ne kuvat pilveen... Ei ole vaikeaa.

Vierailija
47/56 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat androidilla iphoonistas kuvan jossa kuva on auki ja siirrät usb kautta:D

Vierailija
48/56 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:27"] Yks tapa on laittaa vaikka poikaystävälle/miehelle kuvat facebookin chatissa ja tallentaa suoraa sieltä koneella, tai ite teen näin. Siitä laadusta en oo sitten niin varma, että kuinka se muuttuu :D

Ei helvetti! No siinä sitä saa chattailla jos haluaa jotain 750 kuvaa siirtää! Pitää vissiin hommata poikaystävä ihan sitä varten että saa kuvat luurista koneelle. Ei jumalauta... Kukaan ei pakota ostamaan paskaa puhelinta, huomattavasti halvemmalla saa samaa tasoa eri merkeiltä, joiden puhelimet ovat oikeasti käteviä :) Ei tarvii säätää kuvien kanssa jne. Kait se on tapa tämäkin erotella idiootit massasta. Mitä ilmeisimmin koska appleahan on haukuttu että lapsikin osaa käyttää.. Nykylapset syntyvät älypuhelin kädessään. Nopeiten olen oppinut käyttämään Samsungia, kokemusta myös Sonysta ja iPhonesta. Iselleni en iPhonea ostaisi. t. se teini, jonka pikkusisko säätää kuvat facen kautta

Samsung on kyllä tosiaan helppo oppia käyttämään. Itse ostin ekan älypuhelimen tässä kuussa,  Samsungin, ja meni n. 5 tuntia että opin käyttämään puhelinta lähes täydellisesti (myös koneen kanssa), vaikka ikinä ennen en oo älypuhelinta käyttänyt. Tietokoneena mulla on Mac ja mietin pitkään että ostanko iPhonen, mutta en sitten ostanut ja onneksi näköjään niin.

Mikä ihme siinä on että applettajat hyväksyy samsungin kakkos valmistajaksi? en ummarra

Vierailija
49/56 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaarrggghh, vitsit kun on paskoja nämä iphonet (7), mitään ei siirry w10 usbin kautta vaikka viimeisimmät itunesin versiot, ei löydä mitään, en halua laittaa pilveen enää mitään, vaan suoraan kovalevylle.

Vierailija
50/56 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimimattomuus on ominaisuus applen tuotteissa

Vierailija
51/56 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut sama ongelma ipad tabletin kanssa. Puhdas Anroid on tällä hetkellä helpoin käyttää. Uudella Nokia6 puhelimella on erittäin kätevä lähettää kuvia tekstiviesteihin, sähköpostiin, windows10:lle , win7 :lle ym medioihin. Muutenkin Applen ios on kuin symbian verrattuna puhtaaseen anroidiin. Googlen ohjelmat menneet Applen ohi.

Vierailija
52/56 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan sama ongelma, kone ei löydä (tai osaa kysyä mitään) vaikka on pihat kiinni oikein puhelin>kone. Kysäsin asiaa Applen liikkeestä, ja sanoivat, että jos on niin vanha ohjelma kuin XP niin eipä kone osaa mitään kysellä, eikä automaattisesti tehdä mitään. Pitää itse resurssien hallinnan kautta kaivella. Eivät pojat osaneet neuvoa sen enempää, tiesivät, että tämä on yleinen ongelma, jos on vähän vanhempi kone/ohjelma...

Eli ne jotka huuteli, että on helppoa, eivät tiedä, että vanhemmalla koneella ei enää olekaan yhtään helppoa!

No onko se ylivoimaista? Puhelin piuhaan, avaa resurssienhallinta, avaa puhelimen kansio, avaa kuvakansio, siirrä mitä haluat minne haluat.

Vierailija
53/56 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla siis xp vai mikä kone? Ensinnäkin ei olisi iso homma googlettaa, yleensä löytyy ihan kuvalliset ohjeet. Arvelisin, että xp:llä pitää vain avata windows-valikko, sieltä tietokone ja siellä on iPhone "siirrettävänä levynä" tms, jonka kansioita pääsee penkomaan ja sitten vaan kansiosta siirtämään/kopioimaan vaikka työpöydälle luomaan uuteen kansioon.

Vierailija
54/56 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:lla siis xp vai mikä kone? Ensinnäkin ei olisi iso homma googlettaa, yleensä löytyy ihan kuvalliset ohjeet. Arvelisin, että xp:llä pitää vain avata windows-valikko, sieltä tietokone ja siellä on iPhone "siirrettävänä levynä" tms, jonka kansioita pääsee penkomaan ja sitten vaan kansiosta siirtämään/kopioimaan vaikka työpöydälle luomaan uuteen kansioon.

En ole ap-kirjoittaja, mutta ei kyllä ihan helposti löydy ohjeita, sen enempää kuvallisia kuin sanallisiakaan. Itsellä iPhone ja koneessa Linux. Eikä löydy ohjeita. Ostin Nokia 6:n, siitä ei vielä ei ole kokemusta miten esim kuvat siirtyvät koneelle.

Mutta sen verran on kokemusta, että iPhone ehdottomasti selkeämpi käyttää, kuin Nokia 6/Android.

Vierailija
55/56 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaarrggghh, vitsit kun on paskoja nämä iphonet (7), mitään ei siirry w10 usbin kautta vaikka viimeisimmät itunesin versiot, ei löydä mitään, en halua laittaa pilveen enää mitään, vaan suoraan kovalevylle.

Piuha kiinni ja avaa iPhone. Jos eka kerta, niin puhelin kysyy luotatko tähän tietokeneeseen, väitä luottavasi niin puhelin löytyy windows koneen tiedostohallinnasta ja voit kopioida haluamasia tiedostoja kumpaankin suuntaan.

Vierailija
56/56 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei tainnut vielä kukaan ehdottaa: Sd-kortti puhelimeen, kuvien siirto ekaks sille. Kortti muistikortinlukijaan ja kuvien siirto koneelle. 100% onnistumisvarmuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä