kertokaa mulle yksinkertaisesti miten saa kuva iPhonesta koneelle!
Hemmetin hankala vehje koko iPhone. Idioottiohjeet kuvien siirtoon kiitos!
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:27"]
Yks tapa on laittaa vaikka poikaystävälle/miehelle kuvat facebookin chatissa ja tallentaa suoraa sieltä koneella, tai ite teen näin. Siitä laadusta en oo sitten niin varma, että kuinka se muuttuu :D
[/quote]
Ei helvetti! No siinä sitä saa chattailla jos haluaa jotain 750 kuvaa siirtää! Pitää vissiin hommata poikaystävä ihan sitä varten että saa kuvat luurista koneelle. Ei jumalauta...
[/quote]
Kukaan ei pakota ostamaan paskaa puhelinta, huomattavasti halvemmalla saa samaa tasoa eri merkeiltä, joiden puhelimet ovat oikeasti käteviä :) Ei tarvii säätää kuvien kanssa jne. Kait se on tapa tämäkin erotella idiootit massasta.
[/quote]
Mitä ilmeisimmin koska appleahan on haukuttu että lapsikin osaa käyttää..
Jos koneena mac jossa Yosemite käyttöjärjestelmänä nopein tapa langattomasti on AirDrop Bluetoothin kautta, iPhonessa täytyy olla iOS 8.x.
Minulla ihan sama ongelma, kone ei löydä (tai osaa kysyä mitään) vaikka on pihat kiinni oikein puhelin>kone. Kysäsin asiaa Applen liikkeestä, ja sanoivat, että jos on niin vanha ohjelma kuin XP niin eipä kone osaa mitään kysellä, eikä automaattisesti tehdä mitään. Pitää itse resurssien hallinnan kautta kaivella. Eivät pojat osaneet neuvoa sen enempää, tiesivät, että tämä on yleinen ongelma, jos on vähän vanhempi kone/ohjelma...
Eli ne jotka huuteli, että on helppoa, eivät tiedä, että vanhemmalla koneella ei enää olekaan yhtään helppoa!
Mac-koneen kanssa siis toimii kuin unelma, mutta jos on esim. parivuotta vanha läppäri, jossa XP asia on AIVAN toinen!
Mulla dropbox pyytää ne suoraan, kun liitän sen usbilla läppäriin. Toki mulla on macbook air.
Eipä tänä päivänä kannattaisi olla enää xp:tä käyttiksenä.. Eipä ihme ettei toimi. On Applen puhelimet mutta tietokoneeseen ei viitsitä panostaa?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:27"]
Yks tapa on laittaa vaikka poikaystävälle/miehelle kuvat facebookin chatissa ja tallentaa suoraa sieltä koneella, tai ite teen näin. Siitä laadusta en oo sitten niin varma, että kuinka se muuttuu :D
[/quote]
Ei helvetti! No siinä sitä saa chattailla jos haluaa jotain 750 kuvaa siirtää! Pitää vissiin hommata poikaystävä ihan sitä varten että saa kuvat luurista koneelle. Ei jumalauta...
[/quote]
Kukaan ei pakota ostamaan paskaa puhelinta, huomattavasti halvemmalla saa samaa tasoa eri merkeiltä, joiden puhelimet ovat oikeasti käteviä :) Ei tarvii säätää kuvien kanssa jne. Kait se on tapa tämäkin erotella idiootit massasta.
[/quote]
[/quote]
Nykylapset syntyvät älypuhelin kädessään. Nopeiten olen oppinut käyttämään Samsungia, kokemusta myös Sonysta ja iPhonesta. Iselleni en iPhonea ostaisi.
t. se teini, jonka pikkusisko säätää kuvat facen kautta
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:27"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nykylapset syntyvät älypuhelin kädessään. Nopeiten olen oppinut käyttämään Samsungia, kokemusta myös Sonysta ja iPhonesta. Iselleni en iPhonea ostaisi.
t. se teini, jonka pikkusisko säätää kuvat facen kautta
[/quote]
*itselleni
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:42"]Mac-koneen kanssa siis toimii kuin unelma, mutta jos on esim. parivuotta vanha läppäri, jossa XP asia on AIVAN toinen!
[/quote]Haha, pari vuotta vanha XP-kone? Samanlainen taruolento kuin Mustanaamio. Xp:tä ei ole uusiin koneisiin saanut varmaan kuuteen vuoteen.
No eikö ne kuvat voi laittaa menemään polveen, niin näkyvät sitten koneellakin...
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:01"]No eikö ne kuvat voi laittaa menemään polveen, niin näkyvät sitten koneellakin...
[/quote]
Siis pilveen...
Dropboxin kautta minäkin kuvat siirsin, kun iPhone enne oli käytössä.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:01"]No eikö ne kuvat voi laittaa menemään polveen, niin näkyvät sitten koneellakin...
[/quote]
Jos nyt ei polveen kuitenkaan ruveta laittamaan mitään.
Voitko käyttää kuvavirtaa? Googlettele sitä jos toimis
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:01"]No eikö ne kuvat voi laittaa menemään polveen, niin näkyvät sitten koneellakin...
[/quote]
Jos nyt ei polveen kuitenkaan ruveta laittamaan mitään.
[/quote]
Kas kun olin jo korjannut sen.... Vähän myöhässä olit...
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:27"]
[/quote]
[/quote]
No älä nyt raivostu.. En kuitenkaan osaa lukea ajatuksia. Mistäs minä tiedän montako sataa kuvaa sinne koneelle pitää lisätä?! älä lisää ollenkaan kun et osaa