Olenko vain vainoharhainen???
Tilanne on siis se että olen epäillyt miestäni pettämisestä jo useammin ja kesällä puhelimeeni tulikin vieraalta naiselta viestejä kuinka kivaa oli ollut ym. Kun selvisi että lähettää niitä minulle oli selitys että piti mennä jollekkin muulle saman nimiselle miehelle. Hieman tämän jälkeen löysin mieheni kukkarosta lapun jossa oli numero. Soitin siihen ja yllättäen se oli naisen. Kysyin asiasta ja mies sanoi sen kuuluvan vanhalle koulukaverille johon oli töissä törmännyt. Miehelle on ruvennut myös viina maistumaan ja mielummin on kavereiden kanssa kuin kotona, edes silloin kun olin viimisilläni raskaana enkä kivuilta pystynyt kunnolla kävelemään ja itkien pyysin miestä kotiin auttamaan muiden lasten kanssa ei hän tullut vaan viina ja kaverit vei voiton. Niinkuin useasti muulloinkin. Nyt on alkanut häiritsemään miehen käytös erästä naimisissa olevaa ystäväämme kohtaan, facessa kommentoidaan ja tykätään lähes jokaisesta päivityksestä ja kuvasta. Minun ei milloinkaan oli kyse sitten mistä vaan ja jopa poisti oman päivityksensä johon olin kommentoinut ( kyse oli lapsemme syntymästä) olin myös huomaavinani kerran heidän välillään flirttailua ja kun asiasta mainitsin kielsi tietysti kaiken. Kuitenkin mieheni halusi tämän pariskunnan juhlimaan kanssamme uuttavuotta vaikka teun hyvin selväksi etten halua sitä naista meille ja se tuntuisi pahalta, tulivat he kuitenkin eikä mies välittänyt minun tunteistani ollenkaan. Puhelin on myös ns.pettäjä puhelin eli tietoihin pääsee vain koodilla ja se myös otetaan joka paikkaan mukaan. Eli oonko ihan vainoharhainen vai onko miehellä jotain meneillään?
Kommentit (25)
Jaa no jos olet jo lähtenyt mutta tullut takaisin, niin kai osaat tehdä johtopäätöksen: Lähde äläkä mene takaisin.
Ja kyllä lapset aistii, jos asiat ei ole hyvin, vaikka ei näkis isää juomassa, ne näkee susta, että sä et voi hyvin ja on jatkuva kireä tunnelma. Ei läheisyyttä äidin ja isän välillä jne.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:49"]Niin vähän pelkäsinkin :( millä tuon saisi myöntämään? Ei se tilannetta miksikään muuttaisi mut jos tää olotila hieman helpottaisi ja saisin vastauksen eniten mieltä painavaan kysymykseen miksi? Miten joku voi tehdä toiselle näin. Miten mitättömäksi sitä ittensä taas tunteekaan :( ap
[/quote]
Ei se mitään myönnä ha mitäs auttaisi. Kerää luusi ja lähde.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 08:05"]Mä epäilin kans monta vuotta ja mies väitti mua vainoharhaiseksi. Kunnes nyt vähän ennen joulua paljastui että sillä on ollut salasuhde jo kuusi vuotta, ja muitakin siinä lisänä. Kaikki mitä epäilin oli ollut juurikin niin koko ajan.
[/quote]
Olette te tyhmiä. Että ihan epäilit ja niin kauan. Eikö aikaisemmin tullut tehtyä mitään. Anna mä arvaan et ole vieläkään tehnyt ja nostanut kytkintä. Eletty vielä siis yhdessä
Naisen vaisto kyllä yleensä kertoo miten asia on.
En pengo mieheni taskuja. Numeron löysin kun hain pankkikorttini miehen kukkarosta ja kyllä tarkistin numeron sillä tiedän ettei hän numeroita yleensä siellä säilytä. Enkä myöskään ole tutkinut puhelinta vaan ollut ihan vieressä kun näpyttää koodia ja siitä tiedän sellaisen olevan. Pettämistä olen alkanut epäilemään juuri toiselta naiselta saamieni viestien perusteella, kysyin myös asiasta miehen kaverilta joka vihjasi myös muita olevan. Meillä kotona on myös ollut nais puolisia mikä on multa salattu ja olen saanut selville sen myöhemmin. Ryyppäys innon lisäksi on myös ollut paljon valehtelua mikä lisää epäilyksiä. Eipä tuo onneksi lasten nähden juo eikä ne ole siitä millään tavalla koskaan joutunut "kärsimään". Aamullakin nousee krapulasta huolimatta ajoissa eikä nuku koko päivää.
Olen tästä suhteesta lähtenyt todella monta kertaa mutta aina sinisilmäisesti uskonut että kaikki muuttuu. Eikä tosiaan ollut pakko saada miestä keinolla millä hyvänsä, siihen vaan rakastui ja tiedän kyllä erittäin hyvin ettei pelkkä rakkaus tässä tilanteessa enää riitä. Ap