Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailetteko monia yhtäaikaisesti?

Vierailija
27.01.2015 |

Tiedän, että joillekin tuo on täysin normaalia, mutta itse en jotenkin kykene siihen. Jos tapailen kiinnostavaa ihmistä, tahdon keskittyä täysin häneen ja hänen kanssaan tutustumiseen. Jos taas tapailemani henkilö ei ole kovin kiinnostava, en tapaile häntä enää ollenkaan. En tietenkään utele tapailemani henkilön tapailukuvioista sillä eihän ne minulle kuulu kun ei seurustella vaan ollaan "vapaata riistaa", siksipä kysynkin anonyyminä muiden ajatuksia :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, mutta oon vähän samanlainen kun sä :( parikymppisenä kyllä pyöritin helposti useampaa miestä samaan aikaan.

Vierailija
2/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan samanlainen! Yksi kerrallaan vaan. Pitää olla ihan selkeesti juttu poikki, että pystyy edes kahville menemään uuden kanssa.

Mulla on kyllä kavereita joilla on samaan aikaan, esim vuodessa 4-5 miestä, ja tavallaan ne tapailevat jatkuvasti näitä kaikkia ja kaikki tietävät toisistaan (?!). En tajua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tapailla. Minusta on ihana tutustua uusiin ihmisiin, ja nautin deittailuista. Nyt ei ole kyllä ollut moneen vuoteen tarvetta. :)

Vierailija
4/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut villeimpinä sinkkuvuosina 2-3 miestä yhtä aikaa pyörityksessä. Mulla tosin raja on mennyt seksissä, eli deittailla ja suudella voi monta yhtä aikaa, mutta kun mennään sänkyyn asti niin ei se mielestäni ole enää reilua toista kohtaan. Toisaalta tuo on ollut aikaa säästävää, kun kun yksi potentiaalinen paljastuukin luuseriksi on jo seuraava valmiina. toisaalta tuo on vähän stressaavaa/aikaa vievää ,kun öitä ja opiskelujakin pitäisi tehdä... En usko että enää tuohon ryhtyisin, viakka nyt olenkin pitkästä aikaa sinkku yhden pidemmän suhteen päättymisen johdosta. 

Vierailija
5/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä, ikävuodet 13-15v pyöritin kolmea poikaa ja poikaystä nro1 kuutta tyttöä (kyllä). Vähän ikävä sitä aikaa, mutta onneks nykyään on enää vain yksi poikaystävä :D

Vierailija
6/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 13:28"]Teininä, ikävuodet 13-15v pyöritin kolmea poikaa ja poikaystä nro1 kuutta tyttöä (kyllä). Vähän ikävä sitä aikaa, mutta onneks nykyään on enää vain yksi poikaystävä :D
[/quote]

Seksi tuli kuvioihin vasta 17-vuotiaana, joten mitään orgioita ei ollut useammasta poikaystävästä huolimatta.

Vierailija
7/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on selkärankaa, joten ei kiitos

Vierailija
8/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen. Yksi on pysynyt jo pitkään. Pysyy tapailusuhteena, vaikka on yritetty seurustella, erota ja olla kavereita, aina vaan palataan säätämään jotain outoa. Ja tapailemme muita, siinä toivossa, että löytyisi Joku Oikea. Osa tapailuista on päätynyt kaverisuhteiksi.

Vierailija
9/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikaa!

Vierailija
10/10 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaile. Mua hyvin harvoin kiinnostaa kukaan niin paljon, että haluaisin tapailla sitä useammin kuin kerran, ja jos kiinnostaa, silloin ei kiinnosta tapailla muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän