Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäkö psykopaatti?

Vierailija
28.10.2021 |

[quote=Vierailija][quote=Vierailija][quote=Vierailija]"Rokottamattomat ovat vapaamatkustajia, jotka kuormittavat sairaaloita."

Mitä jos "rokottamattomat" tilalle vaihtaisi tuossa lauseessa "ylipainoiset", olisiko se asiallista, inhimillistä ja hyväksyttävää?[/quote]

Olisi toki, jos rokottamalla ylipaino poistuisi ja nämä vain eivät haluaisi rokotetta ottaa, koska heitä pelottaa enemmän se rokote kuin sitä paljon pahempi asia, jota rokotteella torjutaan. Ja koska he vaativat, että muiden on ymmärrettävä heidän olevan oikeassa ja kumarrettava heitä, vaikka heidän pelokkuutensa ja vainoharhansa tappaa muita ihmisiä joka hetki. [/quote]

Sitten sinulla on hyvin erikoinen tapa suhtautua ihmisiin, jopa hieman psykopaattinen.

Korona on täysin olematon riski perustervelle nuorelle tai keski-ikäiselle. Ei ole mitään syytä ottaa koronarokoteita, sen enempää kuin influenssarokotteita.

Minä en missään vaiheessa tule "kuormittamaan sairaaloita", oli minulla korona tai ei. En kuormittanut sairaaloita myöskään pari vuotta sitten, kun minulla oli influenssa. En käynyt edes lääkärissä. Kuormitin vain vähän omaa talouttani ostamalla särkylääkkeitä ja tuoremehua sen hoitoon.[/quote]

Psykopaatti tässä hei. Mitä sinä teit särkylääkeostoksilla ja tuoremehua noutamassa influenssassa? Miten voit silloin sanoa, ettet kuormittanut muita? Oli minullakin influenssa, ja kuormitin vain puolisoa koska hän sairastui myöhemmin ja lievemmin. Kaaduin vartissa ensioireista petiin enkä olisi edes päässyt ovesta ulos. Olisin kuulunut luultavasti sairaalaan mutta en jaksanut ajatella asiaa kun en enää jaksanut pelätä kuolemaakaan eikä puoliso ymmärtänyt tilaani. 

Olisin ottanut influenssarokotuksen joka vuosi jos olisin sillä voinut välttyä tuolta taudilta, ja sen jälkeen olenkin ottanut. 

Tiedoksesi, psykopatiaksi katsomasi suhtautuminen on perinteiseltä nimeltään kärsimättömyyttä ja nousevaa suuttumusta. Että olkaa nyt ainakin hiljaa älkääkä koetelko kärsivällisyyttä enempää. Valtaosa väestöstä jossain vaiheessa alkaa suhtautua kaunosieluun niin kun heidän myötätuntovarastonsa alkaa ehtyä, oli heillä psykopaattipiirteitä tai ei. Minä olen ehkä keskimääräistä kärsimättömämpi, koska älykkyyden takia myötätuntoani koetellaan joka päivä muutenkin enemmän kuin sitä ehtii muodostua, joten joudun hoitamaan vajetta olemalla keskimääräistä vähemmän tekemisissä maailman kanssa. 
Kun nyt keskustelu katosi alta, kannoin korteni uuteen aloitukseen. Ei tarvitse juuttua rokotusasiaan, olisi ehkä muutenkin aiheellista keskustella aiheesta. Että mitä kaikkea voi toisilta odottaa ja millä perusteilla.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän