Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret! kuinka moni täällä jää "inttileskeksi"?

Vierailija
04.01.2015 |

Kuinka monen poikaystävä/puoliso lähtee armeijaan huomenna?
Miten suhtaudut asiaan?
Asutteko yhdessä?
:)

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painukaa demiin tai aamukamman foorumiin puhumaan näistä kakarat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:17"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:01"]

En tiedä ketään inttileskeksi jäävää tuttavapiirissäni. Kaikkien poikakaverit ovat tajunneet hankkia vapautuksen armeijasta, kuka mistäkin syystä.

[/quote]

Siellä on sitten B-"miehiä" ihan urakalla.

[/quote]

C-miehiä. B-luokalla on rajoitettu palvelus, C-luokka on vapautettu rauhan aikana palveluksesta.

Vierailija
4/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-miehet on innoissaan kun 6kk ilman naista.

Vierailija
5/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:25"]Kuoleeko sun poikaystäväsi sinne, kun leskeksi jäät?
[/quote]
Joo, miten osuitkin asian ytimeen niin hyvin! Kaikkihan sen tietää, että inttileski tarkoittaa sitä :) eiku..

Vierailija
6/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 20:04"]Painukaa demiin tai aamukamman foorumiin puhumaan näistä kakarat!
[/quote]

Vituttaako mammaa joku nyt kovastikkin? Saanhan minä täällä tehdä aloituksia mistä tahdon kun saa kerran kaikenmaailman sekopäätkin kitistä milloin mistäkin. Sitäpaitsi, av on kaikenlaisille aiheille kuten on jo huomattu ja vaikka olisi kuinka vauva.fi sivu niin ikärajaa täällä ei ole. Ja sivu on minulle muutenkin ajankohtainen koska olen raskaana.
T. 22v Ap jolla 20v puoliso lähtee huomenna armeijaan

Vierailija
7/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvi koskaan olla inttileski. En seurustellut teininä, ja nyt 20-vuotiaana seurustelen miehen kanssa, joka on jo käynyt intin. Tuskin tulevaisuudessa seurustelen noiden nuorten junnujen kanssa :) Mutta musta tulee vaihtovuosileski, mikä on vielä pahempaa, koska ei pääse edes muutavan kerran kuussa näkemään vaan oikeasti siinä on se vuoden tauko.

Vierailija
8/46 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia hetkiä on ehkä illat. Varsinkin jos on asunut yhdessä ennen armeijaa. Illalla on paljon enemmän aikaa miettiä kaikenlaista ja kun ei ole sitä omaa rakasta vieressä niin tuntuu yksinäiseltä. Mutta minä ainakin hemmottelen tuota kultaani aina kun tulee lomille. Ruoka odottaa valmiina, asunto siivottuna ja hän saa rentoutua koko viikonlopun aina :) Näin olen tehnyt silloinkin kun hän oli matkatöissä viikot. Normaalisti tuo mies aina osallistuu kotitöihin ihan omatoimisesti.

Vierailija
9/46 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks!!!
Poikaystävä lähti tänään, ja kyllähän tässä heti on jo paljon yksinäisempi olo. Mutta ei siellä intissäkään niillä helppoa varmasti ole, ainakaan aluksi. Joten tärkeää on muistaa tukea sitä omaa rakastaan ja lomilla viettää yhdessä kaikki mahdollinen aika.

Vierailija
10/46 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 06:31"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:01"]En tiedä ketään inttileskeksi jäävää tuttavapiirissäni. Kaikkien poikakaverit ovat tajunneet hankkia vapautuksen armeijasta, kuka mistäkin syystä.
[/quote]

Aika nynnyä. Armeijassa on muutakin kuin pelkkää pyssyleikkiä. Suurin osa niistä jotka eivät halua armeijaan, ovat niitä jotka eivät kestä komentelua ja aikaisin heräämistä sekä metsässä olemista/nukkumista. Minusta se on säälittävää enkä haluaisi sellaista puolisoa joka ei armeijaa kävisi koska ei jaksa tai kestä. Minusta ainut syy jättää menemättä on terveyden tila joka rajoittaa, mutta se onkin minun mielipiteeni. Tunnen useita jotka olisi sairauden takia saanut vapautuksen mutta halusivat silti armeijaan.
[/quote]
turpa kiinni pelle mene ite armeijaan
[/quote]

Käyty jo ja ihan omasta tahdosta ;)

Vierailija
11/46 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri saattelin oman rakkaan autolle. Oikein sydäntä raastaa tämä tunne ettei nää toista kun vasta kahden viikon päästä.. Olemme olleet yhdessä neljä vuotta ja myöskin asumme yhdessä, joten yhtäkkiä tapahtuva ero tuntuu kamalalta. Mutta kyllä tästä hengissä selviää :) olemme molemmat 19 v.

Vierailija
12/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään inttileskeksi jäävää tuttavapiirissäni. Kaikkien poikakaverit ovat tajunneet hankkia vapautuksen armeijasta, kuka mistäkin syystä.

Vierailija
13/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vastata vaikka inttileskeys onkin onneksi jo takana päin! Oma avomies lähti inttiin 2013 heinäkuussa ja oli siellä 9kk.

Aluksi tuntui kamalalta ne viikot milloin ei nähty eikä voitu pitää yhteyttä niinkuin ennen mutta nopeasti siihen tottuu :) olkaa ylpeitä poikaystävistänne ja ymmärtäkää heitä, se on aika iso elämänmuutos varsinkin sinne meneville.

Vierailija
14/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ihan aiheesta, mutta ite jään puolen vuoden päästä inttileskeksi ja en tiiä miten tuun selviämään siitä :D Ei edes olla virallisesti seurustelevia eikä asuta yhdesäkään mutta tuntuu kamalalta silti.

Vierailija
15/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vähän hankala paikka. Jään yksin ja on liikaa aikaa miettiä kaikkea ikävää. Olen raskaana ja pelkään kokoajan että joku menee taas pieleen. Jos raskaus menee kesken nyt melko alussa tai taas lapsi kuolee kohtuun niin en tiedä selviänkö jos puolisoni ei pääse tuekseni.
Muuten tuo erossa oleminen ei ole niin vaikeaa kun on mies jota kannattaa odottaa :)
T.21v

Vierailija
16/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:01"]En tiedä ketään inttileskeksi jäävää tuttavapiirissäni. Kaikkien poikakaverit ovat tajunneet hankkia vapautuksen armeijasta, kuka mistäkin syystä.
[/quote]

Aika nynnyä. Armeijassa on muutakin kuin pelkkää pyssyleikkiä. Suurin osa niistä jotka eivät halua armeijaan, ovat niitä jotka eivät kestä komentelua ja aikaisin heräämistä sekä metsässä olemista/nukkumista. Minusta se on säälittävää enkä haluaisi sellaista puolisoa joka ei armeijaa kävisi koska ei jaksa tai kestä. Minusta ainut syy jättää menemättä on terveyden tila joka rajoittaa, mutta se onkin minun mielipiteeni. Tunnen useita jotka olisi sairauden takia saanut vapautuksen mutta halusivat silti armeijaan.

Vierailija
17/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua... Olen sitä mammasukupolvea, jolla huomenna lähtee poikapuoli inttiin ja kesällä oma poika. Yksi sen jo kävikin pari vuotta sitten.

Äippä 44v

Vierailija
18/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:01"]

[/quote]

Siellä on sitten B-"miehiä" ihan urakalla.

Vierailija
19/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:01"]En tiedä ketään inttileskeksi jäävää tuttavapiirissäni. Kaikkien poikakaverit ovat tajunneet hankkia vapautuksen armeijasta, kuka mistäkin syystä. [/quote] Aika nynnyä. Armeijassa on muutakin kuin pelkkää pyssyleikkiä. Suurin osa niistä jotka eivät halua armeijaan, ovat niitä jotka eivät kestä komentelua ja aikaisin heräämistä sekä metsässä olemista/nukkumista. Minusta se on säälittävää enkä haluaisi sellaista puolisoa joka ei armeijaa kävisi koska ei jaksa tai kestä. Minusta ainut syy jättää menemättä on terveyden tila joka rajoittaa, mutta se onkin minun mielipiteeni. Tunnen useita jotka olisi sairauden takia saanut vapautuksen mutta halusivat silti armeijaan.

[/quote]

Miksi miesten pitäisi mennä armeijaan, jos eivät halua, kun naistenkaan ei tarvitse?

T: 2

Vierailija
20/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikani 19 v meni kesällä inttiin ja olen hänestä todella ylpeä. Suloinen tyttöystävä on kestänyt eron hyvin, niinkuin asiaan kuuluu. Juhannuksena sitten ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi