Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret! kuinka moni täällä jää "inttileskeksi"?

Vierailija
04.01.2015 |

Kuinka monen poikaystävä/puoliso lähtee armeijaan huomenna?
Miten suhtaudut asiaan?
Asutteko yhdessä?
:)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleeko sun poikaystäväsi sinne, kun leskeksi jäät?

Vierailija
42/46 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:01"]En tiedä ketään inttileskeksi jäävää tuttavapiirissäni. Kaikkien poikakaverit ovat tajunneet hankkia vapautuksen armeijasta, kuka mistäkin syystä.
[/quote]

Aika nynnyä. Armeijassa on muutakin kuin pelkkää pyssyleikkiä. Suurin osa niistä jotka eivät halua armeijaan, ovat niitä jotka eivät kestä komentelua ja aikaisin heräämistä sekä metsässä olemista/nukkumista. Minusta se on säälittävää enkä haluaisi sellaista puolisoa joka ei armeijaa kävisi koska ei jaksa tai kestä. Minusta ainut syy jättää menemättä on terveyden tila joka rajoittaa, mutta se onkin minun mielipiteeni. Tunnen useita jotka olisi sairauden takia saanut vapautuksen mutta halusivat silti armeijaan.
[/quote]
turpa kiinni pelle mene ite armeijaan

Vierailija
44/46 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intin aikana saa käydä vieraissa. Kumpikin. 

Vierailija
45/46 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua.. Täällä yksi leski myös.. Maanantai aamu alkoi hyvin mutta pari tuntia yksin ollessa ja musiikkia kuunnellessa sattui meidän "oma" biisi soimaan. Yli vuoden seurustelun jälkeen tää on ehkä kamalinta mitä oon kokenu. Ammattiopinnot kesken ynnämuuta, ei inspaaa.. Puhumattakaan siitä ettei omaa kultaa saa kiinni muuta kun iltaisin tunnin tai kahen ajan..

Vierailija
46/46 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt naiset on aikaa ottaa rakastaja kun miehenne on metsän montussa homoilemassa. Olen lihaksikas ja hyvin varusteltu, tumma tukka ja jaksan koko yön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi