Nuoret! kuinka moni täällä jää "inttileskeksi"?
Kuinka monen poikaystävä/puoliso lähtee armeijaan huomenna?
Miten suhtaudut asiaan?
Asutteko yhdessä?
:)
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:01"]
En tiedä ketään inttileskeksi jäävää tuttavapiirissäni. Kaikkien poikakaverit ovat tajunneet hankkia vapautuksen armeijasta, kuka mistäkin syystä.
[/quote]
Siellä on sitten B-"miehiä" ihan urakalla.
[/quote]
Useimmat tuttavapiirini vapautuksen saaneet/hankkineet ihmiset ovat ihan kunnon ihmisiä. Osa on töissä, osa aloitti korkeakouluopinnot viime syksynä. Onko armeijan käyminen mielestäsi joku ihmisarvon/miehen mitta? Mikä siinä armeijassa on niin kiihottavaa?
T: 2
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:01"]En tiedä ketään inttileskeksi jäävää tuttavapiirissäni. Kaikkien poikakaverit ovat tajunneet hankkia vapautuksen armeijasta, kuka mistäkin syystä.
[/quote]
Oletko itse mies?
Täällä yksi!! Huomenna saattelen poikaystävän linja-autolle klo 9 aamulla. Nyt pitää vaan keksiä omat rytmit ja rutiinit, ettei tää mee ihan neljän seinän sisällä makaamiseksi... Nyyh..
N19
Jokainen tyylillään. Miehillä on paljon vaatimuksia millainen naisen tulee olla. Minun vaatimukseni miehille on, että armeija pitää käydä. En huoli mitään lusmuilevaa nynneröä joka ei pärjäisi päivääkään luonnossa.
Oma mies lähti 5.1.2013 ja joulukuussa 2013 kotiutui, rankkaahan se oli mutta siinä näki oman suhteen tason loistavasti. Tsemppiä kaikille tuleville inttileskille, ensimmäiset kuukaudet voi olla pahimpia mutta kyllä se siitä <3
Muistan tuon ajan kuin eilisen kun mies lähti armeijaan.,Eka viikko vaikein, sen jälkeen rullasi omalla painollaan. Päivät olin töissä ja illat kotona tai tein milloin mitäkin. Joskus kävin sotkussa kahvilla kun sijoituspaikka samassa kaupungissa.
T. 40 v mamma.
Mun poika lähtee :( Vähän haikeeta, mutta olen ylpeä.
poika pääsi just armeijasta,jatkuvasti ovat viikonloppulomilla ja iltalomiakin on,että ei se nyt ole sen kummempaa
Joo, kyllä naurattaa tämä 'sotaleskien' hirveä tuska ja pohdinta, kuinka ikinä selviytyvät. Oma itse aina ensin. Päähän ei mahdu pientäkään ajatusta sen poikaystävän puolesta, joka sinne inttiin kuitenkin menee. Varmaan pojasta tuntuu kivalta kuunnella tätä itsesäälin tyrskintää.
Totta tuo, että ovat lomilla joka viikonloppu.
No, nuoriahan nuo sotaleskiparat ovat, joten annetaan anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:33"]Jokainen tyylillään. Miehillä on paljon vaatimuksia millainen naisen tulee olla. Minun vaatimukseni miehille on, että armeija pitää käydä. En huoli mitään lusmuilevaa nynneröä joka ei pärjäisi päivääkään luonnossa.
[/quote]
Pärjäisitkö itse. Noloa asettaa miehelle tuollaisia ehtoja, kun itsellä ei ole mitään velvollisuuksia. Ja en, en ole katkera mies vaan nainen.
En ymmärä, eikö sillä miehellä ole kuitenkin vaikeampaa olla erossa, sillä hän siellä metsässä on eristyksissä. Olette kotona ja voitte tehdä mitä haluatte, vaikka kavereiden kanssa kahville?
Kummasti näihin ketjuihin aina ilmestyy näitä armeija fanaatikkoja joiden mielestä se pitäisi kieltää kokonaan... Jos edes kerran voisi pysyä aiheessa!
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:01"]Kummasti näihin ketjuihin aina ilmestyy näitä armeija fanaatikkoja joiden mielestä se pitäisi kieltää kokonaan... Jos edes kerran voisi pysyä aiheessa!
[/quote]
Mitä vittua te sitten tästä puhutte. Te ette sinne ole menossa.
Aijaijai. Se moni nuori nainen taas kaipaa lohduttajaa ja samalla pimppa aukeaa.. :D
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:01"]
Kummasti näihin ketjuihin aina ilmestyy näitä armeija fanaatikkoja joiden mielestä se pitäisi kieltää kokonaan... Jos edes kerran voisi pysyä aiheessa!
[/quote]
Kuka tässä ketjussa on ehdottanut armeijan kieltämistä? :o Nopeasti selailin ketjun läpi, enkä huomannut kenenkään sellaista ehdottaneen..
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:01"]Kummasti näihin ketjuihin aina ilmestyy näitä armeija fanaatikkoja joiden mielestä se pitäisi kieltää kokonaan... Jos edes kerran voisi pysyä aiheessa!
[/quote]
Mitä vittua te sitten tästä puhutte. Te ette sinne ole menossa.
[/quote]
Mistäs sen tiedät?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:33"]Jokainen tyylillään. Miehillä on paljon vaatimuksia millainen naisen tulee olla. Minun vaatimukseni miehille on, että armeija pitää käydä. En huoli mitään lusmuilevaa nynneröä joka ei pärjäisi päivääkään luonnossa.
[/quote]
Pärjäisitkö itse. Noloa asettaa miehelle tuollaisia ehtoja, kun itsellä ei ole mitään velvollisuuksia. Ja en, en ole katkera mies vaan nainen.
[/quote]
No itse olen armeijan käynyt nainen, siksi en huolikkaa miestä joka ei ole armeijaa käynyt.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:33"]Jokainen tyylillään. Miehillä on paljon vaatimuksia millainen naisen tulee olla. Minun vaatimukseni miehille on, että armeija pitää käydä. En huoli mitään lusmuilevaa nynneröä joka ei pärjäisi päivääkään luonnossa.
[/quote]
[/quote]
No itse olen armeijan käynyt nainen, siksi en huolikkaa miestä joka ei ole armeijaa käynyt.
[/quote]
Täällä sama.
Takaisin aiheeseen kiitos! En kysynyt mitä mieltä kukakin on armeijasta.
Ja tottakai niillä miehillä on omalla tavallaan vaikeampaa siellä. Ketjun tarkoitus oli kuitenkin keskustella näiden armeijaan menevien puolisoiden fiiliksistä.
Ap
poika pääsi just armeijasta,jatkuvasti ovat viikonloppulomilla ja iltalomiakin on,että ei se nyt ole sen kummempaa