Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret! kuinka moni täällä jää "inttileskeksi"?

Vierailija
04.01.2015 |

Kuinka monen poikaystävä/puoliso lähtee armeijaan huomenna?
Miten suhtaudut asiaan?
Asutteko yhdessä?
:)

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika pääsi just armeijasta,jatkuvasti ovat viikonloppulomilla ja iltalomiakin on,että ei se nyt ole sen kummempaa

Vierailija
22/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:17"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:01"]

En tiedä ketään inttileskeksi jäävää tuttavapiirissäni. Kaikkien poikakaverit ovat tajunneet hankkia vapautuksen armeijasta, kuka mistäkin syystä.

[/quote]

Siellä on sitten B-"miehiä" ihan urakalla.

[/quote]

Useimmat tuttavapiirini vapautuksen saaneet/hankkineet ihmiset ovat ihan kunnon ihmisiä. Osa on töissä, osa aloitti korkeakouluopinnot viime syksynä. Onko armeijan käyminen mielestäsi joku ihmisarvon/miehen mitta? Mikä siinä armeijassa on niin kiihottavaa?

T: 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:01"]En tiedä ketään inttileskeksi jäävää tuttavapiirissäni. Kaikkien poikakaverit ovat tajunneet hankkia vapautuksen armeijasta, kuka mistäkin syystä.
[/quote]

Oletko itse mies?

Vierailija
24/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi!! Huomenna saattelen poikaystävän linja-autolle klo 9 aamulla. Nyt pitää vaan keksiä omat rytmit ja rutiinit, ettei tää mee ihan neljän seinän sisällä makaamiseksi... Nyyh..
N19

Vierailija
25/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään. Miehillä on paljon vaatimuksia millainen naisen tulee olla. Minun vaatimukseni miehille on, että armeija pitää käydä. En huoli mitään lusmuilevaa nynneröä joka ei pärjäisi päivääkään luonnossa.

Vierailija
26/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies lähti 5.1.2013 ja joulukuussa 2013 kotiutui, rankkaahan se oli mutta siinä näki oman suhteen tason loistavasti. Tsemppiä kaikille tuleville inttileskille, ensimmäiset kuukaudet voi olla pahimpia mutta kyllä se siitä <3

Vierailija
27/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tuon ajan kuin eilisen kun mies lähti armeijaan.,Eka viikko vaikein, sen jälkeen rullasi omalla painollaan. Päivät olin töissä ja illat kotona tai tein milloin mitäkin. Joskus kävin sotkussa kahvilla kun sijoituspaikka samassa kaupungissa.
T. 40 v mamma.

Vierailija
28/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika lähtee :( Vähän haikeeta, mutta olen ylpeä.

Vierailija
29/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika pääsi just armeijasta,jatkuvasti ovat viikonloppulomilla ja iltalomiakin on,että ei se nyt ole sen kummempaa

Joo, kyllä naurattaa  tämä 'sotaleskien' hirveä tuska ja pohdinta, kuinka ikinä selviytyvät. Oma itse aina ensin. Päähän ei mahdu pientäkään ajatusta sen poikaystävän puolesta, joka sinne inttiin kuitenkin menee. Varmaan pojasta tuntuu kivalta kuunnella tätä itsesäälin tyrskintää.

Totta tuo, että ovat lomilla joka viikonloppu.

No, nuoriahan nuo sotaleskiparat ovat, joten annetaan anteeksi.

Vierailija
30/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:33"]Jokainen tyylillään. Miehillä on paljon vaatimuksia millainen naisen tulee olla. Minun vaatimukseni miehille on, että armeija pitää käydä. En huoli mitään lusmuilevaa nynneröä joka ei pärjäisi päivääkään luonnossa.
[/quote]
Pärjäisitkö itse. Noloa asettaa miehelle tuollaisia ehtoja, kun itsellä ei ole mitään velvollisuuksia. Ja en, en ole katkera mies vaan nainen.

Vierailija
31/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärä, eikö sillä miehellä ole kuitenkin vaikeampaa olla erossa, sillä hän siellä metsässä on eristyksissä. Olette kotona ja voitte tehdä mitä haluatte, vaikka kavereiden kanssa kahville?

Vierailija
32/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti näihin ketjuihin aina ilmestyy näitä armeija fanaatikkoja joiden mielestä se pitäisi kieltää kokonaan... Jos edes kerran voisi pysyä aiheessa!

Vierailija
33/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:01"]Kummasti näihin ketjuihin aina ilmestyy näitä armeija fanaatikkoja joiden mielestä se pitäisi kieltää kokonaan... Jos edes kerran voisi pysyä aiheessa!
[/quote]

Mitä vittua te sitten tästä puhutte. Te ette sinne ole menossa.

Vierailija
34/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaijai. Se moni nuori nainen taas kaipaa lohduttajaa ja samalla pimppa aukeaa.. :D

Vierailija
35/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:01"]

Kummasti näihin ketjuihin aina ilmestyy näitä armeija fanaatikkoja joiden mielestä se pitäisi kieltää kokonaan... Jos edes kerran voisi pysyä aiheessa!

[/quote]

Kuka tässä ketjussa on ehdottanut armeijan kieltämistä? :o Nopeasti selailin ketjun läpi, enkä huomannut kenenkään sellaista ehdottaneen..

Vierailija
36/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:01"]Kummasti näihin ketjuihin aina ilmestyy näitä armeija fanaatikkoja joiden mielestä se pitäisi kieltää kokonaan... Jos edes kerran voisi pysyä aiheessa!
[/quote]

Mitä vittua te sitten tästä puhutte. Te ette sinne ole menossa.
[/quote]
Mistäs sen tiedät?

Vierailija
37/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:33"]Jokainen tyylillään. Miehillä on paljon vaatimuksia millainen naisen tulee olla. Minun vaatimukseni miehille on, että armeija pitää käydä. En huoli mitään lusmuilevaa nynneröä joka ei pärjäisi päivääkään luonnossa.
[/quote]
Pärjäisitkö itse. Noloa asettaa miehelle tuollaisia ehtoja, kun itsellä ei ole mitään velvollisuuksia. Ja en, en ole katkera mies vaan nainen.
[/quote]

No itse olen armeijan käynyt nainen, siksi en huolikkaa miestä joka ei ole armeijaa käynyt.

Vierailija
38/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:33"]Jokainen tyylillään. Miehillä on paljon vaatimuksia millainen naisen tulee olla. Minun vaatimukseni miehille on, että armeija pitää käydä. En huoli mitään lusmuilevaa nynneröä joka ei pärjäisi päivääkään luonnossa.
[/quote]
[/quote]

No itse olen armeijan käynyt nainen, siksi en huolikkaa miestä joka ei ole armeijaa käynyt.
[/quote]
Täällä sama.

Vierailija
39/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin aiheeseen kiitos! En kysynyt mitä mieltä kukakin on armeijasta.
Ja tottakai niillä miehillä on omalla tavallaan vaikeampaa siellä. Ketjun tarkoitus oli kuitenkin keskustella näiden armeijaan menevien puolisoiden fiiliksistä.
Ap

Vierailija
40/46 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme