Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostan kaikki vaatteeni ulkomailta

Vierailija
04.01.2015 |

Ei ole mitään järkeä tuhlata rahaa Suomen hintaisessa maassa. Lensin eilen Tallinnaan halpalentoyhtiön koneella ja samana iltana takaisin. Ostin edullisesti ison kasan vaatteita, kosmetiikkaa, kävin kampaajalla ja manikyyrissä. Rahaa säästyi todella paljon kuin jos olisin tehnyt tuon kaiken Suomessa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei minun kannata täältä lähteä tallinnaan eikä ne vaatteet edes kovin halpoja siellä ole. Puolassa on paljon halvempaa.

Vierailija
2/5 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin mä, mutta tosin lähinnä Jenkeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä liikkeistä ostat Tallinnasta vaatteesi? Ostatko lasten ja miehen vaatteet myös? Miten saat talvella kesä-kevätvaatteet? Paljon kustansi koko reissu matkoineen?

Vierailija
4/5 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:35"]mistä liikkeistä ostat Tallinnasta vaatteesi? Ostatko lasten ja miehen vaatteet myös? Miten saat talvella kesä-kevätvaatteet? Paljon kustansi koko reissu matkoineen?
[/quote]

Kiertelin ihan sekalaisesti siellä sun täällä. Elän yksin joten ostin vain itselleni. En ostanut kesävaatteita, vaan talvitakin, paljon farkkuja ja paitoja.
Reissuun meni vähän päälle 400€

Vierailija
5/5 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:35"]mistä liikkeistä ostat Tallinnasta vaatteesi? Ostatko lasten ja miehen vaatteet myös? Miten saat talvella kesä-kevätvaatteet? Paljon kustansi koko reissu matkoineen? [/quote] Kiertelin ihan sekalaisesti siellä sun täällä. Elän yksin joten ostin vain itselleni. En ostanut kesävaatteita, vaan talvitakin, paljon farkkuja ja paitoja. Reissuun meni vähän päälle 400€

[/quote]

Minä taas en löydä Tallinnasta mitään yhtään sen halvemmalla kuin suomestakaan. Laita ihan liikkeiden nimiä, muuten en usko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan