Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiset ihmiset ostavat vaatteensa Stockmannilta?

Vierailija
04.01.2015 |

.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Stocka on lähin vaatekauppa (ellei lasketa jotain teinien muovivaatekauppaa) jossa ehdin käydä 30min lounastauon aikana.

Vierailija
62/84 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:34"]

28: Toisin sanoen käyt itse siellä näyttäytymässä :). Aika hyvin muuten pystyt seuraamaan kaikkien vakioasiakkaiden liikkeet tavaratalossa, jossa on 8 kerrosta. Ajatteles, jos ostavatkin 3. kerroksesta jotain sinun huomaamattasi, kun olet lukemassa lehtiä.

[/quote]

Meidän Stockalla on 3 kerrosta. Tavallaan käyn ja tavallaan en, minusta siellä on mukava kierrellä, mutta en odota törmääväni siellä tuttuihin, koska harvat ystävistäni asuvat enää keskustassa; enkä ole esim. opiskellut tässä kaupungissa, joten minulla on ylipäätään täällä vähemmän tuttuja joihin törmätä kuin jollain muulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälainen ihminen kysyy tälläistä? Stockalta ostaa varmaan ihan normaalit ihmiset...voi luoja mitä kyssäreitä

Vierailija
64/84 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, ihan tavallinen keskituloinen akateeminen duunari. Yleensä ostan merkkivaatteita vain alennusmyynnistä/hullareilta, mutta Noomiin olen tykästynyt ja sitä ostan ihan normaalihintaisenakin. Tampereella on vaan lastenosaston valikoima minusta huonontunut remontin jälkeen. Bogi on hyvä merkki ainakin sisävaatteissa ja sitä tulee ostettua lapsille sieltä. Lelut ovat usein edullisempia kuin Prismassa.

Lahjoja on kiva ostaa myös Stockalta koska paketoivat mukisematta ja tulee lahjaan enemmän yleellisyyttä kun on Stockalta ostettu ;)

Minä ainakin tunnustan olevani usein "näyttäytyjä" eli käyn hengaamassa Stockalla. Mutta kyse ei ole kyllä näyttäytymisestä vaan joskus tekee mieli käydä itsekseen vähän ihmisten ilmoilla kuluttamassa aikaa ja hyvässä lykyssä vielä törmätä tuttuihin. Niihin tuskin esim. H&M:llä tai Anttilassa törmäisin yhtä suurella todennäköisyydellä.

Vierailija
65/84 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvituksettomat.

Vierailija
66/84 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut yksittäisiä vaatekappaleita Stockalta. Sieltäkin voi tehdä kohtuuhintaisia löytöjä joskus. -opiskelija/työtön

Vierailija
67/84 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:45"]

Minä olen ostanut yksittäisiä vaatekappaleita Stockalta. Sieltäkin voi tehdä kohtuuhintaisia löytöjä joskus. -opiskelija/työtön

[/quote]

Lisäksi Stockkalla on hyvä sovittaa vaatteita, joita saa halvemmalla verkkokaupoista. Sovitus Stockkalla, osto verkkokaupasta. -opiskelija/työtön

Vierailija
68/84 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:43"]

Minä, ihan tavallinen keskituloinen akateeminen duunari. Yleensä ostan merkkivaatteita vain alennusmyynnistä/hullareilta, mutta Noomiin olen tykästynyt ja sitä ostan ihan normaalihintaisenakin. Tampereella on vaan lastenosaston valikoima minusta huonontunut remontin jälkeen. Bogi on hyvä merkki ainakin sisävaatteissa ja sitä tulee ostettua lapsille sieltä. Lelut ovat usein edullisempia kuin Prismassa.

Lahjoja on kiva ostaa myös Stockalta koska paketoivat mukisematta ja tulee lahjaan enemmän yleellisyyttä kun on Stockalta ostettu ;)

Minä ainakin tunnustan olevani usein "näyttäytyjä" eli käyn hengaamassa Stockalla. Mutta kyse ei ole kyllä näyttäytymisestä vaan joskus tekee mieli käydä itsekseen vähän ihmisten ilmoilla kuluttamassa aikaa ja hyvässä lykyssä vielä törmätä tuttuihin. Niihin tuskin esim. H&M:llä tai Anttilassa törmäisin yhtä suurella todennäköisyydellä.

[/quote]

Varmasti ainakin monille vanhemmille ihmisille on tärkeää "näyttää" että shoppailee juuri stockalla. 

Vierailija
69/84 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:45"]

[/quote]

Lisäksi Stockkalla on hyvä sovittaa vaatteita, joita saa halvemmalla verkkokaupoista. Sovitus Stockkalla, osto verkkokaupasta. -opiskelija/työtön

[/quote]

Hyvä idea. 

Vierailija
70/84 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ostan enemmän vaatteita Punavuoren pikkuliikkeistä, mutta muuten tykkään keskittää ostokset Stokkalle. On kiva kun meikit, päivittäiskosmetiikan, urheiluvaatteet ja -kengät, sekä ruokaa ja kirjoja saa saman katon alta. Tykkään Stokkan takkiosastosta, ja välillä naistenvaateosastoltakin löytyy jotain. Usein tuntuu, että Stokkalla on vähän "mummomaisia" vaatteita, tykkään pikkuliikkeiden trendikkäämmistä merkeistä hieman enemmän. Muuten kyllä yritän keskittää ostokseni yhteen paikkaan. Esim joululahjat hoidin kaikki Stokkalta, helppoa ja nopeaa eikä tarvitse kävellä ulkona sateessa! Niin ja olen 25v työssäkäyvä nainen :)

Vierailija
71/84 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Näyttäytymisellä tarkoitin pitkälle tuota kuvailemaasi hengailua, mutta luulen että monille, erityisesti vanhemmille ihmisille, on tärkeää että se hengailupaikka on juuri Stockmann. 

Vierailija
72/84 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:49"]No ostan enemmän vaatteita Punavuoren pikkuliikkeistä, mutta muuten tykkään keskittää ostokset Stokkalle. On kiva kun meikit, päivittäiskosmetiikan, urheiluvaatteet ja -kengät, sekä ruokaa ja kirjoja saa saman katon alta. Tykkään Stokkan takkiosastosta, ja välillä naistenvaateosastoltakin löytyy jotain. Usein tuntuu, että Stokkalla on vähän "mummomaisia" vaatteita, tykkään pikkuliikkeiden trendikkäämmistä merkeistä hieman enemmän. Muuten kyllä yritän keskittää ostokseni yhteen paikkaan. Esim joululahjat hoidin kaikki Stokkalta, helppoa ja nopeaa eikä tarvitse kävellä ulkona sateessa! Niin ja olen 25v työssäkäyvä nainen :)
[/quote]

Se on Stocka. Taidat olla melko syvältä Suomen kaunista maaseutua?

Vierailija
73/84 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:52"]

[/quote]

Näyttäytymisellä tarkoitin pitkälle tuota kuvailemaasi hengailua, mutta luulen että monille, erityisesti vanhemmille ihmisille, on tärkeää että se hengailupaikka on juuri Stockmann. 

[/quote]

Noin voi olla. Ihan hauskaa sinänsä, en ole koskaan ajatellut asiaa tuosta "seniorinäkökulmasta". Ehkä osa nuoremmistakin kokee tarvetta näyttäytyä.

Vierailija
74/84 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:52"]

[/quote]

[/quote]

Noin voi olla. Ihan hauskaa sinänsä, en ole koskaan ajatellut asiaa tuosta "seniorinäkökulmasta". Ehkä osa nuoremmistakin kokee tarvetta näyttäytyä.

[/quote]

Varmasti on niitäkin.

Vierailija
75/84 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein pääkaupunkiseudulla käydessä tulee vietettyä aika paljon aikaa keskustan  Stockalla. Lähinnä ihan mukavuussyistä. Ei tarvi vaeltaa ulkona, vaan saa kaiken saman katon alta. Aamukoneella saapuneena on myös jo illalla niin ryytynyt, ettei jaksa kävellä kovin pitkään. Oulussa on kyllä omakin Stocka. Työmatkoilla vaan on iltaisin enemmän aikaa kuin kotikaupungissa.

Vierailija
76/84 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:49"]No ostan enemmän vaatteita Punavuoren pikkuliikkeistä, mutta muuten tykkään keskittää ostokset Stokkalle. On kiva kun meikit, päivittäiskosmetiikan, urheiluvaatteet ja -kengät, sekä ruokaa ja kirjoja saa saman katon alta. Tykkään Stokkan takkiosastosta, ja välillä naistenvaateosastoltakin löytyy jotain. Usein tuntuu, että Stokkalla on vähän "mummomaisia" vaatteita, tykkään pikkuliikkeiden trendikkäämmistä merkeistä hieman enemmän. Muuten kyllä yritän keskittää ostokseni yhteen paikkaan. Esim joululahjat hoidin kaikki Stokkalta, helppoa ja nopeaa eikä tarvitse kävellä ulkona sateessa! Niin ja olen 25v työssäkäyvä nainen :) [/quote] Se on Stocka. Taidat olla melko syvältä Suomen kaunista maaseutua?

[/quote]

Puhekielellä se on ihan vaan Stokka. Olen melko syvältä Suomein kauneinta etelä-Helsinkiä :)

Vierailija
77/84 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin just Stockalta paskapaperia, mitäs siihen sanotte?

Vierailija
78/84 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:49"]No ostan enemmän vaatteita Punavuoren pikkuliikkeistä, mutta muuten tykkään keskittää ostokset Stokkalle. On kiva kun meikit, päivittäiskosmetiikan, urheiluvaatteet ja -kengät, sekä ruokaa ja kirjoja saa saman katon alta. Tykkään Stokkan takkiosastosta, ja välillä naistenvaateosastoltakin löytyy jotain. Usein tuntuu, että Stokkalla on vähän "mummomaisia" vaatteita, tykkään pikkuliikkeiden trendikkäämmistä merkeistä hieman enemmän. Muuten kyllä yritän keskittää ostokseni yhteen paikkaan. Esim joululahjat hoidin kaikki Stokkalta, helppoa ja nopeaa eikä tarvitse kävellä ulkona sateessa! Niin ja olen 25v työssäkäyvä nainen :) [/quote] Se on Stocka. Taidat olla melko syvältä Suomen kaunista maaseutua?

[/quote]

Puhekielellä se on ihan vaan Stokka. Olen melko syvältä Suomein kauneinta etelä-Helsinkiä :)
[/quote]

Höpö höpö, olet koko ketjussakin ainoa joka sen kirjoittaa noin :).

Vierailija
79/84 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:26"]Ap ostaa taatusti vaatteensa Tokmannilta. [/quote] Juu, koska siellä on halpaa ja hyvää tavaraa. Ap

[/quote]

Mutta Tockmannilla on kalliit lastenvaatteet. Ei kaikki olekaan siellä niin halpaa kuin luulisi... Vain tarjoustuotteet oikeasti halpaa. Stockmannilta olen saanut alesta halvemmpalla, usko tai älä...

Tokmannilla on itse asiassa paljon hyvää käyttötavaraa, ja esim. työkaluja. Tein sieltä vasta hyviä löytöjä, on vain aika kaukana yleensä. 

[/quote]
[/quote]

Tarjoustalon omat merkit on järjettömän huonolaatuisia. Ainaki vendin vaatteet kulahtaa noin kahdessa pesussa ja jotku alkkarit repes joskus jo ennen kuin sain päälle, meni kynsi läpi. En enää osta sieltä muuta kuin vaippoja tarjouksetarjouksesta.

Vierailija
80/84 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 19:02"]Mä ostin just Stockalta paskapaperia, mitäs siihen sanotte?
[/quote]
Hurjaa!!!!