Minkälaiset ihmiset ostavat vaatteensa Stockmannilta?
Kommentit (84)
No ainakin esim minun kuusikymppinen äitini ja kolmekymppinen siskoni ostavat. Minäkin ostan, mutta olen niin lihava, että harvemmin Stockalta löydän. Mutta kyseisen kaupan vaatevalikoima on ainakin Turussa huonontunut laadullisesti.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:26"]Ap ostaa taatusti vaatteensa Tokmannilta.
[/quote]
Juu, koska siellä on halpaa ja hyvää tavaraa.
Ap
Sellaiset, jolla on kiire ja shoppailu ei huvita. Tai tämän takia minä köyn stockalla, se on vaan niin helppoa. Kaikkein helpointa on kun käyttää pukeutumisneuvoja, joka katsoo vaatteet valmiiksi sovitettavaksi.
Ihan tavalliset, tykkään tieistä merkeistä ja niitä ei saa helposti muualta. Ostan usein mm. globalin, noomin vaatteita. Halpoja ja laadukkaita. Tavallinen duunari olen.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:30"]Ihan tavalliset, tykkään tieistä merkeistä ja niitä ei saa helposti muualta. Ostan usein mm. globalin, noomin vaatteita. Halpoja ja laadukkaita. Tavallinen duunari olen.
[/quote]
Global :D. Buahhahhahhahhaaaa.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:30"]Ihan tavalliset, tykkään tieistä merkeistä ja niitä ei saa helposti muualta. Ostan usein mm. globalin, noomin vaatteita. Halpoja ja laadukkaita. Tavallinen duunari olen. [/quote] Global :D. Buahhahhahhahhaaaa.
[/quote]
no mistä niitä muualta saa? Minun kukkarolle sopivia vaatteita, mikä naurattaa?
Mä en oikein löydä sieltä mitään. Liian peruskamaa, ei enää harkittua ja laadukasta, jos joskus sellaista on muka ollut. Eikä palvele todellakaan kuin pientä porukkaa.
Esim. eihän siellä ole yhtään rintaliivejäkään tai uimapukujakaan esim. koossa 70G.
Minä olen suht köyhä opiskelija ja ostan vaatteeni pääasiassa Stockalta... Kun ei se aina ole varallisuudesta kiinni. :-) Kaiken kukkuraksi esim. vaatevalikoima ei ole enää todellakaan pelkästään kalliimpiin merkkeihin painottuvaa, kuten aikoinaan oli. Siellä on myös hyviä alennuksia - ostin juuri kahdet farkut yhteensä 40€. Seppälä ja Lindex kuuluvat myös Stockmannille, mikä näkyy mielestäni siellä myytävissä tuotteissa jonkin verran (ennen Seppälä oli mielestäni täynnä värikästä teinikamaa).
Stockmannillaham on nykyään jatkuvasti hyviä alennuksia ja erittäin hyviä löytöjä sieltä tekee
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:56"]Stockmannillaham on nykyään jatkuvasti hyviä alennuksia ja erittäin hyviä löytöjä sieltä tekee
[/quote]
Valikoima on tosin aika suppea ja tylsä.
Minä, juuri ostin dieselin farkut aleesta, ei dieseliä mielestäni kauhean paljon halvemmalla mistään saa
Stockmannilla käy porukkaa ihan laidasta laitaan. Monille se on kyllä enemmän näyttäytymispaikka. En tiedä kuka sieltä ostaa, itse ostaisin jos olisi rahaa.
Jämähtäneet. Nykyään siellä ei ole oikein mitään ostettavaa vaikka olisi valmis maksamaankin.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:26"]Ap ostaa taatusti vaatteensa Tokmannilta. [/quote] Juu, koska siellä on halpaa ja hyvää tavaraa. Ap
[/quote]
Tokmannilla on itse asiassa paljon hyvää käyttötavaraa, ja esim. työkaluja. Tein sieltä vasta hyviä löytöjä, on vain aika kaukana yleensä.
Monesti olen ostellut esimerkiksi Vilan, Mangon ja Vero Modan vaatteita. Kiva kun kaikki on saman katon alla.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:02"]
Stockmannilla käy porukkaa ihan laidasta laitaan. Monille se on kyllä enemmän näyttäytymispaikka. En tiedä kuka sieltä ostaa, itse ostaisin jos olisi rahaa.
[/quote]
hahahaa! Näyttäytymispaikka? Ihmeellisiä ajatuksia osalla.. SE on vain KAUPPA; sieltä voi ostaa tavaraa, mitä muualla ei ole myynnissä esim. (Anttilassa ei ole Gantia, Lexingtonia tai muita vastaavia merkkituotteita). Miksi jotkut laittavat ihan hirveän painoarvon jollekin kaupalle/tai merkille? Ostan tuotteen jos se on kaunis, ja sopii päälleeni, laadusta olen valmis maksamaan myös jonkin verran enemmän, mutta ihan samalla asenteella ostan myös Anttilasta... EN koe mitenkään, että että Stocka olisi joku ihmeen näyttämisen paikka! Kummia ajatuksia sulla.
No vaikka minä, silloin kun siellä on jotakin ostamisen arvoista. En ole mitenkään erityisen rikas, jos nyt en millään miittapuulla köyhäkään. Tosin nykyään sieltä löytyy paljon harvemmin ostamista kuin ennen. En oikein meinaa löytää mistään vaatteita, kun aiemmin suosimassani Nectarinessakaan ei oikein ole viime aikoina ollut mitään kivaa. Muoti ei ole nyt ollenkaan minun makuni mukaista. Kaikki on liian krumeluuria tai muuten vain kummallista.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:36"]
Esim. eihän siellä ole yhtään rintaliivejäkään tai uimapukujakaan esim. koossa 70G.
[/quote]
Onko sinulla silikonit vai miksi on noin tolkuton kuppi? Jos olet noin laiha ja buubsit ovat noin massiiviset, et todellakaan ole mikään tavaratalojen asiakas. Erikoisliikkeeseen maksamaan itsesi kipeäksi, mars mars.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:08"]
mutta ihan samalla asenteella ostan myös Anttilasta... EN koe mitenkään, että että Stocka olisi joku ihmeen näyttämisen paikka! Kummia ajatuksia sulla.
[/quote]
Turussa ei ole enää Anttilaa, Stockmann sentään on vielä.
Sellaiset, jotka haluavat maksaa liikaa tai eivät tiedä että samat tuotteet saa muualta reilusti halvemmalla.