Minkälaiset ihmiset ostavat vaatteensa Stockmannilta?
Kommentit (84)
Minä ostan itselle ja lapselle, koska sinne pn helppo mennä, sieltä löytää monen hintaista ja haluan tukea ennemmin suomalaista tavarataloa kuin ruotsalaisia nettikauppoja. Valikoima voisi kyllä olla isompi.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:02"]
Stockmannilla käy porukkaa ihan laidasta laitaan. Monille se on kyllä enemmän näyttäytymispaikka. En tiedä kuka sieltä ostaa, itse ostaisin jos olisi rahaa.
[/quote]
hahahaa! Näyttäytymispaikka? Ihmeellisiä ajatuksia osalla.. SE on vain KAUPPA; sieltä voi ostaa tavaraa, mitä muualla ei ole myynnissä esim. (Anttilassa ei ole Gantia, Lexingtonia tai muita vastaavia merkkituotteita). Miksi jotkut laittavat ihan hirveän painoarvon jollekin kaupalle/tai merkille? Ostan tuotteen jos se on kaunis, ja sopii päälleeni, laadusta olen valmis maksamaan myös jonkin verran enemmän, mutta ihan samalla asenteella ostan myös Anttilasta... EN koe mitenkään, että että Stocka olisi joku ihmeen näyttämisen paikka! Kummia ajatuksia sulla.
[/quote]
Olen ihan tosissani. Olen hengaillut paljon stockalla ja olen huomannut että siellä käy paljon 'vakiasiakkaista' jotka vain kiertelevät käytäviä, eivätkä osta mitään. Nämä ovat usein vanhempia ihmisiä, jotka varsinkin viikonloppuisin jäävät sinne käytäville porisemaan tuttujen kanssa. Se kait se siellä käymisen pointti on niille. Tapaavat siellä tuttuja, jne. Esim. Anttilalla ei ole vastaavaa ilmiötä. Itsekin käyn siellä ostamatta mitään, mutta yleensä käyn silloin tsekkaamassa lehtitiskin ym. muut tutut paikat uutuuksista.
Minusta Sokos on paljon Stockaa parempi. On ollut koko ajan. Löydän sieltä paljon useammin itselleni sopivia vaatteita. Ennen tykkäsin myös Aleksi 13:sta mutta enää se ei ole kovin hyvä.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:08"]
Stockmannilla käy porukkaa ihan laidasta laitaan. Monille se on kyllä enemmän näyttäytymispaikka. En tiedä kuka sieltä ostaa, itse ostaisin jos olisi rahaa.
[/quote]
hahahaa! Näyttäytymispaikka? Ihmeellisiä ajatuksia osalla.. SE on vain KAUPPA; sieltä voi ostaa tavaraa, mitä muualla ei ole myynnissä esim. (Anttilassa ei ole Gantia, Lexingtonia tai muita vastaavia merkkituotteita). Miksi jotkut laittavat ihan hirveän painoarvon jollekin kaupalle/tai merkille? Ostan tuotteen jos se on kaunis, ja sopii päälleeni, laadusta olen valmis maksamaan myös jonkin verran enemmän, mutta ihan samalla asenteella ostan myös Anttilasta... EN koe mitenkään, että että Stocka olisi joku ihmeen näyttämisen paikka! Kummia ajatuksia sulla.
[/quote]
Olen ihan tosissani. Olen hengaillut paljon stockalla ja olen huomannut että siellä käy paljon 'vakiasiakkaista' jotka vain kiertelevät käytäviä, eivätkä osta mitään. Nämä ovat usein vanhempia ihmisiä, jotka varsinkin viikonloppuisin jäävät sinne käytäville porisemaan tuttujen kanssa. Se kait se siellä käymisen pointti on niille. Tapaavat siellä tuttuja, jne. Esim. Anttilalla ei ole vastaavaa ilmiötä. Itsekin käyn siellä ostamatta mitään, mutta yleensä käyn silloin tsekkaamassa lehtitiskin ym. muut tutut paikat uutuuksista.
[/quote]
No onhan stockmann helsingissä ihan mukava paikka luuhata ja kuluttaa aikaa jos ei muuta tekemistä ole ja välillä istahtaa kupposelle. Ei esim anttiloita ole suunniteltu semmoiseen
Minä ostan sieltä sekä ruuat että vaatteet, koska se on mulle lähikauppa.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:08"]
[/quote]
[/quote]
Et ymmärtänyt mitä tässä kommentissa sanoin.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:08"] [quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:02"] Stockmannilla käy porukkaa ihan laidasta laitaan. Monille se on kyllä enemmän näyttäytymispaikka. En tiedä kuka sieltä ostaa, itse ostaisin jos olisi rahaa. [/quote] hahahaa! Näyttäytymispaikka? Ihmeellisiä ajatuksia osalla.. SE on vain KAUPPA; sieltä voi ostaa tavaraa, mitä muualla ei ole myynnissä esim. (Anttilassa ei ole Gantia, Lexingtonia tai muita vastaavia merkkituotteita). Miksi jotkut laittavat ihan hirveän painoarvon jollekin kaupalle/tai merkille? Ostan tuotteen jos se on kaunis, ja sopii päälleeni, laadusta olen valmis maksamaan myös jonkin verran enemmän, mutta ihan samalla asenteella ostan myös Anttilasta... EN koe mitenkään, että että Stocka olisi joku ihmeen näyttämisen paikka! Kummia ajatuksia sulla. [/quote] Olen ihan tosissani. Olen hengaillut paljon stockalla ja olen huomannut että siellä käy paljon 'vakiasiakkaista' jotka vain kiertelevät käytäviä, eivätkä osta mitään. Nämä ovat usein vanhempia ihmisiä, jotka varsinkin viikonloppuisin jäävät sinne käytäville porisemaan tuttujen kanssa. Se kait se siellä käymisen pointti on niille. Tapaavat siellä tuttuja, jne. Esim. Anttilalla ei ole vastaavaa ilmiötä. Itsekin käyn siellä ostamatta mitään, mutta yleensä käyn silloin tsekkaamassa lehtitiskin ym. muut tutut paikat uutuuksista. [/quote] No onhan stockmann helsingissä ihan mukava paikka luuhata ja kuluttaa aikaa jos ei muuta tekemistä ole ja välillä istahtaa kupposelle. Ei esim anttiloita ole suunniteltu semmoiseen
[/quote]
Kyllä, eräässä pienemmässä kaupungissa citymarket oli tällainen mihin kaikki menivät perjantaisin, ja siellä oli juttuporukoita käytävät täynnä. Varmasti monet menivät sinne tiettyyn aikaan, sen takia että siellä törmää tuttuihin.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:25"]Minä ostan sieltä sekä ruuat että vaatteet, koska se on mulle lähikauppa.
[/quote]
Mun lähinkauppa on saiturinpörssi mut en osta sieltä ruokaa enkä vaatteita
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:01"]Minä, juuri ostin dieselin farkut aleesta, ei dieseliä mielestäni kauhean paljon halvemmalla mistään saa
[/quote] Ja mina bossin farkut alesta. Olen koyha ja ostan harvoin mutta hyvaa.
Varmaan siellä jotkut varattomat ja mauttomat ihmiset shoppailevat. Itse en ole käynyt vuosiin. Mutta ostankin vain arvokkaita, laadukkaita ja tyylikkäitä vaatteita.
28: Toisin sanoen käyt itse siellä näyttäytymässä :). Aika hyvin muuten pystyt seuraamaan kaikkien vakioasiakkaiden liikkeet tavaratalossa, jossa on 8 kerrosta. Ajatteles, jos ostavatkin 3. kerroksesta jotain sinun huomaamattasi, kun olet lukemassa lehtiä.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:26"]Sellaiset kuten minä, jonka ei tarvitse miettiä joka euroa tai metsästää tarjouksia.
[/quote]
Stokkahan on nykyään pelkkää tarjousta "tänään kaikki -20%"
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:32"]Varmaan siellä jotkut varattomat ja mauttomat ihmiset shoppailevat. Itse en ole käynyt vuosiin. Mutta ostankin vain arvokkaita, laadukkaita ja tyylikkäitä vaatteita.
[/quote]
Onnea
minkälainen ihminen kysyy tälläistä? varmaan ihan normaalit ostaa Stockalta...
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:04"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:26"]Ap ostaa taatusti vaatteensa Tokmannilta. [/quote] Juu, koska siellä on halpaa ja hyvää tavaraa. Ap
[/quote]
Mutta Tockmannilla on kalliit lastenvaatteet. Ei kaikki olekaan siellä niin halpaa kuin luulisi... Vain tarjoustuotteet oikeasti halpaa. Stockmannilta olen saanut alesta halvemmpalla, usko tai älä...
Tokmannilla on itse asiassa paljon hyvää käyttötavaraa, ja esim. työkaluja. Tein sieltä vasta hyviä löytöjä, on vain aika kaukana yleensä.
[/quote]