Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua enää ajatella naista - miten pääsen ajatuksistani irti?

Vierailija
28.10.2021 |

Taustalla on yksipuolinen ihastuminen ja saamani pakit. En ole nähnyt häntä vuosikausiin enää. En vain pysty unohtamaan häntä. Ajattelen ja kaipaan häntä jok'ikinen päivä. Haaveilen ja unelmoin hänestä monta kertaa päivässä. Mikä avuksi?

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:tä. Ihastumiselle ei voi mitään, se voi tulla myös aivan väärässä paikassa. Henkilö valtaa mielen, eikä sille voi mitään.

Nyt kun luin ap:n aloituksen uudestaan, tuli mieleen, että miksi et voisi ottaa häneen yhteyttä ja sanoa, ettet saa häntä mielestäsi. Kuka tietää, vaikka hän suostuisi tapaamaan? Ja jos ei, ainakin olet yrittänyt, ja ihastuksesi saattaa kadota, kun olet tehnyt asialle jotain.

Vierailija
22/101 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla kyseessä turvallinen kuvitelma, että siinä olisi vihdoin se, joka ymmärtäisi ja hyväksyisi nahkoineen, karvoineen ja ongelmineen, todellinen sielunkumppani. Mutta näinhän ei hänestä itsestään tuntunut, joten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetat haaveilun. Kun huomaat, että alat ajattelemaan häntä, katkaiset sen heti ja ajattelet muuta. Täytät elämäsi muulla.

Hänen ajattelemisensa tuo minulle hetkellisen hyvän olon ja onnellisuuden, mutta toki se hälvenee melkein samoin tein, kun tajuan, etten koskaan oikeasti saa viettää aikaa hänen kanssaan koskaan. Olen tavallaan addiktoitunut niihin muistoihini, eikä ole mitään muutakaan tilalle. Tiedän, että olisin ollut hyvä ja rakastava kumppani hänelle, mutta ei voi mitään, kun en vain itse kelpaa hänelle.

T. Ap

Sun on tehtävä valinta, jatkatko haaveissa elämistä vai alatko tietoisesti pyrkiä eroon siitä. Sun täytyy luoda jotain muuta tilalle, joka tuottaa mieihyvää ja onnea.

Vierailija
24/101 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan ole mikään alfa, vaan beetta.

Vierailija
25/101 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin hänessä ap jäit noin pahasti koukkuun?

Vierailija
26/101 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin hänessä ap jäit noin pahasti koukkuun?

Hänen olemuksensa, tapansa ajatella, huumorinsa, hymynsä, katseensa, vartalonsa ja muut ulkoiset piirteensä. Hänen tuoksunsa, hänen äänensä ja tapansa liikkua. Ihastukseni on ihana, kissamaisesti liikkuva, samalla pehmoinen ja jäntevä, suloinen, samettiääninen. Niin viettelevän jumalainen olento, etten saa häntä mielestäni mitenkään. 😢

T. Ap

Vierailija
27/101 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaan ole mikään alfa, vaan beetta.

Tässä olet oikeassa. Pakit olivat vääjäämätön kohtaloni.

T. Ap

Vierailija
28/101 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap yhteyttä häneen ja saa taas kunnon pakit, niin pääset ihastuksestasi. Et voi elää noin. Kyllä voi olla johonkin ihastunut vaikka vuosia, mutta jos unelmoit hänestä monta kertaa päivässä, se ei enää ole normaalia ja häiritsee normaalia elämää.

Vierailija
29/101 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kumminkin jo parisuhteessa? Ihana kun on.

Vierailija
30/101 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ap yhteyttä häneen ja saa taas kunnon pakit, niin pääset ihastuksestasi. Et voi elää noin. Kyllä voi olla johonkin ihastunut vaikka vuosia, mutta jos unelmoit hänestä monta kertaa päivässä, se ei enää ole normaalia ja häiritsee normaalia elämää.

Ei se auta. Tulee vain ahdistunut ja masentunut olo useammaksi kuukaudeksi ja sitten ne oilean elämän läheiseni ihmettelevät, mitä tapahtui. Haluan siitä kaipuustani eroon kyllä.

T. Ap

Vierailija
31/101 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin ja häiriön raja on häilyvä. Yksi eorttava tekijä on, että häiritsee/estää jollain tavalla normaalin elämän elämistä.

Vierailija
32/101 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko kumminkin jo parisuhteessa? Ihana kun on.

Niin ilmeisesti sitten. On ihana. Ei hänen kaltaisensa voisi olla sinkkukaan tietenkään.

T. Ap

Vierailija
33/101 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapia. Tai mikä tahansa paikka jossa voit alan ammattilaiselle jutella ja päästä eteenpäin.

Vierailija
34/101 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ap nainen rauhaan ja suuntaa kohti tulevaa.

Vierailija
35/101 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalin ja häiriön raja on häilyvä. Yksi eorttava tekijä on, että häiritsee/estää jollain tavalla normaalin elämän elämistä.

Näin se menee, mutta miten määritellään normaali elämä? Ainakaan en kykene löytämään muuta parisuhdetta mitenkään, kun ajatukseni ovat siinä naisessa ja vertaan muita häneen.

T. Ap

Vierailija
36/101 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa limerenssi ja mieti onko kyse siitä.

Vierailija
37/101 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetat haaveilun. Kun huomaat, että alat ajattelemaan häntä, katkaiset sen heti ja ajattelet muuta. Täytät elämäsi muulla.

Hänen ajattelemisensa tuo minulle hetkellisen hyvän olon ja onnellisuuden, mutta toki se hälvenee melkein samoin tein, kun tajuan, etten koskaan oikeasti saa viettää aikaa hänen kanssaan koskaan. Olen tavallaan addiktoitunut niihin muistoihini, eikä ole mitään muutakaan tilalle. Tiedän, että olisin ollut hyvä ja rakastava kumppani hänelle, mutta ei voi mitään, kun en vain itse kelpaa hänelle.

T. Ap

Jos hän ei kerran välittänyt sinusta, et menettänyt mitään. Ei ollut välittämistä, rakkautta tms, josta sinun piti luopua. Ei ollut mitään ja tyhjän perään on turha haikailla. 

Vierailija
38/101 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä ap nainen rauhaan ja suuntaa kohti tulevaa.

En ole hänen kanssaan tekemisissä, mutta hän asustaa haaveissani vain.

T. Ap

Vierailija
39/101 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää kuvitella se tekemässä kaikkea inhaa. Kaivamassa nenää, syömässä räkäänsä, kananmunapiereskelemässä, raivoamassa viemättömästä roskapussista, kieltäytymässä seksistä jne.

Vierailija
40/101 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Jos hän ei kerran välittänyt sinusta, et menettänyt mitään. Ei ollut välittämistä, rakkautta tms, josta sinun piti luopua. Ei ollut mitään ja tyhjän perään on turha haikailla. 

Ei varmaankaan, mutta itse en ole kokenut samantyyppisiä tuntemuksia kenestäkään muusta ihmisestä koskaan. Siis hän oli kuin luotu haaveilleni.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän