Te joilla ulkomaalaistaustainen mies
Mistä sen löysitte ja miten teihin on muuten suhtauduttu tämän miehen kanssa? Olen hiljattain tutustunut erääseen ulkomaalaistaustaiseen mieheen.
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:50"]
Mies joka roikkuu inisemässä av-palstalla... Ei ihme että suomalaiset naiset hylkii eikä pimppaa irtoa!
[/quote]
Mulle riittää yksi. Sinä voit tosin kuulua haaremiin.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:49"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:21"] Vähän käy sääliksi tuo poloinen jankkaaja. Kaikki ulkomaalaiset kumppanit kun automaattisesti ilman poikkeuksia tarkoittaa afrikkalaisia/arabeja ja ehdottomasti työttömiä loisia. Että voi ihmisen elämä olla mustavalkoista... Missä ihmeessä tämä ihminen mahtaa asua? Ressukka. [/quote] Kuka noin on kirjoittanut? Valkoihoiset työhalukkaat tervetuloa...sossuasiakkaat ei kiitos. T. Veronmaksaja [/quote] Älä höpötä pelle. Sinulle saisi oikein rautalangasta vääntää, että vaikkapa bulgarialainen mies on työssä käyvä tavismies, sinun silmissäsi se mies olisi edelleen alempiarvoinen paskakasa, joka on tullut viemään Suomen naiset ja retostelemaan tänne.
[/quote]
Todennäköisesti onkin. Onhan hän eurooppalainen.
Mulla on serbialainen mies. Tavattiin työn kautta. Ulkkiskammoisille mökkihöperöille vielä kerrottakoon lisäjärkytykseksi se, että mies on 17 vuotta vanhempi.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:58"]
Mulla on serbialainen mies. Tavattiin työn kautta. Ulkkiskammoisille mökkihöperöille vielä kerrottakoon lisäjärkytykseksi se, että mies on 17 vuotta vanhempi.
[/quote]
Et sitten parempaan pystyny.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:58"]
[/quote]
Et sitten parempaan pystyny.
[/quote]
Nyyh. Itkua tihrustan kun "loukkauksesi" tuntui niin syvällä. :)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:58"] Mulla on serbialainen mies. Tavattiin työn kautta. Ulkkiskammoisille mökkihöperöille vielä kerrottakoon lisäjärkytykseksi se, että mies on 17 vuotta vanhempi. [/quote] Et sitten parempaan pystyny. [/quote] Nyyh. Itkua tihrustan kun "loukkauksesi" tuntui niin syvällä. :)
[/quote]
Ei tuo ollut loukkaus, vain tosiasian ulos tuonti. Serbi ja vielä ikivanha;-(
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:05"]
En paljon suomalaisena miehenä puhuisi muiden maiden miehistä mitään, kun itse eivät vastuun ottajina ole mitään maailman kärkikaartia. Oman lapseni isä oli teini, kun lapsi syntyi, oli valehdellut ikänsä yms. Kun halusin erota, löysi uuden naisen myöhemmin, ja 21 v:nä toinen lapsi, jonka äiti ei sitten pystynyt siitä huolehtimaan sen enempää kuin "isukkikaan". Nyt taas metsästää uutta naista ja pian on varmaan suurperhe 3-5 eri naisen kanssa. Lastaan ei muista edes syntymäpäivinä. Kuulemma minun vikani, kun en halua olla hänen kanssaan, niin hänen ei tarvitse nähdä sitten lastakaan.
Vaikka ulkomaalaiset miehet olisi millaisia, niin kovin paljon pahempia kuin (monet) suomalaiset miehet, ne ei varmaan voi olla.
[/quote]
Miksi teitä kohtelee kaikki huonosti - ulkomaalaisetkin?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:58"] Mulla on serbialainen mies. Tavattiin työn kautta. Ulkkiskammoisille mökkihöperöille vielä kerrottakoon lisäjärkytykseksi se, että mies on 17 vuotta vanhempi. [/quote] Et sitten parempaan pystyny. [/quote] Nyyh. Itkua tihrustan kun "loukkauksesi" tuntui niin syvällä. :)
[/quote]
Ei tuo ollut loukkaus, vain tosiasian ulos tuonti. Serbi ja vielä ikivanha;-(
[/quote]
Kuka sanoi miehen olevan ikivanha? Anyway, sinuna lähtisin ehdottomasti selvittelemään mistä katkeruus ja olematon itsetuntosi on lähtöisin. Ei kukaan hyvässä suhteessa oleva ja itseensä tyytyväinen ihminen murehdi noin paljon muiden suhteita.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:20"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:09"] [quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:58"] Mulla on serbialainen mies. Tavattiin työn kautta. Ulkkiskammoisille mökkihöperöille vielä kerrottakoon lisäjärkytykseksi se, että mies on 17 vuotta vanhempi. [/quote] Et sitten parempaan pystyny. [/quote] Nyyh. Itkua tihrustan kun "loukkauksesi" tuntui niin syvällä. :) [/quote] Ei tuo ollut loukkaus, vain tosiasian ulos tuonti. Serbi ja vielä ikivanha;-( [/quote] Kuka sanoi miehen olevan ikivanha? Anyway, sinuna lähtisin ehdottomasti selvittelemään mistä katkeruus ja olematon itsetuntosi on lähtöisin. Ei kukaan hyvässä suhteessa oleva ja itseensä tyytyväinen ihminen murehdi noin paljon muiden suhteita.
[/quote]
Tiedän sen jo. Raha!! Maksan aivan vitusti veroja ja huomattava osa menee sossupalveluihin ja muuhun yleiseen kunnalliseen paskaan. Sen takia olenkin monen muun vanavedessä muuttamassa firman tiedot viroon, jossa pääsee huomattavsti pienemmällä verotuksella.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:18"]
Miksi teille ei kelpaa normaali suomalainen mies?!
[/quote]
Minulle siksi, että en kelvannut normaaleille suomalaisille miehille. Olen tavallinen hyvin koulutettu suomalainen nainen, sellainen joka ei kelpaa suomalaisille miehille. Ulkomailta löytyi kunnon kumppani.
Suomalaiset menevät yhä useammin naimisiin ulkomaalaisen kanssa ja myös eroavat heistä. Silloin lapset matkustavat ympäri maailmaa saadakseen tavata toista vanhempaansa.
Barbara Tenuta, 21, syöttää kolmen kuukauden ikäistä poikaansa Andreita.
"Bravissimo, amore", hän lirkuttelee, kun lapsi röyhtäisee.
Olemme Suomenlinnan lautalla Helsingissä. Kello on kaksi, ja kohta aurinko laskee.
Fakta
Kolminkertainen määrä eroja
Lähes satatuhatta suomalaista elää joko avioliitossa tai avoliitossa vieraskielisen kanssa.
Miehet avioituvat useimmiten thaimaalaisen, virolaisen tai venäläisen naisen kanssa. Naiset taas hyvin monista eri maista kotoisin olevien kanssa.
Suomessa asuu yli 100 000 lasta, joiden toinen vanhempi on syntynyt ulkomailla. Suurin osa heistä on alle 15-vuotiaita.
Suomalais-italialainen Tenuta oli kolmevuotias, kun hänen vanhempansa erosivat ja isä muutti takaisin Roomaan. Siitä alkoi lapsuus, johon kuului jatkuvaa maasta toiseen matkustelua ja vanhempien ikävöintiä.
"Äitini vei minut isän luokse lomille jo, kun olin vain muutaman vuoden ikäinen. Olin viikkoja Italiassa ilman äitiä."
Tenuta haluaa pojalleen rauhallisemman lapsuuden. "Ehkä alitajuisesti päätin joskus, että otan suomalaisen miehen. Silloin on ainakin pienempi mahdollisuus siihen, että hän muuttaisi toiseen maahan."
Suomalaiset menevät yhä useammin naimisiin ulkomaalaisen kanssa. Helsingissä jo 15 prosenttia avioliitoista solmitaan suomalaisen ja ulkomailla syntyneen välille.
Suomalaiset myös yhä useammin eroavat ulkomaalaisesta puolisosta. Kahden kulttuurin avioliitot hajoavat kolme kertaa useammin kuin kahden suomalaisen kesken solmitut liitot.
Väestöliiton tuoreen tutkimuksen mukaan viimeisen vuoden aikana joka viides ulkomaalaisen kanssa naimisissa oleva suomalainen on pohtinut eroa. Aasian ja Afrikan maista kotoisin olevien miesten kanssa avioituneista naisista jopa 40 prosenttia oli pohtinut eroa.
Tutkimuksen mukaan kaksikulttuurisissa liitoissa sekä riidellään että rakastetaan enemmän kuin suomalaisten kesken. Myytti siitä, että nimenomaan kulttuurierot johtavat myös avioeroon, ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Kaksikulttuuriset parit eroavat samoista syistä kuin suomalaisetkin: riitoja ei saada selvitetyksi tai rakkaus haalistuu.
Väestöliiton tutkimukseen osallistui noin 2 500 kaksikulttuurisessa avioliitossa elävää.
Kahden kulttuurin liitoista syntyy myös lapsia, jotka eron jälkeen matkustavat lomalle toisen vanhemman luokse, joskus jopa toiselle puolelle maapalloa. Ilmiö on tuttu lentoyhtiöille. Finnairilta kerrotaan, että yksin matkustavista lapsista jo 60 prosenttia matkustaa ulkomaan reiteillä.
Tenutan lapsuuden pisimmät lentomatkat kulkivat Italian ja Japanin väliä sen jälkeen, kun perhe oli äidin uuden miehen työn vuoksi muuttanut Japaniin.
"13 tunnin lento yksin, 12-vuotiaana, pari kertaa vuodessa."
Ennen Japaniin muuttoa koko perhe asui kuusi vuotta myös Italiassa. Silloin Tenutalla taas oli mahdollisuus tavata isäänsä viikoittain niin kuin kenellä tahansa erolapsella.
Saavumme Suomenlinnaan ja kävelemme halki marraskuun kultaisen valon kohti taidekoulu Maata. Tenuta opiskelee täällä kuvataiteilijaksi, ja juurtuu sitä kautta omaan elämäänsä.
Taiteessaan hän ei käsittele kaksikulttuurisuuttaan, mutta kylläkin ulkopuolisuuden tunnetta. "En ole oikein italialainen enkä suomalainen", hän sanoo, vaikka esimerkiksi puhuu molempia kieliä sujuvasti.
Äiti jatkoi hänelle italian puhumista sen jälkeen, kun isä lähti. Opista hän on äidilleen kiitollinen.
Kun hän kertaa lapsuuttaan, tarina on täynnä ristiriitaisuuksia. Kaksikulttuurisuudesta saa paljon, mutta myös menettää jotain. Monimutkainen lapsuus on kuitenkin jo muuttunut tarinaksi, joka ei enää aiheuta kipua. Suhde molempiin vanhempiin on säilynyt hyvänä. Tenuta antaa silti neuvon kaksikulttuurisille pareille:
"Jos tekee lapsia, pitää asua samassa maassa. Vaikka tulisi ero."
Ei ole enää onneksi. Yksi eteläitalialainen riitti ja mies oli epärehellinen pervo pikkupaska, ei enää ikinä toista siitä maasta. Tuntuu että siinä maassa on hyvää vain ruoka ja maisemat mutta miehet ovat aina valmiita keplottelemaan asiat mielensä mukaisiksi ja aina ns. ruoho voi olla vihreämpää aidan toisella puolen. Huomannut tämän myös varatuissa miehissä, kaikenlaista keksitään jotta pääsisivät p*nemaan. Muslimiukoista nyt puhumattakaan. Tietysti hyviäkin poikkeuksia on, mutta ovatko ne oikeasti niin hyviä kuin antavat ymmärtää? sen oppii näkemään vain ajan kanssa ja sitten voikin pettya pahasti kuten useimmiten käy ellei ole tuhatkertaisesti tuuria matkassa. Vaikka mies olisi marssista niin hyvään suhteeseen ei kuulu jatkuvat uudet raivokohtaukset, jatkuvat pettymisen tunteet, jatkuva mustasukkaisuus, suru jne.
Mies joka roikkuu inisemässä av-palstalla... Ei ihme että suomalaiset naiset hylkii eikä pimppaa irtoa!