Miksi jotkut miehet ei tykkää juoda ollenkaan kahvia?
Jotenkin sellainen mies tuntuu "miehekkäämmältä", joka sanoo, että "voin mä juoda kupin kahvia" kuin sellainen, joka sanoo, että "mä joisin mielummin kupin teetä", jos kylässä tarjotaan kahvia.
Kommentit (19)
Olen nainen mutta kahvi ei sovi mun hermostolle ollenkaan. Ei, kai miehet niin erilaisia ole.
Koska eivät pidä kahvin mausta. Typerä kysymys.
No en juo kahvia enkä teetä, enkä aio aloittaa vaikka olisin epämiehekäs jonkun kapeakatseisen ihmisen mielestä.
Niillä miehillä on matalat testot ja usein autistisia piirteitä kuten kerrossänky ja erikoislautapelit.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kahvihengitys haisee pahalta, tupakka vielä niin vot.
Haisee yhtä pahalta naisen hengityksessä.
T: nainen joka ei juo kahvia.n
Öööh, kahvi on epäterveellistä ja aiheuttaa sydänkohtauksen?
Minä haluan kylässä limukkaa!
-Masa
Kokeilin kerran juoda piimää, yök.
Tarjoa viinaa, niin näet todellisuuden, mutta on aloituksessa joku pointti. Teetä juovat miehet vaikuttavat feminiinisemmiltä, enkä usko sen johtuvan aineesta.
Joillakin miehillä tulee maha kipeäksi kahvista.
Ja jotkut ovat allergisia teelle.
Vierailija kirjoitti:
No en juo kahvia enkä teetä, enkä aio aloittaa vaikka olisin epämiehekäs jonkun kapeakatseisen ihmisen mielestä.
Ootpa outo. Ootko käynyt tsekkaamassa testotasojasi? Taidat olla myös hyvin karvaton koko kehosta? Onko sinulla korkea ääni joka helisee kun pyydät kahvilassa "lasin jäävettä kiitos 👼🏻"
Pysyy virkeänä kun ottaa kupin sumpendeerosta.
Kofeiiniherkkyys, hampaat jotka kuluu ja kellastuu nopeammin, unen saamisen vaikeus.
Miksi ja siihen miljoonanasianlista että miksi.Miksi trump syntyi miksi ?Tuokaa se kaikkitietävä joka tietää jokaiseen kysymykseen vastauksen että miksi.
En kyllä juo teetä myöskään. Kuumat juomat ylipäätään ovat aika perseestä, kuten myös kofeiini.
Aikuisena saa päättää ihan itse, se ei kenekään perseen karvaisuutta vähennä.
Miesten kahvihengitys haisee pahalta, tupakka vielä niin vot.