Vesikatko taloyhtiössä 8 tuntia, missä käydä tarpeilla?
Olisi kauhea kakkos hätä. Onko fiksumpaa pönttöön päästellä mutta ei vetää sitä vai kenties lähteä jonnekin yleisiin vessoihin. Ainoa huono puoli jos en vedä ja talonyhtiön korjaajat käy jokaisen vessan läpi ja näkee että olen päästellyt sinne.. niin aika noloa...kai... Sit jos ne alkais viel yskii ja vedet tippuu silmistä jos ei pidä hajusta, kun eihän kukaan pidä kuin omasta hajusta
Kommentit (27)
Minä ulostan ja virtsaan Pringles-putkiloihin lumettomaan vuodenaikaan ja sujautan jätökset kauppareissulla taloyhtiön pensaiden juurille. Säästän sillä tavalla sievoisen summan vesilaskussa. Lisää säästöä aiheutuu siitä, että en osta vessapaperia, vaan otan tarvitsemani määrän kauppakeskusten ilmaisista vessoista, joissa myös asioin oman vessan asemesta.
Pringles-putkilot ovat käteviä, koska niissä on se muovikansi, joka pitää hajut sisällä. Suosittelen Pringles-ratkaisua myös ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
kakkaa johonkin tiiviiseen rasiaan ja laita kansi päälle
sitten rasia parvekkeelle tai viet roskikseen
Tai pakastimeen.
Itse tein tarpeeni pitkän vesikatkon aikana suuriin muovisiin pakasterasioihin. Sitten kansi kiinni ja muovipussiin tai kahteen. Säilytys parvekkeella. Jos ei parveketta niin sitten vain sisällä säilytys. Voi viedä sellaisenaan roskiin ellei jaksa odottaa vesikatkon loppua. Eivät ne siellä roskiksessa sen enemmän haittaa kuin esim. vauvan ripulikakkavaipat.
Mee hotelliin. Saat samalla aamupalan.
Kysy saisitko käydä Kesärannassa. Edes saunassa.