Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta on MIESVIHAN TYYSSIJA!

Vierailija
04.01.2015 |

Feministit on päästetty YLEn uutisiin kertomaan, että he eivät kattavista tutkimuksistaan huolimatta löydä naisten palstoilta miesvihaa.
Tutkijat eivät ole löytäneet naisten palstoilla ja blogeissa miesvihamielisyyttä. Monesti miehet ovat lähinnä sivuroolissa tai kokonaan pois näyttämöltä.
Naiskeskustelijat viihtyvät puolestaan esimerkiksi Vauva.fi-keskustelusivustolla, joka on päätoimittaja Tytti Kontulan mukaan Suomen suosituin aikakauslehden nettisivusto. Miesvihamielisyyttä en ole kohdannut, lähinnä saatetaan sanoa, että taas se mies jätti tuonkin tekemättä, Tytti Kontula sanoo.
Vauva-lehden päätoimittaja Tytti Kontula väittää kirkkain silmin, että hän ei löydä Vauva-palstoilta miesvihaa.
Sallikaa minun nauraa! Vauva-palstaa pahempaa miesvihan tyyssijaa ei ole olemassakaan.

http://www.miesasia.fi/2014/11/tutkijat-eivat-loyda-vauva-palstalta.html

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Henry :*

Vierailija
2/25 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tekstiä voisi lukea kun jätät ne joulukoristeet pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen suosituin, ei kuulosta todelliselta kun tämä on niin hiljainen nykyisin. Mutta, suomen suosituin aikakauslehden nettisivusto, tarkemmin, niin varmaan kai sitten.

Ja kyllä, ei ole miesvihaa koska täällä vaan provotaan. Ei se vielä vihaa ole.

Vierailija
4/25 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes provoissa ei täällä näy miesvihaa, naisvihaa sen sijaan paljonkin ja lapsivihaa.

Vierailija
5/25 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko siis miesvihalla niitä miesten tekemiä, naisvihamielisiä avauksia? Niitä kyllä tosiaan on paljon. Mutta kai nekin ovat provoja suurin osa.

Vierailija
6/25 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laasanen kirjoittaa asiaa, naisten vihapuhetta ja raakaa äärifeminismiä palsta täynnä!

Vierailija
7/25 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän miehistä. Rakastan yhtä ja ex-miehen kanssakin ollaan ystäviä. Harmi ettei ole elossa enää enempää miespuolisia sukulaisia. On mukavaa, kun leikkipuistoissa on paljon miehiä lastensa kanssa, miesten kanssa on kiva leikkiä :)

t. nainen

Vierailija
8/25 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset vihaavat miehiä? mehän olemme luotu toisiamme varten.

Vierailija
9/25 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä täällä moni mies hakkuu naisia aika lailla

t. nainen

Vierailija
10/25 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laasasella on taas ongelmat. Voisi katsoa peiliin ja miettiä mikä provosoi porukkaa. Ja toisaalta voisi olla ottamatta eriäviä mielipiteitä kunnianloukkauksina tai ylipäätään henkilökohtaisesti.

Vierailija
11/25 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä naisena pystyn tunnustamaan huomanneeni palstalla aika suurtakin miesvihaa, jota olen ihmetellyt. naisten katkeruutta kateutta vai mitä? jos joku on eri mieltä, lukekoon esim. jouluisen ketjun kotiamme ei ollut siivottu. tämä vaan yksi esimerkki.

Vierailija
12/25 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 16:11"]

kyllä minä naisena pystyn tunnustamaan huomanneeni palstalla aika suurtakin miesvihaa, jota olen ihmetellyt. naisten katkeruutta kateutta vai mitä? jos joku on eri mieltä, lukekoon esim. jouluisen ketjun kotiamme ei ollut siivottu. tämä vaan yksi esimerkki.

[/quote]

Ot: en lukenut mainostamaasi ketjua, mutta oletusarvoisestiko ei saisi sanoa, jos puoliso on patalaiska eikä auta kotona? Vertaistuen jakamisestahan siinä on kyse, jos yksi haukkuu oman miehensä ja toinen tulee paikalle marmattamaan, että joo niin se meidänkin Kalevi-Pertti ja kyllä vituttaa. Sama asia, kun miehet tykkäävät tehdä pilaa naisten " oon viidessä minuutissa valmis"-lauseesta. Ei siinäkään piile naisvihaa, vaan enemmänkin "julmaa" hupia.

Jos täällä jotain rykmenttiä vihataan on kyseessä se nk. wt-sossupummilinja, joilla ei syystä tai toisesta ole työtä tai kaulutusta ja nostetaan tukia. Auta armias, jos edustat lajiketta, olet lihavahko ja hiuksesi ovat väärän väriset.

Vierailija
13/25 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 16:11"]

[/quote]

Ot: en lukenut mainostamaasi ketjua, mutta oletusarvoisestiko ei saisi sanoa, jos puoliso on patalaiska eikä auta kotona? Vertaistuen jakamisestahan siinä on kyse, jos yksi haukkuu oman miehensä ja toinen tulee paikalle marmattamaan, että joo niin se meidänkin Kalevi-Pertti ja kyllä vituttaa. Sama asia, kun miehet tykkäävät tehdä pilaa naisten " oon viidessä minuutissa valmis"-lauseesta. Ei siinäkään piile naisvihaa, vaan enemmänkin "julmaa" hupia.

Jos täällä jotain rykmenttiä vihataan on kyseessä se nk. wt-sossupummilinja, joilla ei syystä tai toisesta ole työtä tai kaulutusta ja nostetaan tukia. Auta armias, jos edustat lajiketta, olet lihavahko ja hiuksesi ovat väärän väriset.
[/quote]
Älä sitten ota kantaa jos et ketjua lukenut, et tiedä mistä oli kysymys.

Vierailija
14/25 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 16:11"]

[/quote]Ei se ollut mies vihaa. Se mies käyttäytyi huonosti sekä lapsiaan että vaimoaan kohtaan. Miehet tekee aika naiskielteisiä aloityksia esim. tänä aamuna:En pidä naisia torakankaan arvoisina. Onneksi tämä provo ei ottanut tuulta siipien alle ja vaipui unholaan.

Vierailija
15/25 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä fiksaatio Henryllä on juuri vauva-palstaan? Onko tuo miesasia.fi sen uusin blogi? Kamalan kökköä tekstiä ja valitut palat -tyylistä tuputusta ja mainospuhetta ainakin muut tekstit siellä.

Vierailija
16/25 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kotiin parin viikon reissun jälkeen. Koti ei näyttänyt siltä miltä mies olisi halunnut sen näyttävän. Otti lapset ja jätti vaimon yksin kotiin ja meni naapurin tekemään valmiiseen joulupöytään.
Kai se suuri palkkapussi oikeuttaa kaiken, vaikka vaimo saisi niistä käyttöönsä korkeintaan muutamia roposia.
Tämän palstan "miesviha" on monesti surullisia kertomuksia mitä toiset naiset ovat joutuneet kokemaan miesten toimesta. Pettämistä, hakkaamista, alistamista. Kai se jollekin on miesvihaa, jos omia kokemuksia miehistä, kertoo palstalla.

Vierailija
17/25 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 16:35"]

Mikä fiksaatio Henryllä on juuri vauva-palstaan? Onko tuo miesasia.fi sen uusin blogi? Kamalan kökköä tekstiä ja valitut palat -tyylistä tuputusta ja mainospuhetta ainakin muut tekstit siellä.

[/quote]

Mikä fiksaatio vauvapalstalaisilla on juuri Laasaseen? Monelle mammalle Laasanen näyttää aiheuttaneen pysyvän trauman joka on jätetty käsittelemättä ammattiauttajan kanssa.

Vierailija
18/25 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevätkö moderaattorit näitä tällaisia "keskustelu"aloituksia? Vastenmielinen koko palsta, teinejä ja kourallinen katkeroituneita miehiä ja naisia.

Vierailija
19/25 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 16:35"]

[/quote]

Mikä fiksaatio vauvapalstalaisilla on juuri Laasaseen? Monelle mammalle Laasanen näyttää aiheuttaneen pysyvän trauman joka on jätetty käsittelemättä ammattiauttajan kanssa.
[/quote]
Ei mikään. Hän itse suoltaa näitä aloituksia. Pistää muutaman provon ja oman linkin joukoon, jos ei muuten lähde lentoon ja kyselee, että miksi minusta puhutaan.

Vierailija
20/25 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. AV:lla vihataan ihan tasapuolisesti kaikkia - ehkä ns. tavallisia äitejä kaikkein eniten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme