Lapsen serkku yökylässä.
Siskoni lapsi, eli lapseni serkku tuli meille eilen yökylään. Meillä on vain yksi makkari, jossa yksi sänky, jossa nukumme perheen kesken (kaksi aikuista ja kaksi lasta).
Viidestään emme mahtuneet nukkumaan, joten jonkun olisi nukuttava olkkarissa, yksin, sohvalla.
Tästä saimme aikaan ilmiriidan miehen kanssa.
Minun ehdotukseni oli se, että minä tai mies nukkuu sohvalla. Miehen mielestä taas siskoni tyttö (8v) olisi joutanut sinne sohvalle.
Mielestäni lasta ei laiteta sohvalle nukkumaan, varsinkaan kylässä olevaa, jolle ympäristö ei ole koti.
Kumpi teidän mielestänne tässä oli "väärässä"? Minä vai mies?
Ps. Mies nukkui sohvalla, koska ei kuulema nuku vieraiden penskojen kanssa. Mököttää asiasta edelleen.
Pps. Lapset eivät kuulleet tästä keskustelusta mitään
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:35"]
14: 2- ja 4-vuotiaat. Seksiä voi harrastaa kuule muuallakin kuin sängyssä. 15&17: Liittyi tähän siten, että minun vanhempani, sekä kaikki tuntemani normaalit ihmiset laittavat lapsen/lapset itsensä edelle. Olen kieltämättä yllättynyt, että täältä löytyy palstallinen mieheni sielunveljiä- ja siskoja! Minä kun olen luullut että teitä on harvassa :-D mutta olettekin kaikki täällä! Vinkkaanpa miehelle tätä palstaa.
[/quote]
no minusta se _ei ole_ lapsen laittamista etusijalle, jos hän joutuu yökyläpaikassa nukkumaan samassa sängyssä yökyläperheen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:41"]
Ai saatana olisin ollut kauhuissani jos olisin mennyt kaverille yökylään ja yhtäkkiä illalla mut olis laitettu sen isän kanssa samaan sänkyyn nukkumaan.
[/quote]
tai perheen äidin kanssa samaan sänkyyn. Olisin myös kauhuissani, jos lapseni mennessä yökylään tapahtuisi näin.
Meillä yökylävieraat, varsinkin lapset, laitetaan etusijalle, heille pedataan oma sänky _puhtain_ lakanoin.
HÖPÖHÖPÖ" nyt ne lapset omaan petiin, ei ne ikinä opi jos kiltisti otat viereesi ! Ja kai niillä on patjat jääny ajoilta kun oli omat sängyt? Olet aika erikoinen.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:45"]HÖPÖHÖPÖ" nyt ne lapset omaan petiin, ei ne ikinä opi jos kiltisti otat viereesi ! Ja kai niillä on patjat jääny ajoilta kun oli omat sängyt? Olet aika erikoinen.
[/quote] Tuskin niillä on koskaan omia sänkyjä ollutkaan..
Hyi olkoon mitä touhua! Ei ihme, että nykyään on niin paljon häiriintyneitä lapsia. Pakotetaan tuon ikäiset samaan sänkyyn. Huh.
Minusta mies on oikeassa. En kyllä haluaisi ettö sängyssäni nukkuu perheeseeni kuulumattomia ihmisiä.
Minut laitettiin joskus nukkumaan tätini miehen viereen mökillä, kun sängyistä oli pulaa. Tätini oli jossain muualla silloin. Olin pikkukoululainen ja minusta se oli suunnattoman kiusallista. Nukuin räsymatolla lattialla ja tädin mies kuorsasi sängyssä käytännössä poikittain. Ei paljon tullut nukuttua sinä yönä.
Vieras ilman muuta sinne sohvalle. Älytön ajatus, että hän nukkuisi tehdän sängyssänne.