Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffiseuralainen murjottaa

Vierailija
28.12.2014 |

Sori alkuun viestin muoto, kirjoitan kännykällä.

Oon tavannut ihan kivan miehen joka asuu toisella paikkakunnalla. Meillä oli sovittu tapaaminen tänään ja hän olisi jäänyt yöksi. Mulla kuitenkin alkoi menkat eilen, koska kiertoni on tosi arvaamaton, en osannut odottaa.

Laitoin miehelle viestin eilen ettei tapaaminen nyt sovi kuukautisten takia, enkä saanut vastaukseksi mitään. Mies on kuitenkin viestin lukenut.

Mulla on aina ollut todella epäsäännölliset, runsaat ja kivuliaat kuukautiset joihin liittyy migreeni. Sen takia en miestä tänne halunnut koska jos migreeni puhkeaa, joudun ensiapuun ellei lääkkeet auta.

Olisin toivonut edes jotain kommenttia mieheltä, mutta ei. Viestin luki jo eilen whatsupista.

Mitä mieltä, jatkaisitteko itse tapailua?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko sun etsiä lääkärin kanssa joku ratkaisu tuohon ongelmaan? Siis jos pitää tapaamisiakin perua kuukautisten takia. Itse olisin miehenä hölmistynyt, jos olisi tarkoitus tavata joku nainen ja tämä peruisi kuukautisiin vedoten. Aattelisin, ettei sillä oo kaikki kotona tms.

Vierailija
2/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mies kuvitella ettei sinua kiinnosta ja kuukautisen on tekosyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesparka ihmettelee että miksi sai pakit, tekikö jotain väärin vai iskikö nainen tapaninpäivänä bileistä jonkun uuden hoidon. Ja miettii että mitä ihmettä tuohon vastaisi tai vastaisiko ollenkaan. On niin ääliömäistä kun mies ymmärrä naisen selvää vihjettä siitä että juttu on ohi.

Vierailija
4/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla kuin kolmonen.

Oletko kertonut treffiseuralaisellesi tämän saman kuin meille kivuliaista kuukautisistasi? Jos et ole, tee se nyt. 

Vierailija
5/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taisitkin oll nyt sinä kenen kanssa ei haluta enää jatkaa kun vastausta ei vain kuulu...

Vierailija
6/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerroit tuntemattomalle menkoistas? :D Olisit mielummin sanonut että iski kuume tai jotain.

Vierailija
7/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:18"]

Miesparka ihmettelee että miksi sai pakit, tekikö jotain väärin vai iskikö nainen tapaninpäivänä bileistä jonkun uuden hoidon. Ja miettii että mitä ihmettä tuohon vastaisi tai vastaisiko ollenkaan. On niin ääliömäistä kun mies ymmärrä naisen selvää vihjettä siitä että juttu on ohi.

[/quote]

Mitä ihmettelemistä tuossa on, jos mies osaa lukea: Ap:hän selvästi kertoi miksi ei haluakaan tavata. Miksi miehet tekee asioista niin vaikeita? 

Vierailija
8/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissaan pistit viestin tyyliin "sori en voi tavata kun on menkat"? Ja ihan tosissaan mietit mikset saa vastausta? Ihana olet :D

Vierailija
9/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näkökulmista.
En oikeasti halua koskaan nähdä ketään menkkojen parina ekana päivänä. Parhaimmillaan puhkeaa migreeni, oksennan ja haen kipupiikkejä lääkäriltä, tavalliset menkat on tyyliä vuodan kuin seula, makaan kivuissa jne. Olen hakenut lääkäriltä apua, ite tahtoisin kohdunpoiston mutta lääkäri ei siihen suostu. Ja joo, kärsin itekin näistä menkoista jotka mun mielestä pahenee vuosi vuodelta. Ne joilla on kamalat menkat voi varmaan ymmärtää. .

Nojoo, ehkä mä nyt sitten mokasin. Tietääpä seuraavalla kerralla keksiä jokin valkea valhe.

Vierailija
10/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:40"]

Kannattaisko sun etsiä lääkärin kanssa joku ratkaisu tuohon ongelmaan? Siis jos pitää tapaamisiakin perua kuukautisten takia. Itse olisin miehenä hölmistynyt, jos olisi tarkoitus tavata joku nainen ja tämä peruisi kuukautisiin vedoten. Aattelisin, ettei sillä oo kaikki kotona tms.

[/quote]

Itsellä on myös järkyttävät kuukautiskivut, eikä lääkäri niille mitään voi tehdä. Syön pillereitä, burana 800 ja panacodia maksimiannoksella, silti on kovat kivut.

Vierailija
11/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:37"]Kiitos näkökulmista.
En oikeasti halua koskaan nähdä ketään menkkojen parina ekana päivänä. Parhaimmillaan puhkeaa migreeni, oksennan ja haen kipupiikkejä lääkäriltä, tavalliset menkat on tyyliä vuodan kuin seula, makaan kivuissa jne. Olen hakenut lääkäriltä apua, ite tahtoisin kohdunpoiston mutta lääkäri ei siihen suostu. Ja joo, kärsin itekin näistä menkoista jotka mun mielestä pahenee vuosi vuodelta. Ne joilla on kamalat menkat voi varmaan ymmärtää. .

Nojoo, ehkä mä nyt sitten mokasin. Tietääpä seuraavalla kerralla keksiä jokin valkea valhe.
[/quote] Niin, tai miten olisi jos olisit edes vahan avannut miehelle tilannettasi? "Haluaisin kylla nahda, mutta mulla on olen aivan sairas aina menkkojen ekan paivan enka tapaa silloin koskaan ketaan. Sopisiko sen sijaan vaikka ensi keskiviikko?" Et taida oikeasti edes haluta tapailla kyseista miesta.

Vierailija
12/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuli sun luulevan että se luulee saavansa pill... ja nyt on loukkaantunut kun sä luulet ettei se voi sua tavata kun sulla on menkat kun se ei tiedä ettei se johdu siitä mitä se luulee.

Vierailija
13/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:37"]

Kiitos näkökulmista. En oikeasti halua koskaan nähdä ketään menkkojen parina ekana päivänä. Parhaimmillaan puhkeaa migreeni, oksennan ja haen kipupiikkejä lääkäriltä, tavalliset menkat on tyyliä vuodan kuin seula, makaan kivuissa jne. Olen hakenut lääkäriltä apua, ite tahtoisin kohdunpoiston mutta lääkäri ei siihen suostu. Ja joo, kärsin itekin näistä menkoista jotka mun mielestä pahenee vuosi vuodelta. Ne joilla on kamalat menkat voi varmaan ymmärtää. . Nojoo, ehkä mä nyt sitten mokasin. Tietääpä seuraavalla kerralla keksiä jokin valkea valhe.

[/quote]

Ja mistä vitusta me "putkiaivoiset miehet" tuollainen asia voitais arvata taikka tietää?

Vierailija
14/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:37"]Kiitos näkökulmista.

[/quote] Niin, tai miten olisi jos olisit edes vahan avannut miehelle tilannettasi? "Haluaisin kylla nahda, mutta mulla on olen aivan sairas aina menkkojen ekan paivan enka tapaa silloin koskaan ketaan. Sopisiko sen sijaan vaikka ensi keskiviikko?" Et taida oikeasti edes haluta tapailla kyseista miesta.
[/quote]

Jep. Totta. En vaan arvannut että mies voisi suuttua tuollaisesta.

Vierailija
15/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulisi tosta mieleen, että et voi menkkojen takia harrastaa seksiä, eikä sua kiinnosta miehen näkeminen pätkän vertaa jos et voi panna. Mulla menkkojen ainoa oire on se, että vuodan hieman verta. Joskus olen hieman herkempi tunteellisella tasolla. Ei varsinkaan mies voi päätellä että menkat = hirviömäinen tuska jonka johdosta et voi kuin haukkoa henkeäsi. Laita nyt edes joku selitys sille perään.

Vierailija
16/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö mies, että menkat tarkoittavat sinulle tuollaista fyysistä koettelemusta? Jos ei, saattaa ajatella, että vaiva on luokkaa selkää särkee... 

Vierailija
17/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:37"]

Kiitos näkökulmista. En oikeasti halua koskaan nähdä ketään menkkojen parina ekana päivänä. Parhaimmillaan puhkeaa migreeni, oksennan ja haen kipupiikkejä lääkäriltä, tavalliset menkat on tyyliä vuodan kuin seula, makaan kivuissa jne. Olen hakenut lääkäriltä apua, ite tahtoisin kohdunpoiston mutta lääkäri ei siihen suostu. Ja joo, kärsin itekin näistä menkoista jotka mun mielestä pahenee vuosi vuodelta. Ne joilla on kamalat menkat voi varmaan ymmärtää. . Nojoo, ehkä mä nyt sitten mokasin. Tietääpä seuraavalla kerralla keksiä jokin valkea valhe.

[/quote]

Miksi pitää valehdella? Kerro, että olet kipeä kuukautisten aikana. Ei sitä tarvitse sievistellä. Se oli joku muu, joka kehotti sinua valehtelemaan, en minä.

Mielestäni kiva mies ansaitsisi saada kuulla totuuden sinun kuukautisistasi. Sinä kuitenkin aiot heivata miehen aikomattakaan kertoa asianlaitaa. Äääh.  

Vierailija
18/20 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu ja kyky.

Mies

Vierailija
19/20 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:38"]

[/quote]

Itsellä on myös järkyttävät kuukautiskivut, eikä lääkäri niille mitään voi tehdä. Syön pillereitä, burana 800 ja panacodia maksimiannoksella, silti on kovat kivut.

[/quote]

LÄÄKÄRIIN.

Terveisin Munasarjasyöpäpotilas

Vierailija
20/20 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:38"]

[/quote]

[/quote]

LÄÄKÄRIIN.

Terveisin Munasarjasyöpäpotilas

[/quote]Miksi tällaista "lääkäriin!!!" -komentoa pitää huudella, kun jo esim. tuosta kirjoittajan lääkelistasta selviää, että lääkärillä on käyty. Sekä Burana 800 että Panacod ovat reseptilääkkeitä, ei niitä saa ilman lääkärikäyntiä.