Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen serkku yökylässä.

Vierailija
04.01.2015 |

Siskoni lapsi, eli lapseni serkku tuli meille eilen yökylään. Meillä on vain yksi makkari, jossa yksi sänky, jossa nukumme perheen kesken (kaksi aikuista ja kaksi lasta).
Viidestään emme mahtuneet nukkumaan, joten jonkun olisi nukuttava olkkarissa, yksin, sohvalla.
Tästä saimme aikaan ilmiriidan miehen kanssa.
Minun ehdotukseni oli se, että minä tai mies nukkuu sohvalla. Miehen mielestä taas siskoni tyttö (8v) olisi joutanut sinne sohvalle.
Mielestäni lasta ei laiteta sohvalle nukkumaan, varsinkaan kylässä olevaa, jolle ympäristö ei ole koti.

Kumpi teidän mielestänne tässä oli "väärässä"? Minä vai mies?

Ps. Mies nukkui sohvalla, koska ei kuulema nuku vieraiden penskojen kanssa. Mököttää asiasta edelleen.

Pps. Lapset eivät kuulleet tästä keskustelusta mitään

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14: 2- ja 4-vuotiaat. Seksiä voi harrastaa kuule muuallakin kuin sängyssä.
15&17: Liittyi tähän siten, että minun vanhempani, sekä kaikki tuntemani normaalit ihmiset laittavat lapsen/lapset itsensä edelle.

Olen kieltämättä yllättynyt, että täältä löytyy palstallinen mieheni sielunveljiä- ja siskoja! Minä kun olen luullut että teitä on harvassa :-D mutta olettekin kaikki täällä! Vinkkaanpa miehelle tätä palstaa.

Vierailija
22/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:25"]9: tyttö ei nuku kotonaankaan yksin, miksi siis kylässä?

10: nukumme lapsiemme kanssa perhepedissä, kyseessä kaksi alle kouluikäistä lasta.

Ap
[/quote]

No voi hyvänen aika. Ette sit miettineet asiaa ennenkuin otitte lapsen YÖkylään? Varmaan hyvät yönet kun neljä ahtautuu joka yö samaan sänkyyn, lapsetkin kaipaa omaa tilaa. Laittakaa nyt edes pikkusänky siihen oman sänkynne viereen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:33"]Sinusta on siis ihan ok, että joku " tuntematon" aikuinen nukkuisi lapsesi kanssa samassa sängyssä. Joku lapsesi kaverin isä. Jaahas, että tällaista täällä. Kyllä meillä lapset ovat aina nukkuneet keskenään ja aikuiset toisaalla, varsinkin kun on kavereita ollut kylässä. Kukaan aikuinen ole koskaan ollut samassa huoneessa!
[/quote]

Mitä? Me emme ole siskolleni tai tämän lapselle vieraita ihmisiä. Todellakin antaisin siskoni ja tämän miehen nukkua lapsieni kanssa. Eri asia sitten sellaiset aikuiset joita en tunne.
Ap

Vierailija
24/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:25"]9: tyttö ei nuku kotonaankaan yksin, miksi siis kylässä?

10: nukumme lapsiemme kanssa perhepedissä, kyseessä kaksi alle kouluikäistä lasta.

Ap
[/quote]

No voi hyvänen aika. Ette sit miettineet asiaa ennenkuin otitte lapsen YÖkylään? Varmaan hyvät yönet kun neljä ahtautuu joka yö samaan sänkyyn, lapsetkin kaipaa omaa tilaa. Laittakaa nyt edes pikkusänky siihen oman sänkynne viereen.
[/quote]

Nukumme oikein hyvin, kiitos kysymästä :-) lapsilla on ollut ennen omat sängyt, mutta joka aamu herään lapset vieressäni. Sängyt olivat aivan turhakkeita. Katsotaan sitten kun kasvavat isommiksi.
Ap

Vierailija
25/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saatana olisin ollut kauhuissani jos olisin mennyt kaverille yökylään ja yhtäkkiä illalla mut olis laitettu sen isän kanssa samaan sänkyyn nukkumaan.

Vierailija
26/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:31"]Oli kyllä surkea viritys. Tee uusi trolli, mutta älä aina näin läpinäkyviä. Rupea vaikka ihmettelemään miten pitäisi suhtautua lasten seurusteluun, kun serkukset ovat rakastuneet keskenään.
[/quote]

Tämä on ensimmäinen aloitukseni millään palstalla. Ja tarina valitettavasti totta.
ap

Vierailija
27/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:41"]Ai saatana olisin ollut kauhuissani jos olisin mennyt kaverille yökylään ja yhtäkkiä illalla mut olis laitettu sen isän kanssa samaan sänkyyn nukkumaan.
[/quote]

No vähän eri asia jollain koulukaverin luona. Mutta kun me ollaan läheisiä keskenämme, emme mitään "nähdään kerran kuussa" tuttuja, vaam useamman kerran viikossa.

Vierailija
28/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mieleen kysyä vieraan mielipidettä...? Toki jos lapsi on niin pieni, ettei osaa sanoa, päättävät aikuiset hänen puolestaan, mutta muuten olisin kyllä vähän kysellyt, miten lapsi itse haluaisi nukkua. Jos lapsi kotonaan nukkuu omassa sängyssä, voi ajatus sängyn jakamisesta olla hänestä häiritsevä. Toisaalta taas jos kaikki muut nukkuvat eri huoneessa samassa sängyssä ja hän yksinään eri huoneessa, voi se tuntua rangaistukselta. Olisin ratkaissut tämän niin, että olisin hankkinut yhden vieraspatjan, laittanut lapsen sille olohuoneeseen ja hänelle läheisimmän oman lapsen seuraksi sohvalle.

Vierailija
29/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:35"]14: 2- ja 4-vuotiaat. Seksiä voi harrastaa kuule muuallakin kuin sängyssä.
15&17: Liittyi tähän siten, että minun vanhempani, sekä kaikki tuntemani normaalit ihmiset laittavat lapsen/lapset itsensä edelle.

Olen kieltämättä yllättynyt, että täältä löytyy palstallinen mieheni sielunveljiä- ja siskoja! Minä kun olen luullut että teitä on harvassa :-D mutta olettekin kaikki täällä! Vinkkaanpa miehelle tätä palstaa.
[/quote] No teillä ei muita paikkoja sitten olekaan paitsi se olkkarin sohva..

Vierailija
30/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:35"]

14: 2- ja 4-vuotiaat. Seksiä voi harrastaa kuule muuallakin kuin sängyssä. 15&17: Liittyi tähän siten, että minun vanhempani, sekä kaikki tuntemani normaalit ihmiset laittavat lapsen/lapset itsensä edelle. Olen kieltämättä yllättynyt, että täältä löytyy palstallinen mieheni sielunveljiä- ja siskoja! Minä kun olen luullut että teitä on harvassa :-D mutta olettekin kaikki täällä! Vinkkaanpa miehelle tätä palstaa.

[/quote]Eli miehesi ei ole mielestäsi normaali.  No, onneksi olkoon valinnastasi.

Vierailija
31/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökyläilyssä on juuri se hauskaa kun lapset saavat höpistä keskenään ja valvoa. Ihan hölmöä, että siinä on joku aikuinen samassa sängyssä kuuntelemassa höpinöitä.

Vierailija
32/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sen huomaa, että tullaan muka kysymään, että oliko mies vai minä oikeassa ja vastaukseksi käy vaan että minä itse olin oikeassa. Kaikki miestä äänestävät ovat epänormaaleja.

Vierailija
33/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap; meillä toimitaan samalla tavalla. Meilläkin, kun miehen lapsenlapset tulevat yökylään nukkuvat he minun vieressä isossa sängyssä. Isäntä laittaa itselleen patjan sängyn viereen. Järjestely tämä vaikka lisäpatjoja onkin. Penskat viihtyy kun iltasatu luetaan porukalla ja sitten ei muuta kuin peitto korviin ja hyvää yötä. Toimintatapoja on kovin erilaisia :)

Vierailija
34/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:08"]Lpaset oliis pitänyt laittaa siskonpetiin olohuoneeseen. Aikuiset kuksikoon makkarissa.

P.S. Miksi otat yökyläläisiä, kun tilaa ei ole?
[/quote]* kuksikoot, kuksikoon on imperatiivin yksikön 3. persoona.

Vierailija
35/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
36/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se 8v serkku edes halusi tulla yökylään kun teidän lapset on vasta 2 ja 4v?

Vierailija
37/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija
38/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/49 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua perhepetiä. Miten siinä muka kukaan saa nukuttua kun ei mahdu kunnolla nukkumaan:O