Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla kokemusta voxra nimisestä lääkkeestä

Vierailija
28.10.2021 |

Piristääkö se oikeasti kuinka paljon? Onko totta, että tämä lääke on tehokkaampi ainakin kuin ssri-masennuslääkkeet? Eikö kovin helposti tätä edes määrätä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lääkäri ehdotti että nostetaan jossain kohtaa Voxraa kun ei ole tähän mennessä mitään vaikutusta oloon ollut. Nyt toinen lääkäri (nuorempi sijainen) tokaisi puhelimessa, että mitä sitä nostamaan jos ei kerran pienemmälläkäån annoksella mitään vastetta. Kuulin myös hoitajalta että Voxran purkaminen on inhottavaa touhua, joten turhaan en viitsisi purkaa jos mahdollisuus että isompi annos onkin se oikea. Välillä vähän henkimaailman asioilta vaikuttaa nämä mielialalääkejutut.

Ei sen purkaminen mulla ollut vaikeaa. Söin 300mg vähän toista vuotta. Muutaman päivän, vähän alle viikon oli sellainen ihan tosi lievästi kärttyinen, vetämätön, väsynyt olo. Nukutti ja nälätti enemmän. Alle viikossa olo ihan normaali.

Ihan eri asia kuin vieroitusoireet SSRI:stä, jotka oli oikeasti helvetin inhottavat. Kauheat mielialan ailahtelut, ahdistus, "sähköiskuja" päässä ja lihassätkyjä.

Vierailija
22/28 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lääkäri ehdotti että nostetaan jossain kohtaa Voxraa kun ei ole tähän mennessä mitään vaikutusta oloon ollut. Nyt toinen lääkäri (nuorempi sijainen) tokaisi puhelimessa, että mitä sitä nostamaan jos ei kerran pienemmälläkäån annoksella mitään vastetta. Kuulin myös hoitajalta että Voxran purkaminen on inhottavaa touhua, joten turhaan en viitsisi purkaa jos mahdollisuus että isompi annos onkin se oikea. Välillä vähän henkimaailman asioilta vaikuttaa nämä mielialalääkejutut.

Mielestäni outo näkemys. Mulla ei 150mg juuri auttanut mutta 300mg kyllä. Jos sitten ei auta niin eri asia, mut ei tuo musta oo mitään henkimaailman juttuja nähnytkään että voi vaatia isomman annoksen. Ihmisen psyyke ja metabolia vaihtelee yksilöstä riippuen niin paljon että sillä voi olla suuri merkitys.

Sen sijaan jos 4 eri annoksella ei enää toimi niin sit varmaan turha lähteä koittaa viidettä.

Niin, mulla on kyllä tuo 150 mg nyt. Ja uuden lääkärinkin kanssa sovittiin että nostetaan annosta kun sanoin että edeltäjä ollut sen kannalla (luotan muutenkin enemmän tähän edelliseen lääkäriin). Välillä vaan tuntuu että eri ihmiset sanoo vähän eri asioita ja kaikilla on oma mielipide.

Mielipiteet on kuin persreikiä, jokaisella on oma. Ja lääkkeiden vaikutukset vaihtelee suuresti yksilöiden välillä. Mut kyllä mä suosittelisin antamaan mahdollisuuden, itsellänikin tuo 150 ei auttanut mutta 300 kyllä. Jos ei se auta, niin sitten voit laittaa homman sen osilta paremmilla mielin pakettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos vaimo pihtaa, niin myyn sille ajatuksen että se on masentunut ja että Voxra on kuulemma hyvä, niin siitä tulee halukas? Ymmärsinkö oikein?

Vierailija
24/28 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos vaimo pihtaa, niin myyn sille ajatuksen että se on masentunut ja että Voxra on kuulemma hyvä, niin siitä tulee halukas? Ymmärsinkö oikein?

No vähän ehkä vedät mutkia suoriksi mutta ei käy kiistäminen, meillä meni aika lailla noin. Tietysti jos se ei ole oikeasti masentunut niin aika alhaista.

Vierailija
25/28 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tota alunperin röökin lopettamiseen Zyban-tuotenimellä ja se tuntui auttavan masennukseenkin, ja lopetin sitten mun sen aikaiset masennuslääkkeet (venlafaxin). Kyllä kismitti sitten kun sain selville, että täsmälleen sama lääke (ja sama annostus) on olemassa masennukseen Voxra-nimellä, mutta se on halvempi. :/

Mulla ainakin hyväksi havaittu lääke. Parempi teho, vähemmän sivuoireita.

Vierailija
26/28 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääkö halukkuutta myös peppuseksiin?

Vierailija
27/28 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylösh

Vierailija
28/28 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan ole laukaissut. On 2 suuntainen ykköstyyppiä ja Voxra mennyt useita vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi