Apua, kauhea morkkis! Kävin eilen illalla grillillä!
Olen laihduttaja ja kävin eilen illalla grillillä ja en ottanut mitään vaatimatonta vaan kiljuvaan nälkään ison annoksen kebabia ranskalaisilla.
Nyt on kamala, kamala, kamala morkkis. Onneksi näitä isoja repsahduksia ei satu usein ja herkkupäivät on tarkkaan mietitty niin, etteivät nosta kalorimäärää. Nyt nousi kalorimäärät kertaheitolla, tollasessa annoksessa oli varmaan 3000kcal ja tänä aamuna paino oli kilon enemmän pelkistä nesteistä. Ei ole kivaa!
Pliis, rohkaiskaa mua ja sanokaa että pääsen tästä yli ja paino putoaa nopeasti takaisin entiseen! Mulla oli illalla ihan kiljuva nälkä, oikein itkinkin kun vatsaan sattui nälästä, vaikka olin syönyt niin kuin pitääkin. En vain ymmärrä, miksi se nälkä oli niin kamala.
Kommentit (10)
Älä huoli. Tuomättö kiihdytti vain aineenvaihduntaa. Kerran kuukaudessa vaikka ihan ok.
Pääset yli.
Ei se ole tyhmä, joka yrittää uudelleen vaan se, joka luovuttaa.
Älä kuitenkaan selitä tuota sillä, että oli kiljuva nälkä....antaa sinusta kuvan ettet saa laihdutettua. Mitä olet nyt varannut kaappiisi seuraavaa kiljuvaa nälkää varten?
Sietääkin olla! Olisit tuonut minullekin.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 12:25"]
Älä kuitenkaan selitä tuota sillä, että oli kiljuva nälkä....antaa sinusta kuvan ettet saa laihdutettua. Mitä olet nyt varannut kaappiisi seuraavaa kiljuvaa nälkää varten?
[/quote]
En mitään, syön vain sen mitä olen suunnitellut ja merkitsen kaikki ruokapäiväkirjaan orjallisesti. Olen nyt laihduttanut noin 25 kiloa tällä menetelmällä..
Aika huono suunnitelma kun tulee kiljuva nälkä että oikein vatsaan sattuu..oletko saanut yhtään lihaksia tilalle, vai onko siitä liikunta pois?
Välillä mässäily edesauttaa laihtumista. Juot vettä ja syöt taas hyvin niin kyllä se siitä.