Kerro kokemuksesi skorpionimiehestä
Menee hermo tuon yhden mököttäjän kanssa. Johtuuko oikeasti tähtimerkistä niinkuin kaikki sanoo? Tosi moni on pelkästään sen nähdessään kysynyt onko skorppari. Onko ne niin ilmeisen erikoisia, ja voiko sellaiseen mieheen saada jonkinlaisen otteen?
Kommentit (8)
Kahdesta skorpparista on kokemusta (itse olen vaaka). Eka oli varsinainen riidanhaastaja, näki oman napansa muttei sitä, miten hänen valintansa vaikuttaa minuun. Tämä toinen onkin vanhempi, ja on paras mies jonka olen löytänyt. Pitää oman päänsä mutta osaa tehdä kompromisseja ja on huomaavainen. En usko horoskooppeihin, koska nämä kaksi miestä ovat niin erilaiset...
Hyviä seksisuhteisiin, oikeaan parisuhteeseen en lähtisi uudelleen. Hankalia enkä saa itselleni emotionaalisesti tarpeeksi suhteessa kun ei tunnuta löytävän sitä samaa aaltopituutta ollenkaan. Olen itse leijona aurinkomerkiltäni, kuumerkki kauris.
Mieheni ja poikani ovat skorppareita. Mies on ihan mahdoton mutta poika on ihana. Äläkä nyt hyvät hölmöt mihinkään tähtimerkkeihin uskoko.
Ei ne horoskoopit mitään tarkoita... Taas tulee mieleen, minkä ikäisiä täällä pyörii? Paras tapa löytää mies on tutustua ihmiseen, ei tämän tähtikarttaan :D
Kova puhumaan ja selvittämään ongelmia. Pettää.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 12:29"]
Ei ne horoskoopit mitään tarkoita... Taas tulee mieleen, minkä ikäisiä täällä pyörii? Paras tapa löytää mies on tutustua ihmiseen, ei tämän tähtikarttaan :D
[/quote]
Ei täällä ketään ole väittänytkään, etteikö ihmiseen itseensä tutustuttaisi...
Ihme tosikkoja liikkuu kun itse otatte kaiken niin helvetin tosissanne. Sun ei ole pakko uskoa mihinkään tästä, ja silti elämättömässä elämässäsi avasit keskustelun, luit ja vielä kommentoit! Hus ja ulos hankkimaan järkevämpää tekemistä itsellesi ;-)
Itse en mihinkään horoskooppeihin varsinaisesti usko, mutta eikö astrologian teorioiden mukaan se kartta kokonaisuutena merkitse enemmän kuin mikään yksittäinen tähtimerkki?
Mun skorpionimies on todella kiltti ja luotettava. Nuorempana oli kiivaampi ja mustavalkoisempi. Me riidellään harvoin, mutta kun oma skorpparini suuttuu, toivon etten olis koskaan suututtanut :D suuttuneena jaksaa olla pitkävihainen, jota en itse koskaan ole. Tähän ei tehoa mikään.
Ihana piirre on luotettavuuden lisäksi se, että pystyy yllättämään aina, tuntuu ettei koskaan tiedä mitä kivaa skorppari keksii. Itse olen tyyppiä "avoin kirja" mutta mies paljon salaperäisempi.
Älä huoli, hetken siis mököttää ja sopii kun on siihen valmis. Rasittavaa joo, mutta kuuluu pakettiin ;)