Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

harmittaa ku ei jaksa luovuttaa äidinmaitoa.

Vierailija
28.12.2014 |

mutta arvostan todella paljon niitä jotka luovuttavat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha harmitella sellaista asiaa, jonka tekemättä jättänisen syy on jaksaninen/laiskuus.

Eri asia jos maitoa ei riittäisi, silloin et sitä voisi tehdä. Mutta jos et jaksa niin asia ei ole kovin korkealla haluanis/arvostuslistallasi.

Vierailija
2/5 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin etukäteen, että sitten luovutan maitoa niin paljon kuin vain saan pumpattua. Sitten kun vauva syntyi, maitoa tuli niin vähän, että vauva sai yhden aterian kolmen päivän välein rintamaitoa, ja oli pakko turvautua korvikkeeseen. Harmitti. Moni muukin asia meni toisella tavalla kuin olin haaveillut, mutta lapsi on nyt terve ja reipas ja olen siitä kiitollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 13:52"]

Turha harmitella sellaista asiaa, jonka tekemättä jättänisen syy on jaksaninen/laiskuus. Eri asia jos maitoa ei riittäisi, silloin et sitä voisi tehdä. Mutta jos et jaksa niin asia ei ole kovin korkealla haluanis/arvostuslistallasi.

[/quote]

jaksaminen ja laiskuus on aivan eri asiat. jos ei vaan yksinkertaisesti jaksa. jos on aamulla jo ylös nouseminen työn ja tuskan takana, jos aamusta asti alkaa laskea milloin on ilta ja pääsee takaisin sänkyyn. silloin ei vaan jaksa kuin sen pakollisen vaikka kuinka haluaisi ja vaikka kuinka tuntee syyllisyyttä.

ap

Vierailija
4/5 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luovuttanut kolmella kerralla neljästä. Onhan se kivaa hommaa, mutta sen arvoista.

Vierailija
5/5 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi hoitaa itsesi kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän