Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Minkälaisista pojista tykkäsit lukiossa?

Vierailija
28.10.2021 |

Itse tykkäsin pitkätukkaisista pojista. Nykyisin esim. manbun on nono.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lukiossa vähän ihastunut luokan vitsiniekkaan. Hän oli mielestäni komea, valoisa ja sanavalmis. Joku aika sitten katselin vanhoja kuvia ja oli pakko nauraa kun eipä tosiaankaan ollut komea tämä poika. Pieni ja hintelä, kalvakka. Poika itsehän oli ihastunut korviaan myöten luokan kuningattareen, mutta tyttö oli seukannut jo yläasteelta. Kuitenkin heillä oli selvästi kemiaa.

Vierailija
22/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkätukkaisista kitaristeista. Semmoisen kanssa menin naimisiinkin, nykyään se tosin on vaihtanut bändipaidat neuleisiin, on töissä valtion virkamiehenä ja soittelee vaan huvin vuoksi toisinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä tainnut olla ketään kiinnostavaa. 

Vierailija
24/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt lukioon, sinne meni ne kaikki kiusaajat. Tosin tämä ei ollut se syy, miksi en mennyt. Oma kiinnostuksen kohde oli ammattikoulussa. Muutama pieni ihastus siellä oli, ihan niitä tavallisia kunnollisia poikia. Mitkään bemaripojat tai lintsarit ei kiinnostanut.

Vierailija
25/25 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin hintelistä (myös ikäänsä nähden) matikkanörttipojista. Useimmat heistä eivät vaikuttaneet kiinnostuvan minusta lainkaan, mutta yhden sain napattua itselleni vähäksi aikaa. Tulin kuitenkin jätetyksi. Löysin minä pitkäaikaisenkin kumppanin, vähän tukevamman kirjallisuusnörttipojan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme