Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kärpät, ja Kärkkäisen oudot jutut

Itse en asio Kärkkäiselle
28.10.2021 |

Tämä on kopioitu Kalevasta 28. 10
Haastattelu koski Kärppien yhteistyötä Kärkkäisen kanssa.
Minä voin lukea aika suoraan, että anteeksi pyyntö Niinistölle ei ollut aito.
Bisnesmiehet vain piti pelastaa nahkansa.

Ja toivon, että kärpät miettivät kerran vielä, kannattaako olla tekemisissä Kärkkäisen kanssa.
-

Useat yritykset – kuten Finlayson, Fiskars ja vaatemerkki Makia – ovat lopettaneet yhteistyön Kärkkäinen Oy:n kanssa Juha Kärkkäisen poliittisten mielipiteiden takia.

Juha Kärkkäinen, onko teitä painostettu yhteistyökumppaneiden toimesta?
– Kuten tiedotteessa kerroin, päätös tehtiin Kärkkäisen henkilökunnan ja tavarantoimittajien suojelemiseksi. Itselläni on jo hyvin paksu nahka näissä asioissa.

Millä tavalla henkilökunta on kärsinyt?
– En halua kommentoida tätä asiaa.

Entä tavarantoimittajat?
– Tavarantoimittajat joutuvat jatkuvasti maalituksen kohteeksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyrin jatkossa tilaamaan verkon kautta mahdollisimman paljon Kärkkäiseltä. 

Vierailija
2/8 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy edes heidän sivustolla, edes verkossa.

Ennen tilaan ne samat Kiinan härpäkkeet, suoraan Kiinasta .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuka ketäkin bonssaa ja, kunhan saa rahaa.Kärpät on mun ykkösfani joukkue!ihan paras.Eikä pistä ketään boikottiin tuohan vaan lisää intoa ostaa.Ihminen tarvitsee asioita.Tähän ei vaikuta kuka mitäkin sanoo,suurenneltua buulsittii kuten aina.Ostetaan suomesta,ei tilata ainakaan eun ulkopuolelta se kallista.

Vierailija
4/8 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama mieltä joku on, vaikka olisikin eri mieltä, ei vaikuta siis Kärkkäisellä käymiseen. Käyn edelleen neljästi vuodessa ja verkkokauppaa käytän parin kuukauden välein, on sen verran toimiva verkkokauppa ja toimitus.

Vierailija
5/8 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Kalevaa kerran lukenut, miksi et sitten lukenut sitä Kärppien vastausta asiaan?

https://www.kaleva.fi/saiko-karppien-reaktio-juha-karkkaisen-pyytamaan-…

"Oulun Kärpät Oy:n toimitusjohtaja Tommi Virkkunen, jatkuuko yhteistyö Kärkkäisen kanssa?

– Tällä hetkellä yhteistyö jatkuu. Katsotaan miten asiat sujuu ja jatkossa mietimme tarvittaessa tilannetta uudelleen.

– Tämänpäiväinen linjaus oli vaatimuksena yhteistyön jatkumiselle. Vaadimme viime julkaisujen jälkeen yhtiöltä tietoa siitä, edustaako Kärkkäisen kirjoitukset yhtiön kantaa.

Painostitteko Juha Kärkkäistä siis tämänpäiväisen tiedotteen julkaisuun?

– Keskustelua tästä asiasta on käyty jo aikaisemmin. Sanotaanko näin, että tällä kertaa keskustelun sävy oli jo melko tiukka.

– Juha Kärkkäisen kanssa en ole käynyt henkilökohtaisia keskusteluja tietenkään missään vaiheessa. Kärppien yhteistyöasioita hoitavat ihan toiset henkilöt yhtiössä.

Onko Kärpillä mitään kriteereitä yhteistyökumppaneille?

– Tietenkin esimerkiksi lailliset velvollisuudet tulee hoitaa, emme hyväksy laitonta tai epäeettistä toimintaa yhteistyökumppaneilta. Kaikkien kumppaneiden arvoja on kuitenkin vaikea selvittää ja lähteä arvioimaan.

Onko yhteistyö Kärkkäinen Oy:n kanssa vaikuttanut Kärppien imagoon?

– Meille tulee palautetta kaikenlaisista asioista, myös tästä jonkin verran. Mitään palauteryöppyä tästä asiasta Kärpät ei ole saanut.

Kaleva yritti tavoitella Kärppien edustajia ensimmäisen kerran jo maanantaina. Silloin asiaa ei haluttu Virkkusen mukaan kommentoida, koska tilannetta selvitettiin vielä Kärkkäisen kanssa."

6/8 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kärkkäis ällötykseni on vuosien takaa.

Ouluun oli avattu vasta kauppa nimeltään Kärkkäinen.

Ostin ( muka) Finleisonin pyyhkeitä, ja kappas kaikista pyyhkäistä purkaantuivat ommel langat pois.

Samalla reissulla olisin ostanut lampun, jota oli päivän lehdessä mainostettu.

Vaan eipä niitäkään ollut laisinkaan myynnissä, ei edes näytekappaletta.

Minua häiritsi myös se, että koska käytän korvakoruja ja meikkaan, lestatiolais-myyjät ei olleet kovinkaan auttavaisia.

He tuntevat kuitenkin jo ulkoisesta hapituksesta uskon sisaret. Ja minä en kuulu heihin.

Onpa noita liikkeitä missä tehdä ostoksia muitakin, onneksi.

7/8 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet Kalevaa kerran lukenut, miksi et sitten lukenut sitä Kärppien vastausta asiaan?

;

Jos huomasit aloittaja ei kommentoinut kärppien vastausta,

Vaan Kärkkäisen vastausta ja vastuuta sanomisistaan !

Siis, sitä että Juha Kärkkäisen anteeksi pyyntö oli , epäaito !

Vierailija
8/8 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en käy edes heidän sivustolla, edes verkossa.

Ennen tilaan ne samat Kiinan härpäkkeet, suoraan Kiinasta .

Voihan hölmölä Kärkkäisen "rasismi" ei ole mitään kiinalaisen aidon rasismin rinnalla. Valoja päälle.