Miten saa pois silmäpussit ja mistä ne tulee
Kommentit (11)
Onko kadonnut ajan kanssa jos tullut mm. laihtumisen takia?
Peräpukamavoiteella kuulemma saatu noita hoidettua, itse en ole testnnut.
En millään, kuulen usein miten sairaalta näytän ja mikään peitevoidekaan ei kokonaan häivytä. Minulla on korkeat poskipäät, jotka korostavat vielä pusseja esim. hymyillessä ja ne ovat vielä todella tummat. Nukun ja syön rautaakin, joka joillain auttanut mutta minulla ei
Ei auta mikään. Kesällä kun iho vähän ruskettuu, niin eivät näytä niin pahoilta.
Se vähän riippuu, onko ne turvotusta, jos on, niin syömäläl vähemmän suolaa, luontaisilla nesteenpoistajilla yms. Mutta jos ne on rasvaa, tai ikääntymisen myötä muuttunutta rasvan jakautumista, niin ei noilla saa pois. Jossain määrin voi saada kofeiinia yms. tehoaineita sisältävillä silmänympärysvoiteilla, tai peräpukamavoiteella joka on suunniteltu supistamaan pukamakudosta.
Meikkitekniikoilla saa myös hyvin häivytettyä. Itse käytän sellaista "korjauspalettia", josta laitan persikkapinkkiä pussin alla olevaan varjoon, ja pussin korkeimpaan kohtaan ihan vähän ihoa tummempaa peiteväriä. Näin pussi ja sen varjo häviää näkyvistä ainakin sopivassa valossa. Macilla on hyvä peitepaletti tähän, sillä saa sinertäviä suonia yms. myös peitettyä ja yleistä silmänalustummuutta https://www.bangerhead.fi/mac-cosmetics-studio-fix-conceal-correct?vari…
Sillit ja etikkasäilykkeet keräävät nestettä ,että tulee silmäpussit.
Vierailija kirjoitti:
Sillit ja etikkasäilykkeet keräävät nestettä ,että tulee silmäpussit.
Jos silli kerää nestettä, niin miten se voi asua meressä?
Kirurginveitsellä lähtee. Kaikki muu on itsepetosta. Hyväksy tosiasiat, se on arvokkaampaa niin.
Silmäpussit ovat geneettiset eikä niitä saa pois kuin korkeintaan kauneusleikkauksella.
Ootteko saaneet pois?
Ap