Haluan aina junassa ja lentokoneessa ikkunapaikan, muita?
On paljon mukavampaa katsellla ikkunasta ulos maisemia ja mietiskellä omiaan kuin seurustella jonkun tuntetattoman vierustoverin kanssa.
Kommentit (25)
14: Kokeile sellaista konetta, missä on viisi penkkiä vierekkäin. Se vasta inha onkin.
Minun kokemuksen mukaan yleensä lennetään niin korkealla ja pilvien yläpuolella, ettei ikkunasta juuri koskaan näe mitään. Poikkeuksena nousut ja laskut.
Itse suosin myös ikkunapaikkaa. Näkee maisemia(lentäessä vähemmän.) ja saa nukkua tms. rauhassa, kun kenenkään ei tarvitse "ohittaa" päästäkseen vessaan tms. Haittapuolena sitten käänteisesti samat. Eli joutuu keplottelemaan itsensä muiden ohi päästäkseen vessaan tms.
Haluan aina, mu teri syystä kuin sinä. Mä haluan reunan johon nojata, ei mua maisemat niin kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 18:43"]
JLennon aikana ei siinä pilvimassassa ole mitään näkemistä
[/quote]
Just toissapäivänä katselin mm. Mount Kenyaa, Niiliä, Saharaa ja Kreikan saaristoa täysin pilvettömältä taivaalta. Olisin menettänyt aika paljon jos en olisi ollut ikkunapaikalla.
Täällä yksi lisää. Junassa ei tule enää juuri matkustettua.
Lennoilla sitäkin enemmän. Ja aina valitsen itselleni ikkunapaikan. Ja onnekseni rakas mieheni tulee siihen keskipaikalle. Ikkunapaikka on paras paikka lennolla. Näkee maisemat, paras paikka nukkumiselle. Ja ei tarvii olla tiellä, kun joku haluaa nousta jaloittelemaan, vessaan yms,