Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihminen on kiinnostunut, hän kyllä ottaa yhteyttä

Vierailija
27.10.2021 |

Entä jos molemmat odottaa toisen yhteydenottoa? Onko se silloin niin ettei kiinnosta riittävästi?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten taas on niitä, joilla on haku päällä ja ’antavat signaalia’ joka puolelle.

Tahattomasti vai tahallisesti?

Vierailija
22/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ennen aina se aktiivinen. Lopetin sen nyt kun kyllästyin miehiin. Ne kiinnostuneet ottaneet aina yhteyttä. Antakaa sen miehen ottaa se yhteys. Se ottaa jos haluaa. Tämä on siis tosi.

Virheellinen tulkinta eli vääristyneen aineiston aiheuttama harha. Sinä et tiedä niiden miesten kiinnostuksesta, jotka eivät ota yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten taas on niitä, joilla on haku päällä ja ’antavat signaalia’ joka puolelle.

Tahattomasti vai tahallisesti?

Mahdoton tietää. Itse teen ilmeisesti tahattomasti tätä…

Vierailija
24/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei riitä että suullisesti ilmaisee että olen kiinnostunut siitä. Mutta jos menee pidemmälle niim on takertuja. Siksipä minäkään en enää näe vaivaa jos selvä puhe ei riitä.

Ja toinen näkökulma, jos mies on alusta asti niin tahdoton että se pitää repiä mukaan niin paraneeko se suhde siitä koskaan? En kaipaa elämääni enää yhtään perässävedettävää

Vierailija
25/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se yhteydenottokaan mitään välttämättä kerro. Joku voi ottaa yhteyttä ihan vaan tylsyyttään, yksinäisyyttään, ilman sen kummempaa ihastusta tai kiinnostusta. Yhteydenotosta ei voi useinkaan päätellä yhtään mitään.

Vierailija
26/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ota yhteyttä. Pelkkä kiinnostus ei riitä sellaiselle joka ei ole valmis lähestymään esim. naimisissa olevaa ihastuksen kohdetta. Mä olen jättänyt ottamatta yhteyttä vaikka olen kiinostunut aika monta kertaa. Syynä on ollut se että en ole tiennyt onko vastapuoli kiinnostunut yhtään, tai sitten tilanne on ollut mahdoton, ja toinen varattu, tai muuten jossain suhteiden "välissä", tai vaikka asunut liian kaukana. 

Tilanteissa joissa olen epävarma mitä toinen minusta ajattelee, pyrin jollain tavoin hakeutumaan samaan paikkaan, eli vaatii välillä pientä vaivannäköäkin.

On tullut bongattua vaikkapa facen eventeistä että ihastus on menossa jollekin keikalle, ja sitten itse vain "vahingossa" samalle keikalle, tai on tullut asioitua liikkeessä jossa ihastus on töissä.

Kasvokkain voi sitten tunnustella että onko toinen kiinostunut, ja pyytää vaikka kahville, tai ohjata keskustelu niin että toisen on helppo pyytää kahville.

Jos molemmat on kiinostuneita, niin yleensähän siinä saadaan yhdessä luotua sellainen tilanne missä treffaaminen järjestetään yhteisellä dialogilla. Toinen kertoo menevänsä illalla/huomenna/milloin nyt onkaan menossa paikkaan x, johon toinen voi sanoa että olen itse aina halunnut käydä siellä mutta ei ole oikein ollut kaveria, ja sitten toinen tarjoutuu seuralaiseksi, ja kas näin, treffit on punottu yhteistuumin :)

Vierailija
27/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä ota yhteyttä. Pelkkä kiinnostus ei riitä sellaiselle joka ei ole valmis lähestymään esim. naimisissa olevaa ihastuksen kohdetta. Mä olen jättänyt ottamatta yhteyttä vaikka olen kiinostunut aika monta kertaa. Syynä on ollut se että en ole tiennyt onko vastapuoli kiinnostunut yhtään, tai sitten tilanne on ollut mahdoton, ja toinen varattu, tai muuten jossain suhteiden "välissä", tai vaikka asunut liian kaukana. 

Tilanteissa joissa olen epävarma mitä toinen minusta ajattelee, pyrin jollain tavoin hakeutumaan samaan paikkaan, eli vaatii välillä pientä vaivannäköäkin.

On tullut bongattua vaikkapa facen eventeistä että ihastus on menossa jollekin keikalle, ja sitten itse vain "vahingossa" samalle keikalle, tai on tullut asioitua liikkeessä jossa ihastus on töissä.

Kasvokkain voi sitten tunnustella että onko toinen kiinostunut, ja pyytää vaikka kahville, tai ohjata keskustelu niin että toisen on helppo pyytää kahville.

Jos molemmat on kiinostuneita, niin yleensähän siinä saadaan yhdessä luotua sellainen tilanne missä treffaaminen järjestetään yhteisellä dialogilla. Toinen kertoo menevänsä illalla/huomenna/milloin nyt onkaan menossa paikkaan x, johon toinen voi sanoa että olen itse aina halunnut käydä siellä mutta ei ole oikein ollut kaveria, ja sitten toinen tarjoutuu seuralaiseksi, ja kas näin, treffit on punottu yhteistuumin :)

Näinhän se meni ennen kuin parinmuodostus siirrettiin nettiin. Jos nyt eroaisin, joutuisin olemaan loppuelämän yksin ihan vain siksi koska en kykene kiinnostumaan nettiprofiileista. Kiinnostun vain ihmisistä.

Vierailija
28/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen tietää, että olen varattu. Minä taas en tiedä hänen varaustilannettaan. Kumpikaan ei ota yhteyttä.

Miksi pitäisikään ottaa jos ainakin sinä olet varattu? Pettääkkö tekisi mieli?

Vierailija
29/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ota. Ei kusimuna uskalla. Hävisi.

...lausuttuna ES-Jonnen känisevällä riidanhaastamisintonaatiolla...

Vierailija
30/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä, miten jotkut ei tajua yksinkertaisia asioita. Jos toinen on passiivinen eikä osoita aktiivisuutta pitääkseen yhteyttä, hän ei halua pitää yhteyttä. Silti kitistään ja pommitetaan viestein ja puheluin ja itketään kun ei saa vastausta.

Vierailija
31/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen tietää, että olen varattu. Minä taas en tiedä hänen varaustilannettaan. Kumpikaan ei ota yhteyttä.

Miksi pitäisikään ottaa jos ainakin sinä olet varattu? Pettääkkö tekisi mieli?

Miksi ei? Jotkut ihmiset eroavat.

32/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä, miten jotkut ei tajua yksinkertaisia asioita. Jos toinen on passiivinen eikä osoita aktiivisuutta pitääkseen yhteyttä, hän ei halua pitää yhteyttä. Silti kitistään ja pommitetaan viestein ja puheluin ja itketään kun ei saa vastausta.

Miten niin ei saa? 🤠

Vierailija
33/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ennen aina se aktiivinen. Lopetin sen nyt kun kyllästyin miehiin. Ne kiinnostuneet ottaneet aina yhteyttä. Antakaa sen miehen ottaa se yhteys. Se ottaa jos haluaa. Tämä on siis tosi.

Mitenkähän sinä suhtautuisit, jos saisit kymmenet, sadat, tuhannet pakit?

Vierailija
34/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei siis ole minusta kiinnostunut, kun kukaan ei ota yhteyttä.

Vierailija
35/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reaalimaailmassa monella on kiireitä ja omia asioita niin paljon, ettei ehdi pitää yhteyttä, vaikka periaatteessa kiinnostusta olisi. Esim. jos on lapsia ja vaativa työ, ehkä vielä jotain sairauksia, niin ei ole kiva kun syyllistetään siitä, ettei pidä yhteyttä.

Vierailija
36/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku, aina ollut. Sinä varattu. Ehkä voisin varovasti kuvitella, että olit ainakin kesällä ihastunut. Minä olin ja olen edelleen sinuun. En vain voinut lähestyä varattua, moraali ei anna periksi. Yritän tätä nyt peittää ja päästä eroon.

Vierailija
37/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa tietää, onko toinen kiinnostunut, niin voihan sitä kysyä suoraan. Jos toinen ei vastaa siihen mitään, niin silloin ei ole kysyjän vika ettei asiaan tullut selvyyttä.

Vierailija
38/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi aina. Narsisti isäni on pitänyt 17v mykkäkoulua (joka alkoi kun kävi kimppuuni ja minä pahoitin mieleni päällekarkauksesta).

Silti sitä kiinnostaa. Välikäsien kautta kiusaa.

Vierailija
39/41 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. Minäkin täällä alasti valmiina makoilen odottamassa. Minunhan piti saada valita miehistä. Ehkä mun pitää asentaa ovikello, jos ne ei osaa koputtaa?

Vierailija
40/41 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittäisikö näin aluksi puoliyhteys?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi