Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Tinder-treffit koskaan johtaneet pidemmälle?

Vierailija
15.04.2025 |

Onko syntynyt oikeita yhteyksiä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, rupes vituttaa se edestakas soutaminen ni menin baariin ku vitutti, ni löyty baarista seuraa

Vierailija
2/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avoliitossa Tinderistä löytyneen miehen kanssa ja häistäkin on puhuttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on mulla ainakin johtanut siihen että on kaksi lasta kahden eri naisen kanssa.

Vierailija
4/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löysin puolisoni. Kohta kymmenen vuotta yhdessä ja niistä kaksi avioliitossa.

5/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa jäänyt 1-3 treffien mittaisiksi, mutta on myös syntynyt 4kpl 2-4kk tapailusuhteita. Yksi niistä päättyi siihen, kun kummallekaan ei ollut muodostunut romanttisia tunteita ja kolme siihen, kun miehelle ei ole syntynyt romanttisia tunteita minua kohtaan.

Vierailija
6/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa, mutta molemmat ovat kaduttaneet ja henkilöt paljastuneet aikamoisiksi mätämuniksi. Ei enää koskaan tindereitä sun muita. Ei ehkä parisuhteitakaan.

Vierailija
7/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni siellä tapasin 4 vuotta sitten, nyt oltu 2 vuotta naimisissa. Oli mun ekat treffit ikinä, ja heti löytyi sopiva :) 

Vierailija
9/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kohta ollaan oltu vuosi parisuhteessa. Kolmas nainen, jonka kanssa kävin treffeillä. Sitä ennen oltiin sinkkuina puoli vuotta ja viisi vuotta.

5-kymppiset

Vierailija
10/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviomieheni siellä tapasin 4 vuotta sitten, nyt oltu 2 vuotta naimisissa. Oli mun ekat treffit ikinä, ja heti löytyi sopiva :) 

Ihanaa!

Vierailija
11/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin parin vuoden suhde ja nyt toisen kanssa vuosi seurusteltu. Lisäksi liuta tapailuja siinä välissä

N54

Vierailija
12/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vieraana kolmissa Tinder-häissä. 

Vierailija
13/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jään, miten joillakin on noin hyvä tsägä. Mä olen käynyt treffeillä 43 eri miehen kanssa eikä yhtäkään yli 4kk tapailusuhdetta ole syntynyt, saati edes seurustelusuhdetta.

Vierailija
14/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän upeat ja mukavat miehet ja naiset sieltä löytävät seuraa.

Vierailija
15/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoliyhteyksiä on syntynyt.

Vierailija
16/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jään, miten joillakin on noin hyvä tsägä. Mä olen käynyt treffeillä 43 eri miehen kanssa eikä yhtäkään yli 4kk tapailusuhdetta ole syntynyt, saati edes seurustelusuhdetta.

Se on kiinni siitä miten hankala ja nirao on ei tuurista.

Vierailija
17/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava (nainen) meni vuosia sitten Tinderiin etsimään ihan vain kavereita. Löysi eräästä miehestä kaverin. No ovat nykyään naimisissa, kaksi lasta ja omakotitalo ostettuna, että se siitä kaveruudesta. :D

Vierailija
18/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kymmenessä vuodessa tullut yhtään tykkäystä tai matchia . Ei taida olla edes mahdollista .

m35

Vierailija
19/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei. Olen kokematon 40-vuotias mies ja en todellakaan tiedä mitä tekisin, jos näyttäisi, että treffikumppani haluaisi muutakin kuin suudelman treffien päätteeksi. Varmaan panikoisin ja keksisin tekosyyn, jonka jälkeen poistuisin.

Vierailija
20/37 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran syntyi 3kk tapailu naisen kanssa ja se sai alkunsa täysin vahingossa lähetetyn supertykkäyksen myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän