Onko Tinder-treffit koskaan johtaneet pidemmälle?
Kommentit (37)
Olen avoliitossa Tinderistä löytyneen miehen kanssa ja häistäkin on puhuttu.
No on mulla ainakin johtanut siihen että on kaksi lasta kahden eri naisen kanssa.
Tinderistä löysin puolisoni. Kohta kymmenen vuotta yhdessä ja niistä kaksi avioliitossa.
Suurin osa jäänyt 1-3 treffien mittaisiksi, mutta on myös syntynyt 4kpl 2-4kk tapailusuhteita. Yksi niistä päättyi siihen, kun kummallekaan ei ollut muodostunut romanttisia tunteita ja kolme siihen, kun miehelle ei ole syntynyt romanttisia tunteita minua kohtaan.
Pari kertaa, mutta molemmat ovat kaduttaneet ja henkilöt paljastuneet aikamoisiksi mätämuniksi. Ei enää koskaan tindereitä sun muita. Ei ehkä parisuhteitakaan.
Aviomieheni siellä tapasin 4 vuotta sitten, nyt oltu 2 vuotta naimisissa. Oli mun ekat treffit ikinä, ja heti löytyi sopiva :)
Joo, kohta ollaan oltu vuosi parisuhteessa. Kolmas nainen, jonka kanssa kävin treffeillä. Sitä ennen oltiin sinkkuina puoli vuotta ja viisi vuotta.
5-kymppiset
Vierailija kirjoitti:
Aviomieheni siellä tapasin 4 vuotta sitten, nyt oltu 2 vuotta naimisissa. Oli mun ekat treffit ikinä, ja heti löytyi sopiva :)
Ihanaa!
Ensin parin vuoden suhde ja nyt toisen kanssa vuosi seurusteltu. Lisäksi liuta tapailuja siinä välissä
N54
Olen ollut vieraana kolmissa Tinder-häissä.
Vierailija kirjoitti:
Jään, miten joillakin on noin hyvä tsägä. Mä olen käynyt treffeillä 43 eri miehen kanssa eikä yhtäkään yli 4kk tapailusuhdetta ole syntynyt, saati edes seurustelusuhdetta.
kyllähän upeat ja mukavat miehet ja naiset sieltä löytävät seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jään, miten joillakin on noin hyvä tsägä. Mä olen käynyt treffeillä 43 eri miehen kanssa eikä yhtäkään yli 4kk tapailusuhdetta ole syntynyt, saati edes seurustelusuhdetta.
Se on kiinni siitä miten hankala ja nirao on ei tuurista.
Tuttava (nainen) meni vuosia sitten Tinderiin etsimään ihan vain kavereita. Löysi eräästä miehestä kaverin. No ovat nykyään naimisissa, kaksi lasta ja omakotitalo ostettuna, että se siitä kaveruudesta. :D
Ei ole kymmenessä vuodessa tullut yhtään tykkäystä tai matchia . Ei taida olla edes mahdollista .
m35
Onneksi ei. Olen kokematon 40-vuotias mies ja en todellakaan tiedä mitä tekisin, jos näyttäisi, että treffikumppani haluaisi muutakin kuin suudelman treffien päätteeksi. Varmaan panikoisin ja keksisin tekosyyn, jonka jälkeen poistuisin.
Kerran syntyi 3kk tapailu naisen kanssa ja se sai alkunsa täysin vahingossa lähetetyn supertykkäyksen myötä.
On, rupes vituttaa se edestakas soutaminen ni menin baariin ku vitutti, ni löyty baarista seuraa