Kuinka monta orgasmia pystyt saamaan peränjälkeen?
Ja ootko mies vai nainen?
Mä joskus kokeilin. Kaksi saan. Mutta sitten alapää on jo niin hellä, että enenpään en pysty. ;-)
Ja nainen oon.
Kommentit (124)
Saan sekä klitoris- että emätinorkkuja, eriasteisia ja erityyppisiä. Paikat menee tunnottomaksi joskus 50 jälkeen muttaa saattaa palautua nopeasti. Lisäksi saan orkkuja pelkästään esim. rintoja stimuloimalla.
T. 2
Hihihi. Koskaan en oo puhunu näistä kellekkään, paitsi miehelle jotain.. 17 ennätys klitoriksen kautta. Enemmänkin saisi, mutta riittää yleensä n. 5. Miehen kanssa aina vain yksi orgasmi, eikä koskaan vaginasta. Monesti riittää seksissä tyydytykseksi myös miehen orgasmi. Rakastelu ei ole minulle siis niinkään seksuaalista, vaan enneminkin tunteellista. Pystyn saamaan orgasmin myös kun stimuloin virtsarakon suuaukkoa. Tämä on suht uusi löytöni, enkä ole siis vielä monta orgasmia saanut sen kautta, mutta sitä kautta O on tuplasti isompi. Stressaavissa tilanteissa saatan saada monta orgasmia peräkkäin, vain miettimällä stessiä ja pitämällä jalkoja ristissä. Siinä hommassa on luultavasti tullut yli 17, kun ajantaju mennyt 20 sekunnin välein yhtäjatkoisesti tulleista orgasmeista. Jänniä nää naisten härpäkkelit. Mielenkiintoisia juttuja yllä, muita skenaarioita lisää kiitos :). N25
5 erityylistä ainakin, samanlaisia jaksaa ehkä pari kolme peräkkäin. Ei ole jokakertainen juttu, joskus vaan simahtaa sen ekan jälkeen.
On ihmeellinen tämä seksin maailma :) Millä keinolla saatte jo kymmeniä orgasmeja, ja miltä ne ensimmäiset teillä tuntuvat, saavatko jopa huutamaan tms.? Itsellä kyllä vaikea kuvitella kymmeniä.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 05:48"]Hihihi. Koskaan en oo puhunu näistä kellekkään, paitsi miehelle jotain.. 17 ennätys klitoriksen kautta. Enemmänkin saisi, mutta riittää yleensä n. 5. Miehen kanssa aina vain yksi orgasmi, eikä koskaan vaginasta. Monesti riittää seksissä tyydytykseksi myös miehen orgasmi. Rakastelu ei ole minulle siis niinkään seksuaalista, vaan enneminkin tunteellista. Pystyn saamaan orgasmin myös kun stimuloin virtsarakon suuaukkoa. Tämä on suht uusi löytöni, enkä ole siis vielä monta orgasmia saanut sen kautta, mutta sitä kautta O on tuplasti isompi. Stressaavissa tilanteissa saatan saada monta orgasmia peräkkäin, vain miettimällä stessiä ja pitämällä jalkoja ristissä. Siinä hommassa on luultavasti tullut yli 17, kun ajantaju mennyt 20 sekunnin välein yhtäjatkoisesti tulleista orgasmeista. Jänniä nää naisten härpäkkelit. Mielenkiintoisia juttuja yllä, muita skenaarioita lisää kiitos :). N25
[/quote]
Mua jos jännittää niin tulee saatanallinen panetus :D
Joskus oon laskenut viiteenkymmeneen. Sitten en enää yksinkertaisesti jaksa.
Perän jälkeen en oikein helposti saa, en tykkää anaaliseksistä. Wau mitä määriä joillain :)
30 Joskus 14v päätin et joka vuosi yritetään saada oman iän verran orkkuja. Muuten käsittelyssä meni aina se 3-7 mutta sitten kun aika tuli rikkoa sen vuoden "ennätys" niin oli aina pieni tauko ja odotin sopivaa tilaisuutta. 30 vuotiaana oli jo niin vaikeeta ja oli ollut muutamia vuosia taukoa yrityksistä(parisuhde) että annoin asian olla. Nyt 35v voi hyvinkin muutaman putkeen, siis minuutti taukoa ja hommiin, rakastellessa. Mutta käsipelillä voi sinne 5-20 päästä.
T.Mies35
Korkeintaan 2-3 tunnin sisään, sitten ei enää pysty. Enkä saa koskaan muuten kuin sooloillessa.
Mitä helvettiä? Olenko jotenkin epänormaali nainen kun en saa kuin vain yhden kerralla, pakko odottaa joku tunti ennen kuin onnistuu uudestaan.
Todella monta. Varmaan loputtomasti jos jaksaisin. Jossain vaiheessa on vaan luovutettava.
Yhden. Olen liian raukeana aina yrittämään toista.
Huh, onko se oikeasti noin yleistä saada noin monta?! Täällä vain yksi ja sekin hirveän yrityksen jälkeen, eikä todellakaan aina onnistu.
Yksin kolme, miehen kanssa yksi iso. Yksin touhutessa voisi puhua laukeamisista. Miehen kanssa se on orgasmi myös tunnetasolla. Niin täydellinen etten jaksaisi useampaa.
n40
Just just,, mä saan max 2 ja ne on todella voimakkaita ja pitkäkestoisia, niin että huudan nautinnosta ja kroppa vääntelehtii. Enempään ei kyl pystyis putkeen. Ja mul on kyl vissiin muutenkin vähän erikoiset paikat, ettei monta orgasmia oo mahdollista. Lohduttautua sillä että ei se määrä vaan laatu ;)
2 soolona ja 0-2 miehen kanssa. Ennätys on ollut 4 miehen kanssa mutta se vaati jo järjenvievää intohimoa ja tuntien nautiskelun
3-5 orgasmia saan normaalisti yhden yhdynnän aikana mieheni kanssa. Ennätys on varmaakin 10. Tuo 10 oli mulle ainakin ihan liikaa = en voinut nousta sängystä pariin tuntiin kun heikotti/pyörrytti. Orgasmini ovat todella voimakkaita ja voin saada orgasmin esim kävelemällä kuumalla hiekalla.
Mä en pysty kuin yhden. Sen jälkeen on vaan jo semmoinen tunne (niin herkkä?) että ei vaan voi koskea enää. Mies joskus yrittää kiusata enemmän mutta mulla tulee ihan jo refleksinä läpsiminen jos yrittää siinä enää koskea.. Ja tarkoitan nyt siis klitoriksen koskemista, yhdyntä voi kyllä jatkua ja tuntuukin tosi kivalta silloin. Mutta en laukea pelkästä yhdynnästä.
Vau!
Itsetyydytyksessä yksi ja seuraavaan menee ehkä se tunti.
Nainen
Miehen kanssa saanut ehkä muutaman yhdynnässä.
Teini aikoja en enää muista :)