Syön mitä haluan ja pysyn hoikkana. Haluatko kysyä jotain?
Olen 5 lapsen äiti. Ikää alle 35vuotta. En ole koskaan ollut dieetillä eläissäni. En ole laihduttanut ikinä (siis tarkoituksella). Syön mitä haluan ja syönkin paljon (joka päivä) herkkuja. Olen hoikka ja urheilullinen.
Luin kerran tekstin missä sanottiin, että jokaisen naisen unelma ei ole löytää unelmiensa miestä vaan saada syödä mitä tahansa ja pysyä silti hoikkana.
Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (72)
Haluaisin kovastikin, mutta en keksi mitään. Harvinaisen kattava aloitusviesti.
Haluatko, että lähetän sinulle ansiomerkin postitse?
Voi, muistan ton.
Itse olin samanlainen.
Ootappa vaan kun tuut 50+.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:26"]
Miksi haluaisin???
[/quote]
En tiedä? Kerro sinä?
AP
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:35"]
iso pimppi ja arpia? löysä nahka?
[/quote]
Pimpistä en osaa sanoa, onhan sieltä viisi muksua puskettu :) mutta ei mies ainakaan valita ja mitään pidätysongelmia ei ole, että eiköhän se ihan normaali värkki ole.
Ei arpia, ei löysää ihoa.
AP
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:36"]
Olenko kateellinen?
[/quote]
En tiedä? Olisi kyllä aika tyhmää olla kateellinen vain aloitusviestini perusteella. Koskaanhan ei tiedä mikä petolinnun peräpää täällä kirjoittelee :)
AP
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:39"]
Haluatko, että lähetän sinulle ansiomerkin postitse?
[/quote]
Ei kiitos
AP
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:39"]
Voi, muistan ton.
Itse olin samanlainen.
[/quote]
Sitä odotellessa, siitä on mummonikin pelotellut. Tosin mummoni ei urheile, itse olen aina ollut urheilullinen, joten ehkä sekin pelastaa jotain.
AP
Minä olen kohta 40, lapsia 2. Syön herkkuja joka ilta enkä ole edes urheilullinen. Painan saman verran kuin 15-vuotiaana. Hoikaksi kutsutaan, omasta mielestäni olen ihan tavallisen kokoinen. Haluatko kysyä minulta jotakin, aloittaja?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:41"]
Montako kaloria syöt päivässä?
[/quote]
Ei mitään hajua? Varmaan aika paljon. En ole koskaan tutustunut kaloreihin, että en osaisi kyllä edes arvioida.
AP
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:39"]Voi, muistan ton.
Itse olin samanlainen.
[/quote]
Olen kuusikymppinen ja edelleen kuin ap. Täytyy kyllä mainita että en koskaan ole halunnut syödä sokerisia herkkuja tai rasvaisia leivonnaisia.
Haluan kysyä. Mihin katuosoitteeseen voin tulla panemaan sinua kuin elukka valtavalla elimelläni? T: Abdullah
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:47"]
Minä olen kohta 40, lapsia 2. Syön herkkuja joka ilta enkä ole edes urheilullinen. Painan saman verran kuin 15-vuotiaana. Hoikaksi kutsutaan, omasta mielestäni olen ihan tavallisen kokoinen. Haluatko kysyä minulta jotakin, aloittaja?
[/quote]
En oikeastaan. Sinulla on kolme lasta vähemmän kuin minulla ja et urheile. Muuten aika sama setti.
AP
Miksi haluaisin???