minkä ikäisenä koiranne ovat olleet sisäsiistejä
Meillä 4kk kultsu ja vieläkin tekee aika paljon sisälle. Huoh
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:17"]Heh pehmokoirako...
[/quote]
Ihka oikea dopermanni. Usko tai älä. Oltiin kyllä ällikältä lyötyjä.
Labbis, tuli mulle 8 viikkoisena, pissasi kerran sisällä paperille ja sitten oli sisäsiisti. Eli sanon 9vk.
Noh, minä tiedän kuitenkin totuuden. Sinun uskomisillasi ei ole merkitystä :)
Ihme paskaa jauhatte, oisin toivonut asiallista keskustelua..
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:22"]Ihme paskaa jauhatte, oisin toivonut asiallista keskustelua..
[/quote]
Miten tämä keskustelu ei ole muka asiallista?
Uros 5kk, narttu´vasta ekojen juoksujen jälkeen 'oikeasti' sisäsiisti 7kk.
Meillä pikkuoravat tajusi 4 kk ja kykeni oikeasti pidättämään n vuoden ikäisenä vasta. Jos ei pysty niin ei pysty.
Narttupentu teki vielä 5 kk ikäisenä sisälle asioita, osasi silti pyytää ulos, mutta jos ei heti menty niin tuli sisälle. Ennen 6kk ikää kuitenkin oli täysin sisäsiisti.
Toinen nartuistani oli sisäsiisti meille kotiutuessaan, vaati toki usein pihalle vientiä, mutta tuo toinen eli sisäsiisti vasta neli-viisikuisena.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 22:19"]Labbis, tuli mulle 8 viikkoisena, pissasi kerran sisällä paperille ja sitten oli sisäsiisti. Eli sanon 9vk.
[/quote]
Voisin vielä lisätä että ekan kaksi viikkoa vein koiran ulos aina heräämisen ja syömisen jälkeen, aina viimeistään tunnin välein. Ekan kotona ollun viikon jälkeen aloin jättää koiraa muutamaksi tunniksi kotiin, eli esim 4h omassa aidatussa alueessa jonne ei koskaan pissannut, mutta vein tietty heti ulos kun tulin kotiin. Oli todella rasittava viedä koko ajan ulos mutta koira todellakin tiesi minne pissataan ja koko ajan pidensin ulkoiluväliä. Koira todellakin pissasi sisälle tasan yhden kerran, ekana päivänä kotona.
4kk. Kevätpentu. Oli helppo kiikuttaa sitä koko ajan ulos tarpeille.
Heti syntymästään lähtien. Ihme kyllä.